Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנהלים מפורסמים יוצאי ביה"ס לעסקים קלוג

מנהלים מפורסמים יוצאי ביה"ס לעסקים קלוג
קרדיט תמונה: Depositphotos

ביה"ס לעסקים קלוג, הוא אחד מבתי הספר המובילים והטובים ביותר ללימוד מנהל עסקים. תוכנית קלוג רקנאטי, היא התוכנית הראשונה של ביה"ס קלוג מחוץ לארה"ב. ביה"ס קלוג, הוא ביה"ס בינלאומי ללימודי עסקים אשר מכשיר אלפי מנהלים איכותיים אשר להם הכלים המעשיים והתיאורטיים להצליח בעולם העסקים. בין אלפי הבוגרים של ביה"ס זה ניתן לראות כמה מנהלים מפורסמים שלמדו בביה"ס וכיום הם סיפורי הצלחה. מנהלים אלה כוללים את:

מנהלים מפורסמים יוצאי ביה"ס לעסקים קלוג
קרדיט תמונה: Depositphotos

אפרת פלד – יושבת ראש ומנכל"ית אריסון השקעות

אפרת פלד בוגרת ביה"ס לעסקים קלוג, הינה אחת מנשות העסקים המשפיעות והחזקות בתחום העסקים. לאפרת תואר שני במינהל עסקים בתוכנית הבינלאומית של אוניברסיטת קלוג רקנאטי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן האמריקאית. מאז סיום לימודיה הספיקה להיות מנכ"לית חברת SAFO  השייך לשרי אריסון ונמצא במיאמי כאשר שוויו מוערך במיליארד דולר. להיות מנכ"לית של שרי אריסון השקעות ואף יו"ר שרי אריסון השקעות. בין לבין היא הספיקה אף להיות דירקטורית של גופים פילונתרפיים וחברת פורום המנהיגים הגלובליים הצעירים של הפורום הכלכלי העולמי.

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

עדי סופר תאני, בוגרת ביה"ס לעסקים קלוג, עומדת בראש השלוחה הישראלית של פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם. עיקר פעולתה היא מכירות פרסום בארץ ובחו"ל, מכירות בשוק הסטארט אפים. סופר תאני, בעלת גישה ישירה לכלל המחלקות ומשרדי פייסבוק בעולם לרבות גישה לצוות ההנהלה הבכיר של פייסבוק העולמי בארה"ב וכן EMEA. כך שהיא יכולה לעזור לכל מי שזקוק לעזרה. היא פועלת באופן אישי ואף נפגשת פנים מול פנים עם יזמים וכך מבינה את גודל המיזם העומד לפניה וכן פתוחה לרעיונות חדשים אשר עשויים להפוך לדבר הבא.

אבנר סטפק, מבעלי השליטה בבית ההשקעות מיטב-ד"ש

אבנר סטפק, בעל שליטה בבית השקעות מיטב ד"ש, בוגר ביה"ס לעסקים קלוג. מדובר על עוף מוזר בקהילת בכירי שוק ההון. לצד הפילנתרופיה המתבטאת בפרויקטים שונים שהקים לחיזוק הפריפריה ולהעסקת בעלי מוגבלויות שונים, הוא מבעלי השליטה בבית ההשקעות מיטב ד"ש ואף מתנדב במסגרות שונות כגון: אור שלום אשר עוזרת לחבר תינוקות בסיכון עם משפחות אומנה.

כרמלה אבנר, סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים

כרמלה אבנר, סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים, בוגרת ביה"ס לעסקים קלוג. אבנר, בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים בינלאומי ובעלת תואר ראשון בהנדסה ותעשייה מאוניברסיטת תל אביב. בטרם היותר סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים, הייתה ממונה על מטה התקשוב הממשלתי אשר ניהלה כעשרה חודשים בטרם עברה לשירות הציבורי. כמו כן, אבנר מילאה תפקידים בכירים בתחומי מערכות המידע והתפעול בחברות בינלאומיות במשך עשרים שנה בהן: נס טכנולוגיות, נייס וטבע. כיום היא מתמקדת בפעילות הגלובלית של שטראוס מים ומספקת שירותי תפעול ומערכות מידע לסניף שטראוס מים בלונדון.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...