Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הניצחון הגדול של נתניהו והליכוד הניצחון הגדול של רביבו ולוד

הניצחון הגדול של נתניהו והליכוד הניצחון הגדול של רביבו ולוד
עיריית לוד

אין ספק כי ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, הינו אחד מאדריכלי הניצחון הגדול של נתניהו, כמי שניהל את מטה הבחירות המרכזי של הליכוד רביבו אשר זוכה להערכה אישית גבוהה ביותר מצד ראש הממשלה, נראה בכל מהלך הבחירות צמוד אליו, לא רק כמנהל מטה הבחירות, אלא כאחד היועצים הבכירים והמקורבים ביותר של נתניהו וההשלכות ללוד הן ברורות: הקשרים המעולים של יאיר רביבו לצמרת השלטון בישראל, לראש הממשלה ולשרי הממשלה, תורמים תרומה עצומה לקידומה של העיר   לכתבה המלאה >>>

הניצחון הגדול של נתניהו והליכוד הניצחון הגדול של רביבו ולוד
עיריית לוד

אין ספק כי הניצחון הגדול של ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכוד, הוא במידה גדולה מאוד גם הניצחון הגדול של ראש העיר יאיר רביבו והעיר לוד.

מי שקרא את הפוסט שהעלה יאיר רביבו שבו הוא מתאר יום פעילות במחיצתו של נתניהו, יכול להבין עד כמה הקשר ביניהם היה אינטנסיבי – ממוצע של 15 שעות ביממה. רביבו נראה בכל מהלך הבחירות צמוד לנתניהו, לא רק כמנהל מטה הבחירות המרכזי של הליכוד, אלא כאחד היועצים הבכירים של נתניהו, בין היתר כאשר היה הראשון שאמר לנתניהו: "חבק את הקהילה האתיופית הנפלאה", כמו גם עצות נוספות ומשמעותיות שתרמו לניצחון הגדול.

ראש העיר יאיר רביבו, אשר הוביל לניצחון הגדול של נתניהו גם בפריימריז של הליכוד לפני כחודשיים, ממצב עתה עוד יותר את מעמדו בבחירות הכלליות לכנסת ה-23, כאחד מהמקורבים ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולצמרת השלטון בישראל, בהם שרי הממשלה הבכירים, כמי שזוכה להערכה רבה כאחד מראשי הערים הצעירים, המוצלחים והמובילים במדינה.

רביבו, בעל תודעת השליחות העמוקה, זוכה להערכה אישית גבוהה ביותר מצד ראש הממשלה. ואכן, שמו של יאיר רביבו כבר הולך לפניו כמי שביסס את מעמדו בזירה הציבורית, כאדם ערכי, משכיל, ישר ונאמן לנורמות אתיות ראויות ביותר, בעל כישורי מנהיגות, ניסיון ויכולת חשיבה וארגון מעולים. חרף צניעותו ואישיותו הקורנת והלבבית, ניחן יאיר במרפקנות ובנחישות כמי שיודע להגדיר באופן ברור ומוחשי את מטרותיו, להכריע ולקבל החלטות קשות באומץ רב, ומעל לעל לשמש דוגמא אישית.

והתרומה ללוד בזכות הקשרים המעולים ראש העיר, עו"ד של יאיר רביבו לראש הממשלה ולשרי הממשלה, היא עצומה. לא אחת הרעיף נתניהו שבחים על רביבו, כך היה בטקס חתימת הסכם הגג כאשר אמר: "יאיר אתה תותח! מה שרואים פה בלוד זה מהפכה. העיר לוד הולכת להיות עיר ואם בלבה של מדינת ישראל, עכשיו לוד במרכז העשייה והצמיחה. תמיד רצינו לבנות את לוד, רצינו להביא לכאן תקציבים, אבל בלעדי הנהגה מקומית שבאה בעוצמה ואתה מייצג את ההנהגה הזאת כאן יאיר, אני שמח שיש מישהו שכל הזמן קודח לי ואומר אנחנו רוצים עוד". בהזדמנות אחרת אמר נתניהו על רביבו: "יאיר רביבו, אתה השר של לוד, אתה המלך של לוד שעושה עבודה נפלאה".

יאיר רביבו: "בשש השנים האחרונות מאז נבחרה הנהגה צעירה וחדשה בעיר, יצאה לוד מוועדה קרואה לעיר בתנופה, בזכות ההשקעות הרבות של ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו. מאז עוברת לוד מהפכה של ממש, בזכות הרוח הגבית של נתניהו וההשקעות האדירות של משרדי הממשלה בלוד".

 

הניצחון הגדול של נתניהו והליכוד הניצחון הגדול של רביבו ולוד
עיריית לוד

לדוגמא: בתחום הפיתוח – לוד חתמה על הסכם הגג עם ממשלת ישראל, הגדול במדינה, במסגרתו זוכה לוד להשקעות ממשלתיות בהיקפים חסרי תקדים, בנייה חדשה ואיכותית בהיקף של 20,000 יחידות דיור, ועוד 15,000 יח"ד במסגרת התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות.

בתחום החינוך –תכנית הטיפול הנקודתי שהוארכה, העניקה טיפול מערכתי ורב תחומי לקידום החינוך בלוד. מדובר היה בהשקעה של כ-27 מיליון ₪ בשנה הן בפדגוגיה והן בתשתיות. הרבה בזכות השקעות אלה, זכתה לוד בפרס החינוך הארצי ב-2017.

בתחום הביטחון – בלוד הוקם בית המשפט המחוזי בלוד – מסר ברור של שלטון חוק וסדר. ממשלת ישראל פעלה להגברת המשילות בעיר, לרבות תגבור כוחות ותקנים במשטרת לוד, וכן למימון תשתיות ביטחון מתקדמות  בהם מצלמות הביטחון לחיזוק הביטחון אישי.

תחבורה ותעסוקה – לוד הופכת למרכז התחבורה והתעסוקה הראשי של ישראל – עוגן חזק ומשמעותי לעיר לוד. בעיר הוקם בית הנהלת רכבת ישראל, ובצמוד החלו העבודות להקמת מרכז תחבורתי משולב ומודרני הכולל תחנת רכבת חדשה ותחנה מרכזית חדשה לאוטובוסים.

תעסוקה – במסגרת הסכם הגג יוקם אזור תעסוקה נוסף על אדמות מינהל סמוכות במערב העיר, בהיקף של כ-1,300,000 מ"ר, אשר יעניק מענה תעסוקתי לאלפים מתושבי העיר.

יציבות כלכלית והגדלת הכנסות– ממשלת ישראל בראשות נתניהו תיקנה עוול היסטורי ואישרה פיצוי מנתב"ג – למעלה מ- 20 מיליון ש"ח מהכנסות שדה התעופה מדי שנה, פיצוי על אי תשלום ארנונה. כיום לוד בעשירייה הראשונה ביציבות ואיתנות כלכלית בישראל.

תיירות – פיתוח העיר העתיקה של לוד בסיוע ממשלת ישראל. במסגרת זו מתוכננים שיקום האתרים והמונומנטים ההיסטוריים בעיר העתיקה שיציבו את לוד במפת התיירות הארצית והעולמית

כאמור, היתרונות עצומים. לוד נתפסת כיום ברמה הארצית, כעיר בעלת פוטנציאל צמיחה כלכלי במרכזה של המדינה. בשש השנים האחרונות הפכה לוד מעיר מנומנמת שרבים עזבו אותה, לעיר שהופכת יותר ויותר אטרקטיבית למגורים ולתעסוקה.

הניצחון הגדול של נתניהו והליכוד הניצחון הגדול של רביבו ולוד
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...