Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה

להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
קרדיט - Canva

לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק לו, ממש כמו טביעת אצבע. עם זאת אפשר למצוא מאפיינים צורניים משתפים לכתבי יד של אנשים שונים וכאשר מכירים את אותם אנשים רואים גם שיש חיבור ביניהם בקווי אופי, בתחביבים, במבנה אישיות ועוד. אנשים רבים רואים בכתב היד דבר מרתק. מעבר לכך, גרפולוג יכול לחוות דעה בנושאים משפטיים, פסיכולוגיים ובכל הנוגע לאבחון מקצועי. אם אתם רוצים להעשיר את עולמכם והכל תוך כדי הנאה, באווירה קלילה ושמחה הזמינו פעילות הקשורה לגרפולוגיה לערבי גיבוש בעבודה, ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים ואפילו סתם בתור תוכן למפגש כיפי של כמנה זוגות חברים. אין ספק שמערב כזה תצאו מלאי סקרנות ועם הרבה טעם של עוד.

כתב יד: כשמילים נותנות לנו תמונה

משפט המוכר לכולנו הוא שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. הדבר נכון כאשר אנחנו מתייחסים למשמעות המילה. עבור גרפולוג מילה היא כמו קו בציור, וקטע שכולל כמה שורות של מילים הוא בעצם תמונה. מי שעוסק בגרפולוגיה לא יקרא את תוכן הקטע שכותב הלקוח/ הנבדק. הוא יסתכל על סימנים אחרים לגמרי שנותנים לו תמונה על אותו אדם. מיהו, איך הוא רואה את עצמו, איך הוא רואה את הסביבה ביחס אליו, האם זהו אדם שמפעיל בעיקר את השכל, הרגש או האינטואיציה. כל אחד מאיתנו יאמר שהוא מכיר את עצמו אך עם זאת כולנו סקרנים לשמוע דברים על עצמנו. לכן, ערב שכולו גרפולוגיה, בו כל אחד יכול לשמוע דברים על עצמו יהיה ערב שכולו הנאה.

לחגוג יום הולדת באווירה כיפית, מרעננת ומסקרנת

יום ההולדת של בן או בת הזוג מגיע ואתם שוברים את הראש מה לעשות הפעם ואיך עוד אפשר לחדש? מארגנים יום הולדת דווקא לעצמכם וגם כאן הייתם רוצים ליצור ערב בלתי נשכח? תוכן מעניין לערב שישולב עם הרבה הומור, קלילות ושמחה יהפוך יום הולדת למבוגרים שגרתי בו בסוף יושבים ומקשקשים ולערב מעניין, מסקרן, מצחיק ומהנה. גרפולוגיה היא דוגמה לתוכן כזה, תוכן שמבוסס על מקצועיות רבה של הגרפולוג וידע רב בתחום שהוא עמוק הרבה יותר ממה שרבים חושבים, בשילוב גישה כיפית וקלילה שהופכת אותו למרכז האירוע, נושא שמקרב בין אנשים ומקרב גם כל אחד לעצמו.

מאיה הראל היא גרפולוגית מקצועית ובעלת ניסיון אשר מביאה את הגרפולוגיה עד אליכם ולאירוע שלכם. היא תתפור לכם את התוכנית הגרפולוגית לפי העדפותיכם כך שיצא אירוע כיפי ומעניין. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...