Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העולם הטעים של עוגות בריאות

העולם הטעים של עוגות בריאות
קרדיט Canva

עוגה היא קינוח אהוב שרבים ברחבי העולם נהנים ממנו. עם זאת, עבור אנשים עם מחלת צליאק או רגישות לגלוטן, מציאת עוגה בטוחה לאכילה יכולה להיות מאתגרת. למרבה המזל, עליית אופציית האפייה ללא גלוטן הובילה ליצירת אפשרויות טעימות לעוגות ללא גלוטן. עוגה ללא גלוטן יכולה להגיע במגוון סוגים, מעוגות שוקולד ווניל קלאסיות ועד לטעמים ייחודיים יותר כמו עוגת לימון, פטל ועוגת גזר. העוגות מיוצרות באמצעות קמחים ללא גלוטן כגון קמח שקדים, קמח אורז וקמח תירס, מה שהופך אותן לבטוחות עבור אנשים עם מחלת צליאק או רגישות לגלוטן. בנוסף, עוגות רבות ללא גלוטן מיוצרות עם ממתיקים טבעיים כגון דבש או סירופ מייפל, מה שהופך אותן לחלופה בריאה יותר לעוגה מסורתית.

בריאות וטעם כרוכים כאחד

עוגה ללא גלוטן מציעה מגוון יתרונות, כולל שיפור העיכול והפחתת הדלקת. עבור אנשים עם מחלת צליאק או רגישות לגלוטן, צריכת גלוטן עלולה לגרום לאי נוחות במערכת העיכול, נפיחות ותסמינים שליליים אחרים. על ידי בחירה בעוגה ללא גלוטן, אנשים יכולים ליהנות מקינוח טעים מבלי לחוות את התסמינים הללו. כמו כן היא גם אפשרות מצוינת עבור אנשים המעוניינים להפחית את צריכת הפחמימות והסוכר שלהם. עוגות רבות ללא גלוטן מיוצרות עם ממתיקים אלטרנטיביים, כגון סטיביה או סוכר קוקוס, שכמותם נמוכה יותר בקלוריות ובסוכר מאשר עוגות מסורתיות. למרות היותן נטולות גלוטן, העוגות הללו טעימות בדיוק כמו המקבילות המסורתיות שלהן, וניתן לקשט אותן ולהתאים אותן לכל אירוע או העדפה. ניתן להכין מעוגות ללא גלוטן מעוגות שכבות, קאפקייקס, מאפינס או רולדות, וניתן לצרף אותן במגוון ציפויים ותוספות שיתאימו לכל טעם.

קינוחים דלי פחמימות ועשירים בחלבון

עוגות ללא קמח חיטה מהוות כאמור אלטרנטיבה מצוינת עבור אנשים עם מחלת צליאק או רגישות לגלוטן, כמו גם אלה המחפשים להפחית את צריכת הפחמימות שלהם.

עוגות רבות ללא קמח מיוצרות עם קמחים דלים יחסית בפחמימות כמו קמח שקדים או קמח קוקוס. בקמחים כאלה ישנו אחוז גבוה יותר של חלבון או שומן איכותי במקום פחמימות. עוגות ללא קמח הן גם טעימות ומגוונות להפליא, עם סוגים וטעמים רבים ושונים. מעוגות שוקולד עשירות ועד עוגות ספוג קלילות ואווריריות, עוגות ללא קמח יכולות להוות אלטרנטיבה בריאה ומשביעה לעוגות מסורתיות. בנוסף, ניתן להוסיף להן ציפוי ותוספות שיתאימו לכל טעם, מה שהופך אותן למושלמות לכל אירוע. עדיין, כדי להשיג את המרקם והטעם הרצויים יש צורך בניסיון רב ולכן כדאי להשאיר את הדבר למקצוענים בתחום. זה הזמן לגשת ולטעום ממגוון הטעמים הריחות והצבעים המדהימים של כל מיני המאפים והעוגות  של בית הקפה Breadberry באור יהודה, ואפילו ניתן להזמין בחנות האונליין המשובחת שלהם. מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 03-9621955 ותיענו ברצון.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...