Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפעלות למסיבת רווקות

הפעלות למסיבת רווקות

הדרך הטובה ביותר לחגוג את הרגעים האחרונים של הרווקות היא באמצעות מסיבת רווקות מושקעת ובלתי נשכחת. אם קיבלת על עצמך את המשימה המיוחדת לארגון ולתכנון מסיבת הרווקות לחברתך הטובה ביותר, המידע הבא הוא בדיוק בשבילך!

כל כלה לעתיד חולמת על החתונה הגדולה שתהיה לה, אך גם על מסיבת רווקות חלומית שהחברות הטובות מתכננות לה. זוהי ההזדמנות שלה לחגוג עם כל החברות את הרגע המאושר בחייה, וכמובן גם הזדמנות מצוינת להירגע ולנוח מעט מכל הארגונים הרבים לקראת יום החתונה. כדי שמסיבת הרווקות תהיה הצלחה מסחררת, מומלץ להפיק מסיבה שתהיה בדיוק על פי טעמה של הכלה עם קישוטים מתאימים, קונספט מיוחד ובנוסף גם הפעלות למסיבת רווקות שוות במיוחד.

הפעלות למסיבת רווקות

משחקי חברה

כמו בכל מסיבת רווקות, גם במסיבה המתוכננת שאת מארגנת לחברתך מוכרחים להיות כמה משחקי חברה מדליקים ומגבשים. משחקים אלו יכולים להיות הקרח שישבור את האווירה בין כולן, מכיוון שבמסיבות כאלו רוב המשתתפות אינן מכירות אחת את השנייה היכרות מוקדמת. משחקי החברה יתנו לכל אחת הזדמנות להציג את עצמה, לספר כיצד היא מכירה את הכלה לעתיד ועוד מגוון אפשרויות נוספות של היכרות וגיבוש בין כולן. זוהי הסיבה מדוע מומלץ לפתוח את המסיבה עם משחקים אלו.

במידה ואין לך זמן פנוי או רעיונות למשחקי חברה מתאימים למסיבה, כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בארגון והפקת משחקים והפעלות למסיבת רווקות.

סדנת אלכוהול

כולם מכירים את המשפט המפורסם "נכנס יין, יצא סוד" – ולכן הפעלה למסיבת רווקות מומלצת וכיפית ביותר היא סדנת אלכוהול גדושה בצחוק ומצב רוח טוב. האלכוהול ידוע בתכונותיו המשחררות והמרגיעות, כך שגם המשתתפות הביישניות ביותר יוכלו להשתחרר מעט במסיבה ולהיכנס לאווירה בקלות ובטבעיות. האלכוהול גם יכול להרים את המסיבה ומצב הרוח של כולן, ובעיקר של הכלה לעתיד שוודאי מעט לחוצה מהגעתו של יום החתונה הגדול.

ניתן למצוא מפעילים מקצועיים שיגיעו עד אליכן עם הרבה אלכוהול משובח, אביזרים שנלווים לאלכוהול, קישוטים צבעוניים ועוד המון דברים מגניבים ומיוחדים. סדנת אלכוהול היא הפעלה מנצחת ומומלצת מאוד למסיבת רווקות, אך זכרו לשתות באחריות וכמובן למצוא נהגת תורנית שתחזיר את כולן בבטחה.

מופע סטנד אפ

צחוק הוא דבר  משחרר ומהנה מאוד, אפילו ניתן למצוא אינספור מחקרים שונים המצביעים על כך שצחוק הוא בריא וחשוב לגוף וגם לנפש. הפעלה נהדרת שמתאימה במיוחד למסיבות רווקות היא מופע סטנד אפ מפיל מצחוק של סטנדאפיסט משעשע, שיידע כיצד להצחיק את כולן ובעיקר את כלת השמחה וגם יהיה אחראי להנחיה של המסיבה.

כדי שהמופע יהיה מוצלח, מומלץ לשוחח עם הסטנדאפיסט שיגיע למסיבה לפני כדי למסור לו פרטים עסיסיים ומצחיקים על הכלה, כך שהוא יוכל להכין מראש בדיחות וסיפורים משעשעים ברוח המסיבה ויעביר סטנד אפ פרטי עבור הכלה לעתיד.

עוד הפעלות ורעיונות תמצאו בפורטל קרמל.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...