Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קיץ ללא הפסקה בעיר לוד: למעלה מ-200 הופעות, סדנאות, ירידים והצגות התקיימו לאורך חודשי הקיץ בלוד

קיץ ללא הפסקה בעיר לוד: למעלה מ-200 הופעות, סדנאות, ירידים והצגות התקיימו לאורך חודשי הקיץ בלוד
עיריית לוד

כחלק משדרוג המערך התרבותי למען התושב, התקיימו בעיר מגוון הופעות של הזמרים המובילים בארץ – שלמה ארצי, ישי ריבו, יובל דיין, חנן בן ארי, עדן חסון ואמנים נוספים. יחד עם הופעות אלו התקיימו שלל פעילויות לכל המשפחה – סדנאות, ירידים, הצגות ועוד.

קיץ ללא הפסקה בעיר לוד
עיריית לוד

העיר לוד סיימה את הקיץ עם למעלה מ-200 פעילויות לכל המשפחה, ביניהן  – הופעות חיות, הצגות, חוגי יצירה והפעלות חינוכיות בכל המתנ"סים, מסיבות בריכה לבני הנוער, הצגות לבוגרים ומופע סטנד אפ.

בשבוע הראשון, התארחה בעיר הזמרת הנערצת יובל דיין בבית התרבות, ובשבוע השני הופיע יוחאי ספונדר במופע סטנד אפ שהצחיק את הקהל, כחלק מהערב התקיימו גם קומזיץ והפנינג בבריכה. תושבי העיר עוד לא הספיקו לשכוח את המופעים האלו, ושלמה ארצי, שחגג יום הולדת 70 וחמישה עשורים מוסיקליים, הגיע לעיר והופיע באצטדיון.

לטובת קטנטני העיר התקיימו מגוון פעילויות כמו "מני ממטרה", "פולקע", "האחים של מור", ההצגה "בית חלומותיי", "מופע האשליות של רונצ'ו", ההצגה "פרח לב הזהב", פרויקט "גינות מספרות", סדנת יצירה בעץ ונסורת, סדנת גרפיטי, סדנת תכשיטנות, מתנפחי מים, סדנת שבשבות ומעגל מתופפים, סדנת קוסמות ועוד סדנאות רבות אחרות במוקדים שונים ברחבי העיר.

קיץ ללא הפסקה בעיר לוד
עיריית לוד

בהמשך הקיץ הופיעו בעיר גם עדן חסון, חנן בן ארי שלמעלה מאלף איש שרו יחד איתו את להיטיו, וישי ריבו שהופעתו התקיימה בהפרדה לטובת הקהל החרדי. הקיץ האחרון בעיר, היה קיץ ללא הפסקה, בכל יום ובכל פינה בעיר הייתה פעילות אטרקטיבית שאפשר לבלות בה. כל הפעילויות סובסדו משמעותית על ידי העירייה, ותושבי העיר הגיעו בהמוניהם.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: "הסתובבתי בין אירועים השונים ברחבי העיר ושמחתי לראות את היענות הרבה של תושבי העיר. אירועי הקיץ סובסדו משמעותית ע"י העירייה, כחלק ממדיניות חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי לוד, ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי במחירים נוחים ולעתים אף ללא עלות. אנו מקווים כי גם בקיץ הבא ומהלך השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, נצליח לקלוע לטעמם של תושבי ותושבות העיר. אני מאחל לכולם שנה טובה ומתוקה ולתלמידי העיר שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

מנכ"ל רשת המתנ"סים לוד, אבי גיל: "עכבנו באדיקות אחרי התגובות בדף הפייסבוק של אגף התרבות בעיר. שמחנו לראות שכל תושבי העיר, בכל הגילאים נהנו מסדרת אירועי הקיץ וממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי ברחבי העיר. אנו נמשיך לעודד פעילות תרבותית מגוונת בעיר שתתאים לתושבינו ונמשך לייצר תוכן חדש ימשיך ליצור עניין ולהביא את תושבי העיר ליהנות בפעילויות השונות".

קיץ ללא הפסקה בעיר לוד
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...
הפופולריות הגוברת בקרב הילדים לתחום הרובוטיקה
חוגי רובוטיקה לילדים הופכים לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. חוגים...
התערוכות במרכז לאמנות עכשווית רמלה נפתחות לקהל
אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו שבילים נפגשים רחוב הרצל 12 אוצרת:...
סליחות ותשליך בלב ים
בעיצומם של עשרת ימי התשובה, יצאו תלמידי בית החינוך אמית...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
מצטיין מח"ט צנחנים לראש השנה, רס"ל ישראל רובינוב תושב לוד
ביום שני האחרון, בתאריך 11.9.23 התקיים טקס מצטיינים בראשות מפקד...
פסטיבל 'רמלה עיר עולם' 2023
חגיגה חווייתית לכל המשפחה עם מיטב האמנים המובילים * מופעי...
המרכז לאמנות עכשווית – רמלה מציג תערוכות חדשות
בחלל ברחוב הרצל רמלה: אלנה צ'רטי שטיין / המקום בו...
חוליית שודדי כספות נעצרו בשפלה
כח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי...
ריקוד מושחת זה דווקא כיף, וקל ללמוד
יקום מי שלא האמין שיוכל לרקוד אי פעם ריקוד מלהיב...