Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד ניתן לנהל זוגיות בריאה?

כיצד ניתן לנהל זוגיות בריאה?

מערכות יחסים לטווח הארוך הן עניין מאתגר במיוחד אשר דורש מכל אחד מן השותפים בזוגיות להשקיע משאבים רבים. יחד עם זאת, לעיתים רבות אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם משבר עמוק בזוגיות, אשר דורש ייעוץ אישי וזוגי. במקרים אלו ניתן לפנות אל המאמנת המוסמכת סוניה יפעת יובל. 

כיצד ניתן לנהל זוגיות בריאה?

מערכת יחסים תקינה לאורך שנים ארוכות

זוגיות טובה היא המפתח לחיים מאושרים אשר עומד בבסיס השאיפות של זוגות רבים, כמו גם רווקים ורווקות. אבל לפעמים מערכת יחסים תקינה שנמשכת לאורך שנים רבות לא באה בצורה טבעית לשני בני הזוג. בשל כך, הם נדרשים להשקיע משאבים עצומים על מנת לתחזק אותה לאורך זמן.

התמודדות עם משברים בינאישיים

משברים אישיים לאורך מערכת היחסים עשויים לצוץ ולהפוך לאתגרים של ממש, אם אתם לא מטפלים בהם בצורה מקצועית ובלב שלם. משקעים מן העבר עשויים להעיב על מערכת היחסים שלכם, ולגרום לתחושות של חוסר הוגנות, יציאה מאיזון ואפילו קינאה בין שני בני הזוג. בדיוק מסיבה זו, התייחסות למשבר כבר בשלביו הראשונים והקריטיים, היא נקודת הפתיחה הטובה ביותר שיכולה למנוע מכם להגיע למצב של זוגיות במשבר. ככל ומערכת היחסים שלכם, לא רק בתור בני זוג, אלא גם בתור הורים לילדים חשובה לכם, רצוי לעשות את כל הצעדים האפשריים על מנת לטפל בבעיות האישיות שלכם מוקדם ככל האפשר.

סדנאות מקצועיות שיכולות לעזור לכם

לעיתים רבות, כאשר בני הזוג מתמודדים עם אתגרים במערכת היחסים שלהם, הם עשויים לפנות לעזרה של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום האישי והזוגי. אחד הטרנדים הבולטים ביותר בימינו בקרב זוגות צעירים הוא פנייה לעזרתן של סדנאות זוגיות, שם תוכלו לעבור תהליך קבוצתי על מנת להגיע למסקנות אישיות. ואולם במקרים רבים העיסוק במערכות היחסים הבין אישיות שלכם הוא עניין שאתם לא רוצים לפרסם ברבים. ולכן, זוגות רבים מעוניינים להתייעץ באופן פרטני עם יועצת זוגית, אשר יכולה לספק להם ליווי אישי לאורך כל תהליך השיקום של מערכת היחסים – ולהביא לשינוי משמעותי בחיי שני בני הזוג.

סוניה יפעת יובל היא מאמנת אישית וזוגית מוסמכת מטעם מכון אדלר ומשרד החינוך במסלול זוגיות, וגם עוסקת בנומרולוגיה. סוניה מלווה בעבודתה זוגות אשר חווים משברים בזוגיות ורוצים להביא לשינוי משמעותי בחיים שלהם על מנת לשמור על שלמות המשפחה, לטובת כל בני הבית. לפרטים נוספים, ולקביעת פגישה ראשונה עם סוניה, התקשרו: 052-5533233.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...