Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אישורים ושמירה על אוכל

אישורים ושמירה על אוכל
credit: canva

אחד מן הענפים אשר דורשים פיקוח מחמיר זהו ענף המזון אשר הינו דורש נהלים מחמירים וזאת על מנת לוודא שהמזון הינו ראוי למאכל. כמו כן נושאים כמו בטיחות מזון הינם קריטיים וחשובים לכל ארגון\עסק אשר מתעסק במזון וזאת משום שבטיחות מזון נועדה על מנת לוודא שהמזון אשר משווק ללקוחות הינו ראוי למאכל ולשימוש. בטיחות המזון מתייחסת לייצור, מסחר, ועיבוד המזון ולמשרד הבריאות ישנם תקנות ברורות אשר יש לבצע אותן וזאת על מנת שהארגון\העסק שלכם יוכל להתקיים. בנוסף לכך יש להקפיד שהמקום שלכם מתפקד כראוי בכל שלב שכן מבקרים מטעם משרד הבריאות יכולים להגיע בכל רגע נתון ולבדוק האם הארגון שלכם מתנהל כראוי ולפי הנהלים השונים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת מ.ר שירותי ייעוץ איכות ובטיחות מזון תספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו ליהנות מאבטחת מזון ברמה גבוהה. חברתנו תספק עבורכם את הפתרונות המדויקים ביותר עבור הארגון שלכם ותעניק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל שהעסק שלכם יתפקד מבחינה בריאותית ובטיחותית כמו שצריך. כמו כן חברתנו מתמחה במענק היתרים לעסקים, היתרים, מבצעת תכנון מפעלי מזון ומבטחים תעשייתיים, הדרכות בנושאי היגיינה ועוד. צוות המומחים שלנו מורכב מ: מהנדסי מזון, יועצי מזון, טכנולוגי מזון, אדריכלים ועוד, אשר יספקו עבורכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר.

אישורים הכרחיים בכל חברה\ארגון

אחד מן האישורים החשובים ביותר בכל חברה\ארגון אשר מתעסקים בתחום המזון זה רישיון עסק מזון אשר הינו הכרחי על מנת שתוכלו לפתוח את העסק שלכם ולהתקיים. רישיון עסק מזון נחשב לא סתם לאחד המחמירים ביותר בתחום רישוי העסקים וזאת משום שהוא מתעסק במזון. כמו כן העסקים אשר חייבים ברישיון זה הם: מלונות, מסעדות, צימרים, מכולות, מעדניות, מרכולים, איטליז ועוד. כמו כן הרישיון אומר שלמעשה המוצרים אשר יהיו משווקים לצרכנים יהיו איכותיים וראויים לשימוש מתחילת ההליך ועד סופו.

חברה לבטיחות מזון

על מנת שתוכלו להקים או לנהל עסק למזון אתם תהיו חייבים שתהיה לצידכם חברה חיצונית אשר מתמחה בכל הקשור לתחום בטיחות המזון. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת מ.ר שירותי ייעוץ אשר מתמחה בכל הקשור איכות ובטיחות של מזון על כלל צורותיו. חברתנו מכינה ומסמיכה עסקים וארגונים לתקני ניהול בטיחות מזון, תחזוקה, היגיינה, תכנון ורישוי עסקים למזון, ועושה זאת באמצעות צוות מקצועי מיומן ובעל ניסיון רב בתחום המזון. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-9555900 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...