Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יום שיא: עוצמתו של כוח ההתנדבות בחינוך!

יום שיא: עוצמתו של כוח ההתנדבות בחינוך!
עיריית לוד

מאות ממתנדבי "ידיד לחינוך" (גמלאים מתנדבים במערכת החינוך) מלוד ומאזור השפלה השתתפו ביום שיא חווייתי כחלק מתכנית שנתית של גיבוש חברתי והעשרה

כוח ההתנדבות של מתנדבי ידיד לחינוך
עיריית לוד

מאות מתנדבי ידיד לחינוך מקבוצות ידיד לחינוך באזור השפלה השתתפו בשבוע שעבר ביום שיא חווייתי ומעשיר שתרם לגיבוש חברתי ולאחוות היחידה שלהם כמתנדבים גמלאים בארגון הארצי – ידיד לחינוך.

המתנדבים הגמלאים אשר הגיעו מקבוצות ידיד לחינוך השונות ברחובות, בנס ציונה, בגן רווה, בראשון לציון, בבת ים, בחולון, במזכרת בתיה, בקרית עקרון, בלוד וברמלה, נהנו מטיול באזור הכרמל במזג אוויר נעים, מארוחת צהריים ומההופעה "שירים מבית אבא" של הזמרת ורדינה כהן. אך יותר מהכול, נהנו המתנדבים לפגוש את חבריהם מהרשויות המקומיות הסמוכות ולראות מול עיניהם את העוצמה האדירה של מאות מתנדבים גמלאים, אשר פוקדים את בתי הספר על בסיס קבוע לאורך כל שנת הלימודים ותורמים למערכת החינוך ברשויות המקומיות השונות אלפי שעות התנדבות של גמלאי ותלמיד.

נמרוד אקרמן, מנכ"ל ידיד לחינוך: "אתם עושים קסמים, עולם התעסוקה אומר לכם די. אבל יש פה עוצמה אדירה ומכל העוצמה הזו נהנית מערכת החינוך. זו הזדמנות שלנו להזכיר את ההתנדבות וזה לא מובן מאליו. כל אחד מכם בוחר להקדיש כל שבוע בוקר אחד לטובת תלמידים. הארגון שלנו  מטעה, נשמע שהארגון ישנוני כי זה גמלאים מתנדבים אבל כמה כוח, אנרגיה וידע יש בו, אתם דוגמה והשראה עבורי ועבור הקהילה, צוותי ההוראה, השכנים, החברים שלכם ובני משפחותיכם. 'ידיד לחינוך' זו קהילה של 3,500 איש אבל עדיין קצה הקרחון. הערכתי לשלומית רוט נבון, מנהלת מטה אזור השפלה ולרכזות קבוצות ידיד לחינוך באזור השפלה.

ארגון ידיד לחינוך השכיל מהיום הראשון לפעילותו לשמור על מחויבותם וחדוותם של המתנדבים באמצעות העמדת תכנית שנתית ומושקעת של למידה והעשרה בה משתתפים המתנדבים כחלק מהשתייכותם לקבוצת מתנדבי ידיד לחינוך היישובית. אירוע שיא כדוגמת אירוע זה הוא חלק מהתכנית השנתית והוא ממחיש לכל המתנדבים את העוצמה של ידיד לחינוך בתרומתו למערכת החינוך בישראל ואת החשיבות להרחיב את השורות כדי שיותר תלמידים, מורים ומתנדבים יזכו לחוויה מעשירה שכולם יוצאים ממנה נשכרים. שילוב כוחות של צוותים חינוכיים בבתי הספר עם משאבי קהילה הוא שילוב המחזק את עולם הערכים, מעשיר את סל הכלים, מרחיב את הידע ובסופו של דבר גם מקדם את ההישגים של הדור הצעיר.

קבוצת ידיד לחינוך בלוד, מונה כיום 29 מתנדבים גמלאים הפעילים ב 7 בתי ספר בהיקף תרומה שנתי של 3,974 שעות של גמלאי ותלמיד. להצטרפות יש לפנות אל רכזת ידיד לחינוך בלוד, מרים דקל נייד: 050-6654902

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...