Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית רכבים לפירוק ברמלה

קניית רכבים לפירוק ברמלה
קרדיט pixabay

האם חשבתם אי פעם לאן מגיעים הרכבים שיורדים מהכביש? אותם רכבים ששוהים זמן ממושך במוסך, שורפים כסף, דלק וזמן וכבר מסוכנים להתנעה? בכתבה זו נחשוף בפניכם את האופציה לסיים יפה את הקשר עם הרכב הוותיק שלכם מבלי להישאר עם חור בכיס.

נרוץ לרגע אחורה במנהרת הזמן. לפני מספר שנים המדינה ניסתה להיאבק בקיומם של רכבים ישנים המזהמים, שיש גם סיכוי גבוה יותר שיגרמו לבעיות בכביש והחליטה לתגמל כספית את אלה שמסרו את הרכב שלהם לגריטה. דהיינו: פירוק הרכב.

קניית רכבים לפירוק ברמלה
קרדיט pixabay

מה עושים עם רכבים ישנים?

נכון לכתיבת שורות אלה תוכנית התמריצים הלאומית כבר אינה רלבנטית לבעלי רכב פרטיים, אבל אל דאגה, לא פספסתם את ההזדמנות לרדת מהכביש.

התוכנית של המדינה הוחלפה במגרשי רכב וחברות רכב שהחליטו להרים את הכפפה או יותר נכון – לשים רגל על הגז והם מפרקים רכבים ומאפשרים לבעלי רכבים ישנים להיפרד מהרכב שלהם יפה לשלום.

אם החלטתם שהמכונית שלכם כבר אינה שימושית, חבל להשאיר אותה בחנייה שתעלה אבק ותצבור קנסות וכדאי להחליט מה ניתן לעשות עמה.

האופציות שעומדות בפני בעלי רכבים הן או למכור את הרכב לפירוק ברמלה ולהעביר בעלות למישהו אחר שמוכן להתמודד עם הצרות שהרכב מעולל, או לעשות טרייד אין. הבעיה היא שמכירה פרטית היא מייגעת, להראות את הרכב, לתת למישהו להוציא אותו לנסיעת מבחן, לנהל מו"מ מתיש ולפעמים פשוט לגלות שאף אחד לא מעוניין לקנות רכב שנמצא בסיום חייו.

בנוגע לטרייד אין, במקרה זה יתכן שיציעו לכם מעט כסף ביחס לרכב והפער בין ההנחה שתקבלו על רכב חלופי נמוכה והופכת את העסקה ללא כדאית בעליל.

הבשורות המעודדות כפי שרמזנו קודם לכן מעודדות – ניתן לחפש קונה רכבים לפירוק ברמלה, ממש ליד הבית ולהמשיך הלאה עם תמורה בעד הרכב הישן שלכם.

מי צריך רכב מפורק וכיצד מתבצע תהליך הפירוק?

מה בעצם עושה קונה רכבים לפירוק כמו חברת שלמה ביל? תהליך פירוק הרכב הוא תהליך שמדומה להשתלת איברים. מכונאים מנוסים ומיומנים בוחנים את הרכב הישן שלכם מכל הכיוונים ומחלצים מתוכו את הרכיבים שניתן להתקין ברכבים אחרים כדי לאפשר להם להמשיך לנסוע או לתפקוד כראוי ממש כמו בתרומת איברים. החלקים של הרכב שלכם כבר לא ישמשו אותו עכשיו שהוא יורד מהכביש, אך הם בהחלט רלבנטיים ושימושיים עבור רכבים שזקוקים לאותם חלקי חילוף. תהליך המחזור שכולל פירוק החלקים מרכב אחד והתקנתם ברכב אחר יחד עם הפניית חומרי הגלם של הרכב הישן לצרכי התעשייה הוא תהליך כלכלי נבון הן בתעשייה שמשתמשת בחומרים ובחלקי החילוף והן עבור בעלי הרכב הישן. אינכם רק מצופים להביא את הרכב לפירוק וליהנות מכך שמישהו אחר ייהנה ממה שיש בו, אלא תוכלו לקבל ממפרקי הרכבים תמורה כספית בעד הרכב שלהם.

אומנם לא קיים מחירון ידוע מראש של רכבים לפירוק, אבל קונה רכבים לפירוק ברמלה יוכל לתת לכם הצעת מחיר המבוססת על שווי הרכב כמו שנת ייצור, סוג הרכב, דגם ומצבו הכללי.

כמו כן, תוכלו לבחור כיצד לקבל את התגמול הכספי בין אם במזומן, צ'ק, העברה בנקאית או זיכוי בכרטיס אשראי. חברות פירוק הרכב אף מציעות לכם שירותי גרירה 24/7 מכל מקום בארץ, כך שלא תהיו חייבים להיכנס לרכב ולהוביל אותו למגרש הפירוק אלא הן יוכלו לעשות זאת עבורכם כך שתוכלו להמשיך הלאה ולנווט את דרככם עם הכסף שתקבלו בעד הרכב הישן לאן שתרצו – רכב חדש או פשוט מזומן ביד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...