Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי

אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
קרדיט - Canva

נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם של המכורים, יותר מאשר מי שחווה זאת על בשרו. התמכרות היא אחת מתופעות הנפש הקשות להתמודדות, ובעיקר- מורכבות ליציאה מן הסבך אל אורח חיים נורמטיבי, בריא ומלא אנרגיות. בנקודת השבר הזו בה כל אדם מכור פוגש את הצורך העמוק שלו להירפא, באמת ובתמים ובאופן מלא, מרכז גמילה מכורים לחיים פוגש אותו במלוא הכנות והאמון ההדדי. מכורים לחיים שם לו מטרה להציל את חייהם של מכורים מכל סוג של התמכרות, באמצעות תהליך טיפולי שלא ניתן למצוא עוד כמוהו בתחום הטיפול בהתמכרויות בישראל. אז מה יש לנו להציע למכורים- נגמלים? מה הייחודיות של מכורים לחיים, ואיך אנחנו מצליחים לעשות את הבלתי יאמן ולהוציא לגאולה את המטופלים שלנו, באופן אפקטיבי, ללא תסמינים חוזרים, ללא נפילות וללא תסמיני לוואי שונים המאפיינים לעיתים לא רחוקות את הליכי הגמילה ואת הנגמלים בכלל. על רגל אחת- השיטה שלנו במכורים לחיים.

רמת שירות מלונאית

מרכזי גמילה מטבע הדברים זקוקים לסגנון ניהול והתנהלות שונים מאד ממחלקות פסיכיאטריה ומרכזי נפש, זאת למרות שבאופן מעשי תפקידם להגיע למטרות דומות עד זהות לחלוטין. במכורים לחיים מאמינים כי הקפדה על רמת שירות גבוהה, חדרי פאר, סוויטות ומנות שף, הם אחד הגורמים המסייעים לייצב ולתמוך בתהליך הטיפולי המורכב שעוברים המטופלים שלנו. במכורים לחיים תמצאו אך ורק חדרים משופצים ומאובזרים בחדשנות, מעוצבים ומטופטפים. בבתים שלנו מתגוררים עד 12 מטופלים יחד, מה שמעצים את התהליך ואת מנעד התחושות הטובות של המטופל, כדי להגיש לו תנאים מיטביים להחלמה מלאה. קשה למצוא מוסד גמילה מסמים המציע למטופליו את המכלול המוגש במכורים לחיים כמובן מאליו, זאת כנראה משום  שההקפדה של מכורים לחיים על רמת החיים במרכז הגמילה נובעת מתוך האמון המלא באדם שמאחורי המכור, גם אם מצבו המנטלי נמוך וירוד במיוחד.

מגוון אפשרויות טיפול

במכורים לחיים אין דרך טיפול אחת, ואולי זה לא פחות חשוב מכל נקודה אחרת. סוויטות, בתים משותפים, הוסטל, מרכז יום, טיפולים אקסטרניים, ביקורי בית, ועוד שורה ארוכה של אפשרויות, בניית הליך הטיפול מבוצעת במחשבה מעמיקה ומגוון האפשרויות, כולל מגוון עצום של גישות טיפול ותמיכה, ובעיקר זו הפתיחות של אנשי הצוות שלנו לכל מה שיכול לקדם את המטופל אשר מוכיחה את הצלחתה.

זקוקים לנו? אנחנו כאן בשבילכם! רק השאירו לנו מספר טלפון ואנחנו כבר ניצור איתכם קשר.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...