Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תביעות נזקי גוף

תביעות נזקי גוף
קרדיט - Canva

תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם נזקים משמעותיים. נזקים כמו פציעות גופניות, פגיעות, נכויות ואפילו מוות נקראים בשפה המשפטית נזקי גוף והם נגרמים בעקבות תאונות, בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות רפואית או אפילו מעידה ברחוב עקב מפגע. עבור טיפול בתביעה לנזקי גוף יש לפנות אל סיוע של עו״ד נזקי גוף, כלומר, עורך דין העוסק בתביעות ביטוח אשר מתמחה בנושא של נזקי גוף. תביעה לנזקי גוף היא שונה מתביעות ביטוח אחרות כמו תביעות הנוגעות לרכוש ומתבטאת בסכומים גבוהים יותר, כהקבלה לנזק משמעותי הרבה יותר – מסיבה זו, החשיבות בסיוע של עורך דין מומחה ובקיא בתחום זה היא חשובה במיוחד. אמנם, לא ניתן לפצות על הנזק הגופני, שלעיתים קרובות גורר בעקבותיו גם נזק נפשי, אך עורך דין מיומן יכול להשיג ללקוחותיו פיצוי כספי הולם, שיוכל לעזור להם לפתוח פרק חדש בחיים, תוך שההוצאות הרפואיות וכל הכרוך בכך, מכוסות.

למה חשוב להיעזר בעורך דין מומחה

תחום נזקי הגוף מתחלק למגוון היבטים, כמו גם, מגוון גופים שונים שניתן לתבוע. לדוגמא, במידה והחלקתם ברחוב בדרך לעבודה ושברתם את היד, האם תגישו תביעה לביטוח לאומי בגין תאונת עבודה? האם תגישו תביעה נגד העיריה בעקבות המפגע ברחוב? אולי תצטרכו להגיש מספר תביעות ביטוח שונות? בדיוק מהצורך הזה נובעת החשיבות של עו״ד נזקי גוף, אשר יודע בדיוק איזה סוג תביעה תצטרכו להגיש ולמי. כמו כן, גובה הפיצויים מתקשר ישירות לניסיון ולמקצועיות של עורך הדין. ככל שתקחו עורך דין עם מספר רב יותר של שנים בתחום ותיקים בהם זכה, בעל ידע נרחב וניסיון עם מקרים רבים, כך יגדלו הסיכויים שהוא ידע כיצד להביא למיצוי מלא של זכויותיכם כנפגעים אל מול הגוף הנתבע.

תביעה הנעשית באמצעות עורך דין אל מול תביעה עצמאית

תביעת ביטוח אמנם יכולה להיות מוגשת גם באופן עצמאי, אך הדבר אינו מומלץ כלל. מלבד המומחיות של עו״ד נזקי גוף בנוגע לגופים אליהם תצטרכו להגיש את התביעה, עורך הדין יודע גם איך להגיש אותה בצורה נכונה וראויה, כך שלא תידחה על הסף ותוכל להניב תמורה מיטבית עבורכם. בנוסף, עורך הדין בקיא בלשון החוק ויכול למצוא פרטים נוספים שיכולים להגדיל את סכום הפיצויים הצפוי, פרטים שלא תוכלו למצוא בעצמכם ללא ידע מקיף בתקנות המשפטיות. מחפשים עורך דין מיומן לתביעת נזקי גוף המעניק יחס אישי ומסור לכל לקוח? משרד עורכי דין ליאור פלוטניק בעל ניסיון רב בתביעת גופים שונים כמו קרנות פנסיה, המוסד לביטוח לאומי וחברות ביטוח למיניהן. המשרד חרט על דגלו לעמוד לצד הנפגעים ולשמש כגורם חף מאג׳נדה כפולה, בכך שהוא מייצג אך ורק את ציבור הנפגעים ואינו עובדים עם חברות ביטוח.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...