Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שנה שנייה ברציפות: לוד אלופת המדינה בטניס לשנת 2018

שנה שנייה ברציפות: לוד אלופת המדינה בטניס לשנת 2018
עיריית לוד

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "ענף הטניס בלוד תוקע יתד איתנה בצמרת הטניס בישראל ומביא לנו גאווה עצומה. תודה לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה שמייצגים את העיר לוד לתפארת ומביאה להישגים מרשימים אשר מעשירים ומעלים את קרנה של לוד במדינה ובתקשורת הארצית בהקשר חיובי"

לוד אלופת המדינה בטניס לשנת 2018
עיריית לוד

לוד מקבעת את מעמדה בצמרת הטניס של ישראל, עם הזכייה בתואר "אלופת המדינה לשנת 2018" בגמר ליגת ווינר מטעם איגוד הטניס בישראל, שנה שנייה ברציפות והשלישית בתולדותיה.

שנת 2014 כזכור, הייתה שנת המפנה כאשר מועדון הטניס עירוני לוד, הצליח להעניק ללוד אליפות היסטורית ראשונה באליפות המדינה בטניס, לאחר שגבר על מועדון הטניס רמלה ששלט ללא עוררין בענף היוקרתי.

בשנת 2017 הצליחה מועדון הטניס בלוד לשחזר את ההישג ולזכות פעם נוספת באליפות המדינה. הקפטן ומאמן הקבוצה, מאור חמרה, אשר לא הסתיר את התרגשותו, אמר כבר אז כי כבר בתחילת 2018 יתחילו במסע להגן על התואר, אמר וגם צדק. ביום ראשון השבוע, רשם מועדון הטניס הלודאי הישג ספורטיבי אדיר כאשר זכה באליפות המדינה לשנת 2018, שנה שנייה ברציפות, הפעם בשמו החדש "מועדון הטניס ברדוגו גרופ" לוד, עם הצטרפותו של ליאור ברדוגו כספונסר הראשי של הקבוצה.

לוד אלופת המדינה בטניס לשנת 2018
עיריית לוד

משחק הגמר באליפות המדינה לשנת 2018 התקיים ב"מרכז לטניס בישראל" בירושלים, והסתיים כאמור בהתרגשות עצומה ובשמחה אדירה לעיר לוד.

לוד גברה 1:2 על מועדון טניס עצמה רמלה. במשחק הראשון ניצח דניאל צוקרמן מקבוצת לוד בתצוגה מרהיבה וטניס איכותי את איגור סמילנסקי מרמלה בתוצאה 1:6 (פרישה של סמילנסקי) והעלה את לוד ליתרון 0:1. ישי עוליאל מרמלה ניצח את עידן לשם 2:6 6:3 3:0 (פרישה של לשם) ואיזן. במשחק הזוגות שהכריע את האליפות ניצחו פיטר קובלט ודניאל צוקרמן מלוד את נועם בר וישי עוליאל מרמלה 3:6, 1:6.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "ענף הטניס בלוד תוקע יתד איתנה בצמרת הטניס בישראל ומביא לנו גאווה עצומה עם הזכייה השנייה ברציפות באליפות המדינה. ברכות למועדן הטניס בלוד, אני גאה בכם ומודה לכם על שאתם מייצגים את העיר לוד לתפארת ומביאים להישגים מרשימים אשר מעשירים ומעלים את קרנה של לוד במדינה ובתקשורת הארצית בהקשר חיובי. ההישגים שלנו בספורט תורמים למינוף התדמית של לוד הן בקרב תושבי העיר ומחוצה לה. ברכותיי לצוות המקצועי שמוביל במשך שנים ארוכות את ענף הטניס בלוד להצלחה, לאהרון ומאור חמרה,  לידידי אריה לוי, מחזיק תיק הספורט, למנהל האגף מאיר אליהו ולכל השחקנים הנהדרים של המועדון".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...