Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להצליח בעסקים בעזרת שינוי קטן אחד?

איך להצליח בעסקים בעזרת שינוי קטן אחד?
קרדיט - Freepik

מי שמקים עסק רואה לנגד עיניו מטרות רבות, ורווחים הם רק חלק מהסיפור, אם כי חלק משמעותי מאוד. יש לכל עסק מטרות נוספות של הפצת הבשורה על ידי מוצרים טובים, שירות מצטיין ופרנסה למשפחות רבות שתלויות בו. כשהעסק לא מצליח לעמוד במטרות אלה יש לבדוק מה לא עובד וכיצד אפשר לשפר זאת, וכשברור למה ואיפה טעיתם, יוצאים לדרך חדשה עם תכנית עסקית וליווי עסקי שמבטיח שתוכלו לבצע את כל צעדי ההבראה שנדרשים. אחד הכלים שיכול לעזור לכם להשיג איתנות פיננסית בצורה שלא תרושש אתכם בגלל עמלות וריביות גבוהות על מינוף כספי, הוא הכלי שמעמידה המדינה לרשות עסקים קטנים ובינוניים. באמצעות קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה אפשר לקבל הלוואה שתעמיד את העסק על הרגליים בערבות של 70% מגובה ההלוואה ובתנאים נוחים מאוד של ריבית על ההחזרים. זוהי הזדמנות פז לחזור למסלול תקין של צמיחה ושיקום אבל חייבים לעשות את זה נכון ולהגיש בקשה שתגביר את הסיכויים שלכם לקבל זאת. חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג מנוסה כבר שנים רבות בהגשת בקשות להלוואות מדינה, רבות מהן בהצלחה.

שיקום העסק מתחיל בניהול

ניהול נכון של עסק הוא הבסיס להצלחה וכשיודעים לאן הולכים ובאיזו דרך, יכולים לעמוד בכל קושי שנדרש במהלך תכנית הבראה. אחת הדרכים לעשות זאת מבלי ללכת לאיבוד היא בעזרת ליווי עסקי לעסקים קטנים, שלוקח אתכם צעד צעד להבראה פיננסית וארגונית. בליווי כזה בוחנים את השלבים שנדרשים כדי לשקם עסק ולהביא אותו למצב רווחי, ולאחר מכן מתחילים לפרוט את התוכנית למשימות וליעדים מדידים כדי לדעת היכן אתם עומדים. את הייעוץ מקבלים מאנשי מקצוע שלמדו זאת והם מתמחים בכך מקצועית וחשוב מכל – יש להם רקורד מוצלח ומוכח של עשייה וייעוץ שהביא עסקים למצבים של שיקום והבראה.

איך לבחור יועץ עסקי?

מלבד ההוכחות שנדרשות לכם כדי להבין אם אתם מדברים עם יועץ עסקי מקצועי ומוצלח באמת, חשוב לנהל שיחה כדי להבין אם אתם מבינים אחד את השני וצועדים באותו כיוון. שיטות עבודה שונות מתאימות לעסקים שונים וחשוב לבדוק מה מתאים לכם ומי האיש שנכון לכם. הכימיה ביניכם חיונית כדי שתוכלו לפתח יחסי אמון ולצעוד באותה דרך להבראה ולניהול עסקי נכון של הארגון, משום שבזכות האמון הזה תצטרכו לעשות שינויים גדולים בעסק שהוא כולו שלכם. חברת "ניהול נכון" של אמיר פרידברג מלווה עסקים רבים כבר שנים ומצליחה להוציא אותם ממשבר בעזרת ייעוץ עסקי נכון ונבון כל הדרך לשיקום.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...