Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם יש פער בין נשים וגברים בקבלת טיפול להשתלת שיער

האם יש פער בין נשים וגברים בקבלת טיפול להשתלת שיער
קרדיט CANVA

יש אינספור גורמים אשר עלולים להוביל לאובדן שיער ולהתקרחות בגיל צעיר. גנטיקה היא כמובן, אחד הגורמים המשמעותיים ביותר, אבל היא ממש לא עומדת לבדה. אובדן שיער יכול להתרחש בעקבות לחץ נפשי משמעותי, מחלה קשה חלילה, היריון, לידה ועוד. בניגוד למקובל לחשוב השתלת שיער לגבר היא ממש לא הפרוצדורה היחידה אותה אנחנו מבצעים בקליניקה. אלא, לא פעם ולא פעמיים, אנחנו מעניקים טיפול גם לנשים, במטרה לשפר את המראה החיצוני כמובן וגם להשפיע על הערך העצמי של המטופלת.

כמה מילים על ההבדלים המרכזיים בין שני המקרים

כאשר מדברים על תהליך של השתלות שיער, אנחנו בגדול מדברים על שימוש בשתי טכניקות. הראשונה, נחשבת מתקדמת יותר ופולשנית פחות. היא מיועדת בעיקר להשתלה נקודתית של קרחות בשער והיא דורשת מאיתנו לקחת זקיקי שיער מנקודה אחרת בגוף, מה שאנחנו קוראים לו 'האזור התורם'. משום שלא מדובר על מילוי תא שטח גדול בצורה משמעותית, אנחנו לא בהיכרח מחפשים זקיקי שיער עבים במיוחד או מפותחים, אלא, אנחנו יכולים להסתפק גם בשיער גוף דליל יותר. במילים אחרות, זו הטכניקה המושלמת עבור השתלת שיער לנשים. מה גם שלפני הפרוצדורה, אנחנו לא מבקשים מהמטופלת לגלח את השיער במקום בו נרצה לבצע את ההשתלה. לטכניקה אנחנו קוראים בשפה המקצועית: DHI.

לעומת זאת, הטכניקה השניה, דווקא נועדה למילוי קרחת משמעותית בצורה טובה. הפרוצדורה הרפואית תערוך פרק זמן ארוך יותר בצורה משמעותית ובמקרה הזה, דווקא שיער גוף בריא חיוני להצלחת הטיפול. הטיפול מכונה FUE  והוא הטיפול המוקדם יותר משתי האפשרויות הללו והוא באמת, פעמים רבות, יהיה רלוונטי עבור השתלת שיער לגברים. אבל כמובן, אנחנו צריכים לדון בכל מקרה לגופו.

האבחון עוזר לנו לנקוט בשיטת הפעולה הטובה ביותר

על מנת שנוכל לתת את המענה המקצועי הנכון למטופל, אנחנו לא יכולים לוותר על שלב האבחון. הרי ללא אבחון מוקדם, לא רק שלא נדע מה הדבר הנכון לעשות, אלא, אנחנו גם עלולים לחטוא לציפיות של המטופל או המטופלת, שעה שהם מגיעים לקבל טיפול. בתור אנשי מקצוע מנוסים, אנחנו מודעים היטב למשמעות הריגשית שיש לטיפול בקרב המטופלים. לכן, עלינו מוטל לא רק להעניק טיפול מקצועי, אלא להיות רגישים לצרכים של הלקוחות.

קליניקת DNG שמחה להעניק טיפול מקצועי לקהל לקוחות רחב. אנחנו מודים על הזכות שניתנה לנו, כבר שמונה שנים, לערוך שינוי מהותי בחייהם של רבים. מזמינים אתכם לדבר איתנו עוד היום.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...