Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדור הבא של המזגנים

הדור הבא של המזגנים
קרדיט Canva

תהפוכות בעולם המזגנים העוברים עלינו מאז המצאתו של המזגן הראשון בשנת- 1906 על ידי ויליס קרייר לא פסקה מאז אפילו לרגע אחד. ובינינו טוב שכך. אחרת איך היה ניתן לעבור את עונות הקיץ הלוהטים בארצנו הקטנה והחמה ללא מכשירי מיזוג. אך עם כל הרצון של כל אחד מיושבי הארץ הזו עם קצת מיזוג נעים שיקרר לכולנו את האוויר החם, לא תמיד זה מתאפשר . בין אם הסיבות הן בשל חוסר פיזור אוויר שווה של המזגן בכל החלל בו הוא מצוי, ובין אם הוא מורגש יתר על המידה . מוצאים אנחנו את עצמנו בין פתיחה לסגירה של המזגן באמצעות השלט שאיננו יודע מנוח. שלא לדבר על המחלוקות הקיימות בין אלו המבקשים עוד להתאוורר על ידי המזגן לעומת אלו שכבר מבקשים ללבוש בגדים מחמימים בימות הקיץ החמים. כעת הגיע הסוף לכל אותן דילמות קושיות ומניעות. מערכות vrf הינן מערכות מיזוג מתקדמות המאפשרות תכנון מיזוג אוויר גם כשאתם עדיין מחוץ לבית או למשרד . איך זה מתאפשר? המשיכו לקרוא מאמר זה.

המעלות עם מיזוג vrf

אכן ממש כך ישנן לא מעט מעלות הקיימות בשימוש עם טכנולוגיית מיזוג מתקדמת של vrf שהינה קיצור של- Variable Refrigerant Flow שבתרגום מאנגלית לעברית הוא זרימת קירור משתנה. כלומר באמצעות טכנולוגיה זו ניתן לווסת את רמת הקירור על פי דרישה בכל חללי החדר באופן נפרד. כיצד זה קורה ומהן המעלות הקיימות עם מערכת קירור טכנולוגית זו, הינה לפינכם:

  • מערכות vrf– כפי שציינו מדובר על מערכת שיכולה לווסת את רמת הקירור או החימום המצויים בחללים השונים במבנה, ובכך לחסוך לכם לא מעט כסף וניצול מרבי של אנרגיה. מערכת זו מצוינת במיוחד עבור בניינים גדולים עם חללים גדולים של בניינים ציבורים כגון- בתי חולים, בתי מלון, מרכזי קניות ועוד. זאת משום שמודבר במקומות המחייבים שימוש כמעט בלתי פוסק של פעולת מזגנים לחללים ענקיים, כך שיתרון חיסכון הכסף מצוי בשיטת טכנולוגיה זו, וכן האפשרות של שינוי פעולה מהירה של המאיידים המצויים בתוך החללים המחוברים אל מדחס אחד או כפי שמרבים לכנות אותו המנוע של המזגן, מאפשרת את פעולת  הוויסות. מעבר לזאת הפעולה של המזגנים בשיטת זו של vrf מאפשרת פעולה שקטה בניגוד לדור הקודם של המזגנים שגרמו לכיבוי והדלקת המדחס בעוצמה רבה. מזגני vrf פועלים בצורה שקטה
  • תכנון מיזוג אוויר– מדובר על מערכת מיזוג גמישה, כך שניתן בהחלט לתכנן את התקנת המזגן בטכנולוגיה זו על פי הצרכים המשתנים של כל לקוח בין אם מדובר בבית עסק או בית פרטי. נתחיל מכך שרק אנשי צוות המכירים את טכנולוגית vrf יכולים להתקין עבורכם את המערכות הללו בתוך בחללי העבודה שלכם או בבית שלכם. כשבכל שלב חייב להיות נוכח גם נציג מטעם היצרן. חשוב בעת תהליך התכנון לקחת בחשבון את פריסת החללים בהם תרצו להפעיל את המזגנים עם מערכת זו כך שגם אם מדובר על דירת מגורים בת שלושה חדרים ניתן יהיה להתקין מערכת זו, כך תוכלו לווסת את הטמפרטורה בחדרים על פי הדרישה הקיימת בכל חדר. כך שמעבר לחיסכון הכספי, נמצא ששימוש בטכנולוגית vrf המערכת יודעת לעבוד גם במצבי קיצון של מזג אוויר בין שרב קיצוני (45 מעלות) לקור המגיע הרחק מתחת לאפס (מינוס 20 מעלות)

סיכום דבר

טכנולוגית קירור המזגנים פועלת במרץ כדי לעשות לכם את האוויר והאוויר בכל מקום בו אתם מצויים בין אם בעבודה או בבית להרבה יותר נינוחה ונעימה בכל עונות השנה. כעת כשאנחנו מתקרבים לימים החמים של הקיץ הגיע הזמן והרגע להתחיל ליהנות באמת. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל אתר חברת קדמת המיזוג שהינה חברה המתמחה בתחום בתכנון  והקמה של מערכות מיזוג אוויר מתמחות מזה- 15 שנים בתחום הנדסת מיזוג אוויר, מאפשרת לכם החברה ליהנות מאיכות התקנה מעולה באמצעות אנשי צוות שעברו הכשרות וקורסים כדי להביא לכם הביתה את קדמת המזוג. כנסו כעת לאתר וצרו קשר עם הצוות המקצועי.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...