Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פוליסת ביטוח לנופש בארץ – כל מה שחשוב לדעת

פוליסת ביטוח לנופש בארץ – כל מה שחשוב לדעת
bignews.co.il חדשות - מלונות

כשאנו יוצאים לנופש בחו"ל אחד הדברים שכמעט אף משפחה או תייר לא מוותר עליהם הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל ברורה לכולם ואין עוררין על כך, אך מה לגבי ביטוח נסיעות בישראל?. האם חשבתם לעשות ביטוח נסיעות לקראת החופשה הקרובה שלכם באילת או בצפון?. משפחות רבות לא מעלות בדעתן את האפשרות של ביטוח נסיעות כאשר מדובר על נופש בתוך גבולות המדינה בהם הם חיים ועובדים, אבל תתפלאו לדעת שיש מקרים שבהם רכישת פוליסת נסיעות יכולה להשתלם לכם מאוד. לפניכם מידע וטיפים חשובים בנושא.

מדוע לבטח את החופשה שלכם

ראשית בואו נעשה קצת סדר בדברים. הסיבה העיקרית שבגינה תיירים רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל היא משום שבמדינה שבה ינפשו הם לא תושבים או אזרחים ולכן הם לא זכאים לכיסוי הוצאות רפואיות – ככל שיזדקקו לכך. וזה ואמר שאם נפלתם או נפצעתם ואתם זקוקים לאשפוז, ניתוח או קבלת טיפול רפואי או תרופתי במדינה הזרה – יהיה לכם קשה מאוד לזכות לטיפול נאות ומקצועי מבלי למכור את הבית.

אחת הסיבות העיקריות לרכישת ביטוח למי שנופשים בתוך המדינה בהם הם גרים היא לצורך ביטוח למקרים של פגיעה בתכולת הדירה או פגיעה בכוש של צד שלישי. כאשר אתם נופשים כמה ימים במגוון של מלונות בישראל אתם הרי לא נמצאים בבית כמה ימים, וזה אומר שהבית שלכם על תכולתו חשוף יותר לפריצות ונזקים. גנבים אוהבים מאוד לפרוץ לדירות שהדיירים בהן לא נוכחים בבית כמה ימים רצופים. וזוהי אחת הסיבות המרכזיות לכדאיות של ביטוח נסיעות לחו"ל במהלכה של חופשה משפחתית בארץ. זו גם המוטיבציה אגב לבקש משכן או חבר קרוב שיקפוץ לבית אחת ליום לוודא שהכל בסדר, להשקות את העציצים, לאסוף דואר מהתיבה, לעשות סיבוב עם האוטו ועוד.

בתי מלון מציעים חווית נופש שכל תכליתה ניתוק משגרת היומיום, ולכן זה לא הדבר שהכי מתחזק לעשות במהלך הנופש – לדאוג לכך שיש מישהו שהא לבקר בבית או לדאוג לכך שלא פרצו לכם לבית. ולכן, אם אתם רוצים שקט נפשי מלא במהלך הנופש שלכם, שיהיה לכם נופש מקסימלי של פינוק ובילוי ונטול דאגות, כדאי מאוד לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות. תופתעו לגלות שזה לא ייקר בהרבה את כל חבילת הנופש שלכם – ואחרי הכל אם כבר הוצאת לא מעט כסף לנופש המשפחתי שלכם אז למה לא להוסיף עוד קצת ולהנות מנופש מושלם ונטול דאגות באמת!

ביטוח לנופש באילת

אם למשל הוזמנתם לנופש באילת של כמה ימים לצורך כנס מקצועי המתקיים בעיר, לעתים אתם תישאו עימכם את המחשב האישי וציוד נוסך יקר ערך כמו למשל מצלמה טובה, תיק נסיעות איכותי, תכשיטים יקרים שתרצו לענוד במהלך הכנס ועוד. אם אין לכם ביטוח תכולת דירה כדאי שתרכשו פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת גם ביטוח כבודה – וכך תהיו שקטים שתקבלו החזר כספי במידה והמחשב האישי שלכם ייפול לידיים לא רצויות במהלך הכנס באילת. מלונות באילת מציעים שירותי שמירה ואחסון לציוד אישי כמו לוקרים מאובטחים, כספות ושירותי הפקדה של ציוד אישי בחדרי אחסון מיוחדים של המלון. כדאי מאוד להגין על הציוד האישי שלכם עם אחד האמצעים הללו, וביטוח נסיעות שכולל ביטוח כבודה יספק לכם הגנה מקסימלית.

