Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העבירות שעלולות להכתים את הגיליון שלכם

העבירות שעלולות להכתים את הגיליון שלכם
קרדיט Canva

לא רבים יודעים שעבירות תעבורה עלולות לגרום למצב שבו יש לכם הרשעה פלילית בגיליון ההתנהגות שלכם וזה מקרין על כל העתיד וההווה שלכם, אם אתם כבר עובדים בעבודה שמחייבת גיליון נקי. זה מונע מכם להיות מועמדים לעבודות נחשקות ואפילו לקבל לפעמים ויזה למקומות שמחייבים להיות עם גיליון נקי לגמרי ללא הרשעות. ועוד לא התחלנו לדבר על הסנקציות כמו ענישה מחמירה כמו נקודות ושלילת רישיון לתקופות שונות, תשלום קנס ופיצויים ואפילו ישיבה בכלא וזה כבר באמת משהו שקשה מאוד להתנער ממנו לאורך החיים. זה לא דבר של מה בכך ולכן רק עורך דין תעבורה יכול לטפל בעבירות כאלה, בניגוד למיתוס שאתם יכולים לעשות את זה אם יש לכם ברירית קנס או כל אפשרות אחרת. בעבירות כאלה מטפלים רק אנשי המקצוע באמת ולא אתם, כמו עורך דין תעבורה עמרי בן נתן, שעובד למען האינטרסים של הלקוחות שלו בתחום זה.

השפעת חומרים אסורים בנהיגה

בית המשפט אינו מקל ראש בכל נהיגה בהשפעת חומרים אסורים ובכלל זה גם נהיגה בשכרות. רמת האלכוהול בדם אמנם יכולה להיות מוטלת בספק בגלל בעיות שונות במדידת הרמה במכשירים שנהוג להשתמש בהם בישראל, אבל אין זה משנה את העובדה שזה מסוכן ובית המשפט לא סלחני לגבי כן. כל נהיגה בהשפעת חומרים אסורים מחייבת גם התנהלות נכונה בתיק על ידי מי שיש לו רישום של עבירה כזאת וניהול המשפט בשמו מחייב כנות ושיתוף פעולה מלא. אם נתפסתם במקרה כזה עליכם למסור לעורך הדין שלכם את כל המידע ולהתחייב בפני בית המשפט ולקוות שאפשר יהיה להוציא אתכם בסנקציות מינימליסטיות ככל האפשר, אם זאת עבירה ראשונה. חשוב לומר שמדובר בעבירה מסכנת חיים לא רק שלכם ולכן זה חיוני להתייחס לכך בחומרה.

עבירות תנועה מחייבות טיפול משפטי מוקדם

ככל שמזניחים את הטיפול בעבירות תנועה כך צוברים יותר נקודות שאפשר היה לבטל בזמן, או ריבית על קנסות שלא שולמו בזמן וגם יחס מאוד לא אוהד של בית המשפט במקרים הרלוונטיים. עבירות תעבורה מחייבות עורך דין מקצועי שמכיר את לשון החוק והוא מספיק יצירתי על מנת לחלץ אתכם מהבעיה בזמן ובמינימום נזק לשמכם הטוב. זה כרוך כמובן גם בהתנהלות נכונה שלכם כנהגים ובאחריות מלאה מצדכם לכל פעולה שלכם. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג לקוחות רבים על מנת לסייע להם להיחלץ ככל האפשר מענישה מחמירה בעבירות תעבורה רבות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...