Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים

כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
קרדיט לתמונה: yogifletzet.com

יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר הרבה מאוד זמן. חלק מהיתרונות המפורטים על ידי  מדריכי יוגה כוללים יותר מודעות עצמית וגמישות, פחות מתח ובהירות נפשית מוגברת. הידעתם שליוגה יש יתרונות גם עבור ילדים? כרטיסיות יוגה לילדים זו דרך חוויתית ונוחה ללמד ילדים יוגה ולשלב את היוגה בקלות בחיי היום יום שלכם ושל הילדים.

מה הם היתרונות של היוגה עבור הילדים?

יוגה, לפי מומחים, עוזרת לילדים להיות עמידים יותר ומוכנים להתמודד עם העולם. יוגה נקשרת גם להתנהלות טובה יותר, הישגים אקדמיים גבוהים יותר, סקרנות וגילוי עצמי. בעזרת כרטיסיות יוגה לילדים, הם יכולים לרכוש מגוון תכונות חיוביות ולחזק אותן.

בנוסף, זה נהדר שיחד עם כרטיסיות היוגה אתם לא צריכים מאמן אישי או ציוד יקר כדי לתרגל יוגה. אתם יכולים לעשות את זה בכל מקום.

יוגה מסייעת עם ליקויי שפה, ASD, שטף דיבור, ADD, ADHD ועיכובים והפרעות למידה אחרות, היא כלי נפלא לשיקום נפשו של הילד. כרטיסים אלה מושלמים לילדים בגיל הגן ובבית הספר, מכיוון שהם משלבים תנוחות יוגה עם פעילויות שעוזרות להם לפתח את כישורי השפה שלהם. הם משלבים מטרות למידה המתאימות לגיל עם האלמנטים המשקמים, הממריצים והמרגיעים של תנוחות ותנועות יוגה.

איך יוגה משפרת את הביטחון העצמי?

יוגיפלצת חושב שיוגה נהדרת לילדים מכיוון שהיא עוזרת להם לפתח כבוד וביטחון עצמי. תרגול יוגה של ילד הוא הזדמנות נדירה לחוות משחק ומיקוד מבלי לדאוג לטעות. כאשר אתם עובדים עם הכרטיסיות של יוגיפלצת, בהם תמצאו איורים מותאמים וגם הסבר מילולי, תספקו לילדכם חוויה למידה מעשירה אשר לתחזק את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי של הילד.

יוגה יכולה לספק את הבסיס לעתיד טוב יותר. ילדים לומדים להתמודד עם מצבים, תוך שמירה על סבלנות, ולשאוף למה שהם רוצים להגיע. ילדים יכולים ללמוד יוגה מקלות בעזרת כרטיסיות יוגה לילדים של יוגיפלצת, אבל הם גם יבינו שהם צריכים לעבוד קשה כדי להשיג תנוחה או מיומנות חדשה. עלייה בביטחון עצמי ובסיפוק מהחיים היא התוצאה הסופית.

יוגה הופכת אתכם לגמישים וחזקים יותר

יוגה מאפשרת ללמד ילדים דרכים חדשות להשתמש בשרירים שלהם, היא עוזרת להם להיות חזקים ומתואמים יותר באופן כללי. לא משנה אם אתה עומדים, יושבים או שוכבים, כל תנוחה יכולה להשתמש באזורי שרירים שונים, לכן עם יוגה המודעות של הילד לגופו שלו ולתפקודיו, מתפתחת במקביל עם שילוב תרגילי היוגה. הלמידה מתרחשת בקלות רבה יותר ונשמרת טוב יותר כאשר משתמשים בכלי לימוד נוח ומונגש כמו כרטיסיות יוגה לילדים של יוגיפלצת.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...