פוליסת ביטוח לנופש בארץ – כל מה שחשוב לדעת
bignews.co.il חדשות – מלונות

יש מקרים בהם אתם גם זקוקים לאחסון של התכולה שלכם כאשר למשל עשיתם צ'ק אאוט אך בפועל אתם תעזבו את מקום הנופש רק עוד כמה שעות טובות, ואתם לא רוצים הרי להיסחב עם כל הציוד. ולכן במקרים כאלו כדאי מאוד להסתייע בשירותי השמירה והאחסון שעומדים לרשותכם במלון.

סיבה נוספת לביטוח נופש היא עבור מי שלא נופש בהכרח למטרת עסקים אלא למי שצולל באחד מאתרי הצלילה המרהיבים שיש באילת. במקרה כזה כדאי מאוד לרכוש ביטוח נסיעות שכולל רכיב תאונות אישיות.

ביטוח לנופש בצפון הארץ

ביטוח תכולת דירה כולל כיסוי גם עבור תכולה או כבודה מחוץ לבית. אך במקרה שבו אין לכם ביטוח תכולת דירה כדאי מאוד כאמור לרכוש ביטוח נסיעות הכולל ביטוח כבודה למהלך ימי הנופש שלכם. נופש בצפון כולל במקרים רבים גם פעילויות אקסטרים שונות כמו טיולי גי'פים למשל. מלונות בצפון הארץ מציעים מגוון של  חבילות נופש משולבות טיולי ג'יפים או טיולי רכיבה על סוסים. גם פעילויות אקסטרים רטובות כמו רפטינג בנהר הירדן או סנפלינג הן אטרקציות מבוקשות אשר משולבות בחבילות נופש. במקרה שבו רכשתם חבילת נופש שאכן כוללת פעילויות אקסטרים ההמלצה היא לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות שכוללת רכיב של ביטוח תאונות אישיות.

ביטוח לנופש בתל אביב

לרוב נופש בתל אביב הוא נופש רגוע יחסית שלא כולל פעילויות אקסטרים או סיכונים ספציפיים. עבור מי שמגיע לנופש בתל אביב למטרת עסקים מומלץ כאמור לרכוש ביטוח נסיעות שכולל רכיב ביטוח דירה ותכולתה – כאשר אין לכם ביטוח הדירה הכולל ביטוח כבודה. מלונות בתל אביב מאפשרים כמובן לאחסן את הציוד בצורה מוגנת ושמורה, בין אם באמצעות כספות המצויות בחדרים, ובין אם באמצעות חדרי אחסון ייעודיים במלון, ומומלץ כמובן לנצל את האמצעים הללו בכדי להגן על הציוד שלכם בצורה מיטבית. אם אתם מארחים לנופש עסקים בעיר אורחים מחו"ל וודאו כי יש להם ביטוח נסיעות (מהסוג הרגיל והנפוץ – כאשר נוסעים לחו"ל) על מנת למנוע מצב של אי נעימות בארץ, אם וכאשר קורה אירוע לא צפוי.

אחת ההמלצות היא להזמין בתל אביב חדר במלון של מלון בוטיק – בייחוד עבור זוגות המבקשים להשיג רמת פרטיות גבוהה יותר מזו שיש לרוב במלונות הרשת הגדולים יותר.

ביטוח לנופש באזור ים המלח

אם אתם יוצאים לנופש בים המלח שכולל פעילויות אקסטרים כמו למשל סנפלינג במצוקי דרגות או טיול סנפלינג וגלישת צוקים, כדאי מאוד לרכוש לפני הנופש ביטוח נסיעות עם רכיב של ביטוח תאונות אישיות. כדאי מאוד לוודא את גובה הכיסויים בפוליסה ולוודא שרכשתם פוליסה המתאימה לגילכם ולמצבכם הרפואי. כמו כן כמובן שחשוב לוודא ששירות סנפלינג מחזיק ברישיונות ובביטוחים הדרושים כלפיו. מלונות בים המלח מציעים חבילות נופש ואקסטרים, וגם מלונות ויחידות אירוח באזור ים המלח.

חשוב להתעדכן בעדכוני חדשות, במדריכי נסיעה, בעדכוני מזג אוויר ובטיפים שונים – על מנת לתכנן את הנופש שלכם בצורה טובה ונכונה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
בעל מקצוע תפקיד מרכזי בתהליך יישוב סכסוכים
עורך דין גישור ממלא תפקיד מרכזי בתהליך יישוב סכסוכים אלטרנטיבי...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
טיפולי מוסך לרכב חשמלי- מה חשוב לדעת?
רכב חשמלי הוא רכב שיש לו מגוון רחב של יתרונות...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...