Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פה אחד: אושר תקציב עיריית לוד לשנת 2019 בסך כ-741 מיליון ש"ח

פה אחד: אושר תקציב עיריית לוד לשנת 2019 בסך כ-741 מיליון ש"ח
עיריית לוד

יאיר רביבו: הגענו להישגים משמעותיים, נמשיך להצעיד את לוד קדימה!

ישיבת מועצת העיר לאישור תקציב העירייה אשר בעבר התאפיינה כישיבה סוערת וכזירת התכתשות בין חברי מועצה על סעיפי התקציב השונים, התקיימה השבוע באווירה נינוחה ומחויכת, כאשר כל חברי מועצת העיר השותפים בקואליציה מקיר לקיר, הצביעו פה אחד.

אושר תקציב עיריית לוד לשנת 2019
עיריית לוד

קדמה לישיבת המועצה, ישיבת הנהלה וכספים שכינס ראש העיר, שבה התקיים דיון ענייני ומעמיק על סעיפי התקציב השונים, בהשתתפות חברי מועצת העיר, גורמי המקצוע בעירייה בהם גזבר העירייה ציון הדר וצוותו, והמנכ"ל אהרון אטיאס, וזאת לגיבוש תקציב עירוני מוסכם, שקול ואחראי.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, זוקף לזכותו גם השנה, עם תחילת הקדנציה, הישג מרשים המבטא את ההבנות ושיתוף הפעולה עם כל סיעות המועצה, כאשר אישר את תקציב העירייה במועד, אף שעפ"י החוק היה באפשרותו להגיש את התקציב עד 31.3.19. "אנחנו רשות יציבה וחזקה ויש לנו קואליציה רחבה ואין סיבה שלא נגיש את התקציב בזמן, כמו בכל השנים הקודמות", אמר.

תקציב העירייה לשנת 2019 יעמוד על 488,779,098 ש"ח לעומת 449,341,000 ש"ח ב-2018, ועוד 252,315,000 מיליון ש"ח לפיתוח, לעומת 206,295,000 ₪ ב-2018, תוספת של כ-40 מיליון ₪ לתקציב השוטף, ועוד כ-46 מיליון ₪ לתקציב הפיתוח.

התקציב שאושר, מבטא את המשך עמידת העירייה ביעדי החזון העירוני וכן את המשך ההתייעלות והניהול התקין בעירייה, בסימן גידול משמעותי בסעיפי הפיתוח, התשתיות, חזות העיר, הספורט, הביטחון, החינוך והרווחה, לצד חיזוק השכונות הוותיקות והעיר העתיקה, בדגש על שיפור השירות והרחבת סל השירותים לתושב.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "בסיכומה של שנת התקציב 2018 אני מאוד מרוצה ואופטימי יותק מתמיד. הגענו להישגים משמעותיים, בהם הסכם הגג הגדול במדינה שחתמה לוד עם ממשלת ישראל בגובה של כ-7 מיליארד ש"ח, זכייתנו זו השנה השלישית ברציפות בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין, מיצובה של העיר בין 10 הערים בעלות היציבות הכלכלית בישראל, זכייתה ההיסטורית של העיר לראשונה בתולדותיה בפרס החינוך הארצי, והפיצוי מנתב"ג שהשגנו בעקשנות ובנחישות רבה, בהיקף של כ-23 מיליון ₪ לשנה אשר יאפשרו לתושבי לוד ליהנות מעוד חינוך, תרבות, חזות פני העיר ומשיפור משמעותי באיכות החיים. לוד נתפסת כיום, גם ברמה הארצית, כעיר בעלת פוטנציאל צמיחה כלכלי במרכזה של המדינה, ואני מאמין שהיא תהייה אלטרנטיבה טובה לתושבי המרכז, עם תחילת השיווקים בפרויקטים הגדולים ב'נופי בן שמן' ובניר צבי".

ראש העיר מסר את תודתו לכל חברי המועצה על אחריותם ושותפותם בקידום העיר ובהמשך צמיחתה. כן הודה לכל העוסקים במלאכת הכנת התקציב, בהם למנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, גזבר העירייה ציון הדר וסגניתו אסתי רוט, על עבודתם המקצועית תוך עמידה בלוחות הזמנים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...