Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"נשים לזה סוף": לוד ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים

"נשים לזה סוף": לוד ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים
עיריית לוד

אלימות כנגד נשים הפכה למרבה הצער, למכת מדינה. בכל הארץ, מצפון ועד דרום, התמלאו הצמתים בנשים שזועקות את כאב הנרצחות ומבקשות לעשות הכול על מנת להפסיק את האלימות הקשה נגד נשים.

נשים לזה סוף
עיריית לוד

גם בלוד ציינו בערב מיוחד במינו את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, זו השנה החמישית ברציפות, במעמד שגרירת סלובניה,  ברברה סוסניק. את הערב כיבדה בנוכחותה גם עו"ד אודליה ארז, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה, המשנה לראש העיר, רפי יקותיאל  ורון גלבוע, מנהל המחלקה לשירותי קהילה באגף לשילוב חברתי.

לארגון הערב המרגש חברו יחד מספר שותפים- אפרת אברהם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, שולי יחיאל, רכזת נשים עירונית במחלקה לשירותי קהילה באגף לשילוב חברתי, אגף החינוך, חלי פרידמן, יו"ר עמותת "פנים חדשות, שגרירות סלובניה, פאטן אלזינאתי, רכזת החברה הערבית ברשת המתנ"סים בלוד, הילדה קדסה בהלול, רכזת נשים במתנ"ס שיקגו ופורום הנשים העירוני.

נשים לזה סוף
עיריית לוד

חלי פרידמן, יו"ר עמותת פנים חדשות, עמותה הפועלת למען קידום נשים לעמדות השפעה והצבתן במוקדי החלטות, יצרה את הקשר עם שגרירות סלובניה, בלובי של מתנ"ס שיקגו הוצבה תערוכה שהוצגה בסלובניה ובה תמונות שממחישות את נושא האלימות נגד נשים.

לאחר פרק הברכות התקיים מופע פלייבק של תיאטרון הפרינג' מנצרת, בהובלתו של השחקן סלימאן הישאם, שהעלה מופע מאולתר, בשיתוף הקהל, בנושא אלימות נגד נשים.

שגרירת סלובניה בישראל, אמרה בנאומה כי בעיית האלימות נגד נשים קיימת בכל המגזרים ובכל שכבות החברה וכי יחד ניתן יהיה להילחם בתופעה הקשה. עוד הדגישה שאלימות נגד נשים היא הפרה של זכויות אדם ואפליה על רקע מגדרי. כן ציינה כי בתערוכה מסלובניה שהופקה יחד עם משטרת סלובניה והוצגה בערב, 11 תמונות שנבחרו של צלמים המפורסמים ביותר בסלובניה על מנת להעלות את המודעות לנושא בקרב האוכלוסייה.

חלי פרידמן אמרה כי העמותה מאמינה שבאמצעות העצמת נשים וקידומן לעמדות השפעה ניתן יהיה למגר את האלימות בחברה וכי באמצעות שיתופי פעולה ניתן יהיה לנצח בקרב הזה.

אפרת אברהם ושולי יחיאל הודו לכל השותפים שחברו יחד לקיום הערב החשוב. עוד ציינו כי לתופעת האלימות נגד נשים יש ביטויים רבים וכי היא נוגעת כמעט לכל אישה בישראל. אלימות במשפחה אינה עניין פרטי אלא חלק מתופעה חברתית רחבה שפתרונה באחריות כולנו. כולנו יחד במאבק החשוב למיגור האלימות נגד נשים.

תודה מיוחדת מסרו לראש העיר עו"ד יאיר רביבו, על התמיכה בעשייה הנשית בעיר והפניית משאבים להעצמת נשים.

הערב הזה הוא חלק מפעילויות רבות שהתקיימו בעיר בחודש המאבק באלימות נגד נשים, הצגה לנשים מהחברה הערבית, הרצאות בבתי הספר התיכוניים ועוד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...