Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אובדן קשה למשפחת בי"ס לוי אשכול בלוד: תלמיד כיתה א' נדרס למוות

אובדן קשה למשפחת בי"ס לוי אשכול בלוד: תלמיד כיתה א' נדרס למוות
עיריית לוד

ביום חמישי שעבר, שיחק סמואל טטיר ז"ל עם חבריו ברחוב אלי כהן בלוד. רכב שעבר במקום פגע בו באורח אנוש והוא הובהל ע"י צוות מד"א לבית החולים אסף הרופא תוך ביצוע פעולות החייאה. הרופאים בבית החולים נאבקו על חייו, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה מסרה כי נהג הרכב הפוגע נכח במקום, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

תלמיד כיתה א' נדרס למוות
עיריית לוד

עשרות מילדי השכונה ששיחקו במקום צעקו: "סמואל נדרס, תבואו מהר להציל אותו'". "אנחנו הספקנו לחצות והוא היה האחרון" סיפר אחד מחבריו שנכח ברגע הקשה הזה.

חובש מד"א, איתן שנור, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ילד בן שבע שנפגע מרכב ששוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא במצב אנוש, ופינינו אותו לבי"ח אסף הרופא".

סמואל בן ה-7 נולד בסיירה לאון ועלה לישראל לפני חמש שנים עם הוריו ואחותו רוזי בת השמונה – אף היא לומדת בבי"ס לוי אשכול בכיתה ב'.  בארץ נולדה לבני הזוג רחל בת השנתיים. "סמואל לא מת, הוא תיכף יחזור הביתה. הבן שלי לא מת", בכתה האם. "הוא היה ילד מלא שמחת חיים, אהב מאוד ספורט והיה מוקף בחברים".

בבית הספר "לוי אשכול" בלוד בו למד, הוכה הצוות בתדהמה ובצער כבד. מנהלת בית הספר, ענת אסף, סיפרה כי יום קודם לכן, השתתף סמואל בחזרות לקראת טקס שבועות המסורתי שמכינות כיתות א'. "היינו אמורים לחגוג את חג השבועות, סמואל אמור היה להופיע בתפקיד סולו. פשוט לא מצליחים לעכל", אמרה וסיפרה על הילד החביב שאהב ספורט, לרקוד ולשיר וכונה 'הכוכב של הכיתה'. "סמואל נמוך קומה אך עם נוכחות משמעותית שלא ניתן להתעלם ממנו. עיניים שחורות גדולות, יוקדות ובורקות, חיוך כובש ילד מלא שמחת חיים שכל כך אהב לשיר ולרקוד. ילד מהיר דינאמי ומחויך. סמואל היה חביב על כלל התלמידים והצוות החינוכי בעיקר כי היה מעורב חברתית בכל דבר ועניין על אף היותו רק בכיתה א' סיפרה המנהלת, "אני באופן אישי מוכת תדהמה וכאב. ידעתי שכמנהלת בי"ס אדרש לעמוד באתגרים קשים אך לא העליתי על דעתי התמודדות עם אבדן של תלמיד אהוב ויקר".

בצוות ביה"ס החליטו שלא לקיים את הטקס המתוכנן לשבועות, כינסו את כל תלמידי ביה"ס והסבירו להם על האסון הנורא. "אנחנו מלווים את המשפחה מרגע קבלת הבשורה הקשה ונמשיך ללוות גם בהמשך. לסמואל אחות הלומדת בכיתה ב' כך שמעגלי הפגיעות רבים. יש פעילות שנעשית בבית הספר כדי לעבד את האובדן בקרב המורים והילדים", ציינה המנהלת, "זה אירוע שאף אחד לא מכין אותנו לקראתו. קשה. נתמוך בהתמודדות התלמידים והצוות החינוכי נסייע להם בתהליך עיבוד האבל וההסתגלות לפרידה" אמרה.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, התקשה להבין את האסון הכבד ומסר את תנחומיו. "אנו מחזקים את משפחתו, ואת משפחת בית הספר "לוי אשכול" שנתנה לו הרבה רגעים של אושר בחיבוק חם, ובשוויון הזדמנויות ראוי לציון".

הלווייתו של סמואל התקיימה בבית העלמין ברמלה, אחרי שתוכננה להתקיים בבית העלמין בבאר שבע ביום שני. ראש העיר יאיר רביבו סייעו להעביר את מקום הקבורה קרוב לביתו ולקיים את ההלוויה כבר ביום שישי.

יהי זכרו ברוך!

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...