Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנכ"ל משרד החינוך ביקר בלוד ושיבח את מעורבות העירייה בקידום החינוך בעיר

מנכ"ל משרד החינוך ביקר בלוד ושיבח את מעורבות העירייה בקידום החינוך בעיר
עיריית לוד
  • שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך: אני מלא התפעלות מהעבודה החינוכית שאתם עושים בלוד. אנו במשרד החינוך אסירי תודה על מעורבותה הגדולה של העירייה ועל התמודדותה של העיר עם האתגרים החינוכיים הרבים שעומדים בפניה שהביאו את מערכת החינוך בלוד להישגים נפלאים ראש העיר יאיר רביבו: הישגי החינוך בלוד ובראשם זכייתה ההיסטורית של לוד בפרס החינוך הארצי לשנת ה'תשע"ז-2017 הם הביטוי לעבודה ראויה לשבח, נחישות וחדשנות, התמדה ועמידה באתגרי החינוך בלוד.
מנכ"ל משרד החינוך ביקר בלוד
עיריית לוד

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הגיע יחד עם מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ וצוות הפיקוח, לביקור בשלושה בתי ספר ייחודיים בלוד, 'לוי אשכול' בחינוך הממלכתי, 'רמב"ם' בחינוך הדתי, ותיכון להנדסה ומדעים בשכונת הרכבת בחינוך הערבי, כדי להתרשם מהעשייה החינוכית הנפלאה בעיר, מההישגים המרשימים ומהאקלים החינוכי שהשתפר לאין ערוך בשנים האחרונות בלוד.

ביקור המנכ"ל נפתח בבי"ס לוי אשכול בפגישה עם ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, סגנו יוסי הרוש – מחזיק תיק החינוך, מנהל אגף החינוך שלום עזרן ומנהלת בית הספר ענת אסף אשר הציגה את האתגרים והיעדים של ביה"ס, ואת נתוני המיצב המצביעים על עלייה משמעותית בהישגי החינוך ובאקלים הבית ספרי.

בסיכום ביקורו בביה"ס לוי אשכול, אמר אבואב: "מאוד מרשים לראות את קפיצת הדרך של ביה"ס. הגעתי לכאן עם נתונים מ-10 השנים האחרונות, ואני שמח לראות את השיפור הניכר וכיצד ביה"ס עמד באתגרים רבים, בכל המדדים. ביה"ס לוי אשכול מאופיין במורכבות גדולה ולכן ההישג הוא עצום, קל וחומר בהשוואה למדדים ארציים. ילד מגיע לכאן ב'לוי אשכול' עם מטען רגשי כפול. סוד הקסם של ביה"ס זה היכולת להרעיף על כל תלמיד חום וחיבוק והכלה. הראייה של שליחות חברתית כאן בביה"ס היא ראייה של שליחות לימודית. זה מה שמאפיין, כל ילד שלומד כאן מרגיש שאוהבים אותו. אבל זה גם הבסיס שמכוון להעצמת הילדים, להביא אותם למסוגלות, לצאת לחיים עם כלים טובים. דווקא משום שמדובר בבי"ס קטן, לא קל לעמוד ביעדים בהשוואה לבתי ספר גדולים שזוכים לתקציבים גדולים יותר. לוי אשכול הוא בית הספר הוא רב תחומי שמשלב בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי בזכות המתנ"ס שפועל בביה"ס. מאוד מרשים. אני רוצה מאוד לשבח את המאמץ, היכולת להביא את הרב מימדיות של חוגי העשרה זה דבר נפלא ומייצר כלים שלובים להישגים. מרשים לראות את הדרך שבית הספר עושה לאור מורכבותו הגדולה. ישר כוח לענת ולצוות", סיכם אבואב.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו שיבח את שיתוף הפעולה המעולה לאורך השנים עם משרד החינוך לאגפיו, אשר סייע ללוד בקידום הישגי החינוך בעיר. "החינוך בלוד, זוכה יותר ויותר להכרה ולהוקרה במדינת ישראל. אשתקד כזכור, זכתה לוד לראשונה בתולדותיה להישג היסטורי עם זכייתה בפרס החינוך הארצי לשנת ה'תשע"ז-2017 . זהו הפרס היוקרתי ביותר שזכתה בו העיר והוא מבטא את המהפכה הגדולה שמתחוללת בעיר, ברוך השם, בשנים האחרונות, המביא לביטוי עבודה ראויה לשבח, נחישות וחדשנות, התמדה ועמידה באתגרי החינוך בלוד", אמר יאיר רביבו, "בלוד אנו מתגאים לא רק על הישגים, אלא בעיקר על תהליכים והזנקת רמת החינוך בנחישות ואמונה, אומץ ואהבה, ערכים ואקלים חינוכי, תוך מתן הזדמנות שווה לכל גווני האוכלוסייה, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, ותוך השקעה יוצאת דופן ומאמץ משותף של כל הגורמים העוסקים בחינוך, סגני יוסי הרוש מחזיק תיק החינוך, מנכ"ל העירייה, מנהל אגף החינוך וכל צוות עובדי האגף, הנהגות ההורים, המנהלים והמנהלות, המורים והמורות, הגננות והסייעות, וכל צוותי החינוך שנמצאים בלב העשייה החינוכית".

בהמשך הביקור נפגש אבואב עם מנהלות בתי הספר 'הרמב"ם' ותיכון ערבי למדעים בשכונת הרכבת, וכן עם צוותי החינוך, מהם שמע על האתגרים שבפניהם הם עומדים והיעדים החינוכיים שהציבו לעצמם, תוך התמקדות בנושאים בית ספריים וכלל מערכתיים, ותוך הצגת בקיאות יוצאת דופן בנתונים שהוצגו בפניו.

מנכ"ל משרד החינוך התרשם מהעשייה החינוכית בבתי הספר ושיבח את מעורבות העירייה: "אני רוצה לשבח ולציין בחיוב את המעורבות המאוד גדולה של העירייה בכל מסגרות החינוך ואת התמודדותה של העיר עם האתגרים החינוכיים הרבים שעומדים בפניה. אני מלא התפעלות מהעבודה החינוכית שאתם עושים ומהתשתית החינוכית המרשימה שיש בלוד. ההישגים שלכם מדברים בעד עצמם וזאת בזכות המעורבות הגדולה ואנו במשרד החינוך אסירי תודה"

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...