Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שכונת "נופי בן שמן" בלוד יוצאת לדרך!

שכונת "נופי בן שמן" בלוד יוצאת לדרך!
- אלונים גורביץ´ אדריכלים.

■ השיווק יפורסם בימים הקרובים באמצעות רשות מקרקעי ישראל ■ בשלב הראשון ישווקו 1000 דירות בתמהיל מגוון ובמסלולים שונים – מחיר למשתכן, משפרי דיור והקצאה לדיור ציבורי. האטרקציה: בצמוד לשכונה מתוכנן "פארק הנחלים", פארק עירוני ענק הכולל אגם על גדות נחל גזר בשטח של כ- 180 דונם לרווחת התושבים ■ ראש העיר יאיר רביבו: "זו תהיה אחת השכונות היפות, הירוקות והמבוקשות בארץ".

שכונת "נופי בן שמן" בלוד
עיריית לוד
שכונת "נופי בן שמן" בלוד
– אלונים גורביץ´ אדריכלים.

בשבוע שעבר כינס ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, ישיבה רחבה בהשתתפות גורמי ממשלה, עירייה וכלכלית לוד, במטרה לתאם את השיווק בשכונת בן שמן בלוד, אשר יפורסם בימים הקרובים באמצעות רשות מקרקעי ישראל. כזכור, לפני כחודש אישרה הוועדה לתכנון מתחמי דיור מועדפים (ותמ"ל) , להפקיד את התכנית להקמת השכונה החדשה בלוד, בסמוך למושב בן שמן, על צומת נחל איילון ונחל גזר, ממזרח לכביש 40 , צפון לשכונת "גני יער" בלוד ובקרבה לכביש 443.

ראש העיר אשר קרא לתושבים להשתתף בבחירת שם לשכונה, החליט לבחור בשם "נופי בן שמן". "קיבלנו מאות פניות ולבסוף חשבנו שהנוף המרהיב שישתקף מבתי השכונה הוא הנוף המיוחד הזה של שדות מוריקים וצמרות עצי היער" אמר רביבו.

התכנית היא יוזמה של עיריית לוד וכלכלית לוד והוגשה לוועדה על ידי חברת "דירה להשכיר". מדובר בשכונה בהיקף של 4,530 יחידות דיור בבניה רוויה (מגדלים של עד 25 קומות). השכונה מתוכננת כשכונה מודרנית וירוקה, ומאופיינת בהתייחסות אורבנית מתקדמת תוך מתן דגש רב לתושבים ולהולכי הרגל.

עם סיום הליכי התכנון, צפוי כאמור להתחיל בימים הקרובים השיווק של יחידות הדיור. העירייה כמובן, תדאג לעדכן בכל התקדמות. בשלב ראשון ישווקו 1000 יחידות דיור בתמהיל מגוון ובגדלים שונים – דירות גדולות, קטנות, דירות גן ופנטהאוזים, וכן במסלולים שונים – מחיר למשתכן, משפרי דיור והקצאה לדיור ציבורי. האכלוס העתידי של השכונה יתרחש בשנים 2022-2023.

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, אמר כי "זו תהיה אחת השכונות היפות, הירוקות והמבוקשות בארץ. אחרי מאמץ רב של העירייה, כלכלית לוד ושותפינו בממשלה, הצלחנו להביא להקמת שכונה איכותית חדשה בלוד. במרכזה של השכונה פארק ענק ואגם, הצופה ליער בן שמן. זהו שלב נוסף ביישום הסכם הגג של לוד. התכנית תעצים את העיר מבחינה חברתית וכלכלית ותמצב אותה כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר באזורי הביקוש של ישראל. נמשיך לקדם את העיר לוד, להרחיב אותה ולהביא אלינו משפחות צעירות".

מנכ"ל כלכלית לוד, בן מיוסט, ציין כי "העיר משתנה לטובה. לצד תהליכי הפיתוח וההתחדשות בעיר, קמות להן לאחר תהליכים מאוד מורכבים שכונות חדשות. אישור התכנית הוא שלב נוסף בהתקדמות הסכם הגג לוד, אשר נחתם בשנה החולפת בין ממשלת ישראל לעיריית לוד ולכלכלית לוד בהיקף של כ-7 מיליארד ₪. ההסכם והמהלכים השונים הופכים את לוד לאחת הערים האיכותיות והצומחות בישראל".

האטרקציה כאמור, בצמוד לשכונה מתוכנן "פארק הנחלים", פארק עירוני ענק על גדות נחל גזר בשטח של כ- 180 דונם לרווחת התושבים. המתחם יכלול שיקום של נחל גזר והקמת אגם גדול ואקולוגי. כמו כן מתוכננים בשכונה פארקים נוספים, שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור ומוסדות חינוך לרווחת התושבים. השכונה תרושת בשבילי אופניים, ותחובר לעיר לוד במספר גשרים הן לרכב והן להולכי רגל. בשכונה מתוכננת מערכת פינוי אשפה פניאומטית לרווחת התושבים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...