Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחנה אימונים כדורגל לילדים – הבילוי המועדף?

מחנה אימונים כדורגל לילדים – הבילוי המועדף?

מחנה אימונים כדורגל לילדים:

הקיץ מגיע ואיתו החופש הגדול- חלומו של כל ילד. החופש הגדול הוא תקופה ארוכה של כחודשיים בה הילדים יוצאים ממסגרת בית הספר אל זמן של פנאי, בילוי וכיף. בניגוד לילדים, ההורים אינם שמחים מבואו של החופש הגדול שכן כעת עליהם להיות אחראיים על הפעלתם של הילדים, במקביל לעבודתם. לכן, הורים רבים שולחים את הילדים אל מחנות קיץ שונים אשר נותנים מסגרת ומספקים פעילות. ניתן למצוא מגוון של מחנות אשר עוסקות בנושאים מגוונים ונותנות ערך מוסף לילדים.

למשל מחנה אימונים כדורגל לילדים מתאים לילדים אשר מתעניינים בכדורגל ומתאמנים בספורט בחוגים שונים במהלך השנה. מחנה אימונים מסוג זה בעל שני יתרונות- מסגרת לחלק מימי הקיץ לצד אימונים מקצועיים והתמקצעות בספורט. כדורגל הוא ספורט אשר דורש מיומנות, טכניקה ומשמעת אשר מגיעים מאימונים מקצועיים. מחנה אימונים לכדורגל מציע במשך כמה ימים, מספר אימונים בהם הילדים מתמקצעים ומתאמנים ביסודות הכדורגל- עצירה, נגיחה, כדרור וזריזות לצד שיפור הכושר הגופני הכולל כוח, מהירות וזריזות. בנוסף, מחנות אלו מאפשרים אינטראקציה חברתית עם ילדים נוספים אשר מתעניינים באותו ספורט ויוצרים מסגרת חברתית אשר נותנת תמיכה ומייצרת מוטיבציה אצל הילדים.

חשיבות הספורט:

עיסוק בספורט נחשב כעיסוק בעל יתרונות רבים. בראש ובראשונה, הספורט מפתח את היכולות הפיזיות, את רמת הכושר הגופני, מעלה את רמת המחוברות של האדם לעצמו ולגופו ומגן על בריאותו. בנוסף ליתרון העיקרי והבולט שבו, הוא בעל השפעות חיוביות על הבריאות הנפשית, מעלה את רמת הדופמין בגוף ומונע דיכאון. העיסוק בספורט דורש מהמתאמן, בכל תחום שהוא, לשבור מחסומים מנטליים, להנות מהצלחות ולהתמודד עם כישלונות ולהצליח להמשיך להתמיד למרות זאת.

גם הצד החברתי מקבל מענה- סוגי ספורט קבוצתיים גם מאפשרים יצירת אינטראקציה עם אנשים נוספים, למצוא חברויות ומענה של אנשים השותפים לאותו סוג ספורט ועוזר בהבנה כיצד להתנהג כיצור חברתי. לכן, הורים רבים בוחרים לשלוח את ילדיהם לחוגי ספורט שונים, מתוך הבנה כי קיימת לכך השפעה חיובית רחבה. אחד מסוגי הספורט הנפוצים ביותר הוא הכדורגל, עבור בנות ובנים כאחד. מאמן אישי כדורגל מאפשר עבודה אחד על אחד מול הילד, מתאים את הקצב אל הקצב שלו מבלי להשוות א ותו לקצב של אחרים ומאפשר גם תמיכה רגשית ומקצועית עבור ילדים בעלי ביטחון נמוך יותר. מאמן אישי יכול לשמש כדמות לחיקוי ותמיכה.

אייל ציטיאט הוא מאמן מקצועי באימוני כדורגל וכושר, אשר פיתח שיטה ייחודית להכשרת שחקנים איכותיים תוך נגיעה במקצועיות, פיזיות ומנטליות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...
שינה לצד התינוק
הדרך המושלמת והטובה ביותר לישון לצד התינוק שלנו זה באמצעות...
סט תפילין לבר מצווה
מה אתם רוצים לקנות לבית החדש שלכם?
‏כל משפחה יהודית ‏חיה לפי אורך חיים מסוג מסוים, הרגלים...
תוכנית עסקית למסעדה
תוכנית עסקית למסעדה - איך תעשו את זה נכון?
תוכנית עסקית למסעדה יש להכין לפני תהליך ההקמה. מומלץ לערוך...
בוטוקס בשפתיים
בוטוקס בשפתיים – מה האפשרויות?
בוטוקס בשפתיים נחשב במשך שנים רבות כאחד הטיפולים הפופולריים ביותר...