Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים

רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
קרדיט - Canva

בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום לא מעט שנים, כאשר יכולותיו הן מוגבלות והוא אינו יכול לדאוג לכל ענייניו בכוחות עצמו. פתרון בו השתמשו במשך שנים וקיים גם היום הוא מינוי אפוטרופוס והפיכת אדם לחסוי. היום אדם יכול לדאוג מבעוד מועד לכך שדברים יתנהלו בעתיד בהתאם לרצונו וזאת בעזרת מסמך ייפוי כוח מתמשך. מסמך זה הוא ייפוי כוח עתידי הנערך אצל עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות או באזור אחר. במסמך מייפה אדם את כוחו של אדם אחר לדאוג לענייניו כאשר הוא לא יוכל לעשות זאת. הוא יכול גם לייפות את כוחם של מספר אנשים לטפל כל אחד בתחום אחר. מעבר לכך הוא יוכל גם להשאיר הוראות ברורות כיצד ירצה שענייניו יתנהלו, למשל טיפול בחסכונות או נכסים שבבעלותו.

עריכת ייפוי כוח מתמשך- לא אצל כל אחד

לעריכת מסמך ייפוי כוח מתמשך יש משמעות רבה. את הכתוב במסמך אמורים הקרובים לו ליישם כאשר הוא כבר לא יהיה במצב לטפל בדברים ואפילו בחלק מהמקרים לא יהיה צלול בכלל כדי להבהיר למה התכוון. לכן, עריכת מסמך זה בצורה ברורה וכך שהמסמך יקבל תוקף משפטי בהמשך היא חשובה מאוד. אם אתם מחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות ובכלל בדקו היטב שיש לו את ההסמכה לכך. עורך הדין צריך לקבל הכשרה וגם הסמכה לדבר מטעם אגף האפוטרופסות במשרד המשפטים, זאת כיוון שמסמך זה מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס. עורך הדין צריך להיות בעל ניסיון רב בענייני משפחה בכלל ובנושא ייפוי כוח מתמשך בפרט.

הגיע הזמן להתעסק בירושה או צוואה? אל תעשו זאת לבד

בין אם אתם המורישים (לעתיד) ובין אם היורשים, התעסקות בכל הנוגע לצוואות וירושות אינה קלה. בתור המורישים, כדאי לכם להתגבר על אי הנוחות ולערוך צוואה אצל עורך דין לענייני ירושה בחיפה או באזור מגוריכם. מומלץ לערוך את הצוואה אצל עורך דין ולא לבד, כדי שתהיה מנוסחת היטב ולא יהיו בה כשלים שיכולים להביא לפסילתה בעתיד. בתור יורשים שאדם קרוב אליהם נפטר, אתם בוודאי מבולבלים ולא יודעים מאיפה להתחיל. בין אם המנוח הותיר צוואה ובין אם לא אל תתמודדו עם הדברים לבד. עורך הדין יסייע לכם להגיש בקשה לקיום צוואה או הוצאת צו ירושה ויסייע בכל השלבים עד לחלוקת הרכוש באופן מלא, כולל התמודדות עם מחלוקות או התנגדויות.

עו"ד חגי אורגד הוא עורך דין ונוטריון בעל ניסיון רב בתחומים שונים במשפט האזרחי, החל ממקרקעין ועד ירושות וצוואות. הוא מלווה את לקוחותיו בכל מצב עד לפתרון מלא של הדברים. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...