Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?

למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
קרדיט - Pixabay

רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים בעיקר להתאים פריטי ריהוט ונוי זה לזה, מבלי להבחין בפוטנציאל המיטבי שיש לכל חלל מגורים לא רק להיראות טוב יותר אלא גם להיות פונקציונלי יותר. תפקידה של מעצבת פנים במרכז הוא להראות לכם איך אפשר לעצב את הדירה שלכם כך שהיא תהיה הרבה יותר מדירה נעימה ושימושית בלבד אלא מקום שבו תגלו מחדש גם כיצד הטעם האישי שלכם יכול לבוא לידי ביטוי בצורה אסתטית ומפתיעה. מעצבת פנים יכולה להראות לכם איך אפשר קצת אחרת, בעזרת רעיונות חדשים מעולם העיצוב, חומרים מעניינים וחדישים שמשתלבים בחומרים מסורתיים, ריהוט שמעוצבים בקו אחר ומדויק יותר למראה זורם והרמוני, וכמובן שגם פלטת צבעים שונה ומעניינת ששוברת את החד גוניות והשעמום השגרתי. כשאתם יושבים עם מעצבת הפנים והיא מראה לכם תיק עבודות תוכלו להתרשם מכל האפשרויות שעומדות לרשותכם כך שתוכל ללקט משם רעיונות גם לדירה שלכם. מלי לוי אלבוים היא מעצבת פנים ותיקה שמצליחה לצקת בכל בית של לקוחות שלה את תחושת הנוחות הנעימה יחד עם האסתטיקה המתאימה לטעמם ולנתוני הדירה.

לכל דירה יש פוטנציאל

דירות חדשות שקונים מקבלן מושקעות היום הרבה יותר מאשר בעבר וכבר בשלב הקנייה והחתימה על החוזה אפשר לברר עם הקבלן כיצד לקבל את מה שאתם רוצים לראות בבית, או להכניס בו אלמנטים שאתם בוחרים לבד. אפשר להזמין ממעצבת הפנים שלכם עיצוב דירות קבלן כבר בשלב התכניות ולהמשיך אותו לאחר מסירת הדירה כדי שתיראה בדיוק כמו שאתם אוהבים. זה יכול להיעשות גם לאחר המסירה ולפני שהתחלתם להפנים ולהתרגל למראה הדירה, בהתאם למפרט שלה. יש אפשרויות רבות שאפשר ליישם בדירות קבלן ודווקא העובדה שהן חדשות לכם לגמרי יכולה לשחרר אתכם ממראה שהתרגלתם אליו ולנסות למראה שונה לגמרי. עיצוב פנים צריך להתאים לטעם שלכם יחד עם התאמה לנתוני הדירה ויחד מתקבל המראה שרוצים לגור בו.

עיצוב פנים מתאים לכולם

בעזרת השראה ממקורות שונים מעצבת הפנים שלכם תיקח את הרעיונות שלכם ותתווך בינם לבין חומרים ומרקמים שונים כדי לעצב לכם בית נעים ויפה. ההשראה של מלי לוי אלבוים לקוחה ממקורות מודרניים ומינימליסטיים באופן אקלקטי, כדי לעצב לכם בית מודרני ומעניין. ההשפעה של עיצוב בינלאומי וחדשני ניכרת מאוד בעבודות שלה שנראות תמיד עכשוויות ומעודכנות, ופונקציונליות מאוד. העיצוב שלה מנצל את הפוטנציאל של כל חלל ומרחב בצורה מיטבית כדי שתרגישו נוח לגור בו.  למידע נוסף במספר הטלפון: 054-4620273

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...