Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?

איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
קרדיט - Canva

כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור באמצעים השיווקיים היעילים ביותר שמוכח שהם מגיעים מהר ללב הלקוחות שלכם ומתקשרים אליכם בצורה חיובית. האמצעים האלה כוללים בעיקר סרטונים שונים – סרטוני פרסומת, סרטוני תדמית, סרטונים ויראליים למיניהם שמפיקים בצורה יצירתית וסרטונים מקצועיים שאפשר להציג גם בימי חברה ובכינוסים שונים. הפקת סרטונים שיווקיים היא תחום שמחייב מקצועיות והכרת התחום כדי לעבוד נכון ולהפיק את הסרטים הטובים ביותר שאתם יכולים לקבל למותג שלכם. בהפקת סרטים כאלה משקיעים הרבה זמן, מאמץ יצירתי וכסף כדי להפיק את הרעיונות עם הקריאייטיב הטוב ביותר שיכול לשרת את המותג שלכם. יש סרטונים שמספרים את סיפור העסק שלכם כדי להכיר אותו לקהל היעד שאתם קובעים מהו – משקיעים, שותפים פוטנציאליים, לקוחות, ויש סרטוני פרסומת שמיועדים למכור מוצרים ולהם שפה שמדבר באותה שפה של הערכים והחזון שלכם כדי להעביר את המסר גם ללקוחות. יוני מרדכי עובד על סרטי השיווק והתדמית שלכם כבר שנים רבות כדי להעביר במדויק ובצורה אפקטיבית את המסרים שלכם לקהל היעד.

וידיאו לעזרת הסטוריטלינג שלכם

היום נהוג להשתמש בסטוריטלינג כדי לבנות את המותג ולמרות שסיפורים טובים אפשר גם לקרוא, סרטים הם בעלי פוטנציאל גדול יותר ליצור הזדהות רגשית של הלקוח עם המותג שלכם וגם יכולים להיזכר טוב יותר בזכות תסריט טוב, בימוי או הפקה יוצאי דופן. כשמפיקים סרטוני תדמית לעסקים לוקחים בחשבון כמה שיותר פרמטרים שלפיהם בונים את הבריף שעליו מבוסס תסריט. מבררים עם בעל העסק מהם הערכים והמסרים שחשוב לו להעביר ויוצרים לפי זה הצעות יצירתיות לסרטונים שיכולים לדייק בכך. חברת הפקה מיומנת יכולה להציע לכם הפקה מקצועית ומלוטשת על בסיס תסריט מהודק שיעביר בדיוק את זה, יחד עם אמצעים ויזואליים נוספים, וכמובן הסאונד והמוזיקה שמשמיעים.

סרטונים שממשיכים לעבוד למענכם

סרטוני תדמי וסרטוני פרסום ושיווק ממשיכים לעבוד למענכם גם הלאה הודות לפלטפורמות שבהן אפשר לפרסם אותם, כמו אינטרנט ולא רק באירועים מיוחדים או בתשלום בטלוויזיה או באתרי תוכן שונים. הסרטים שלכם יכולים לככב גם במדיה החברתית ולהפוך לפופולריים הודות לסיפור נכון שמשווק אתכם ומחבב אתכם על הקהל ובכך להמשיך לעבוד בשבילכם מבלי לשלם יותר על ההפצה שלהם. לשם כך יש לבחור בחברת ההפקה שמדברת בשפה שלכם ותיק העבודות שלה מציג רקורד מרשים של סרטים שמתאימים למותג שלכם. יוני מרדכי מפיק כבר שנים רבות סרטים לגופים מסחריים ופרטים כדי להציג אותם בצורה הטובה ביותר שאפשר לשביעות רצונן המלאה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...