Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכב לפירוק – כולם מגיעים לזה

רכב לפירוק – כולם מגיעים לזה
קרדיט Freepik.com

הרגע הזה שבו אנחנו עומדים מול הרכב שקנינו במיטב כספנו, שליווה אותנו בסיטואציות לא פשוטות. הלך איתנו במסעות ארוכים וחווה איתנו את כל הרגעים בין אם הקשים, ובין אם הקלים. ולמעשה, היה לנו מקום מפלט. העברת רכב לפירוק היא סיטואציה שבסך הכל הגיונית שנרגיש בה עצבות. מצד שני, להחזיק רכבים שאינם תקינים יכולים לסכן אותנו, את הסביבה שלנו וגם לגרור סיטואציה לא חוקית עם קנסות ועוד בעיות נוספות בעולם התחבורה, וחבל שנגיע לכך.

רכב לפירוק
קרדיט Freepik.com

רכב לפירוק – עם מי מדברים?

לפני שאנחנו מתחילים לחפש אנשי מקצוע העוסקים בתחום של קניית רכב יד שנייה חשוב שנבין שכל רכב מגיע לשלב שבו הוא עובר אל מגרש רכב לפירוק מהרגע שבו הוא כבר לא תקין, ולא יכול להיות על הכביש.

בשלב הזה עליכם ליהנות מהעובדה שאתם הולכים להחליף את הרכב ולרכוש רכב חדש. וזה הגיוני שגם תרגישו עצב על כך שאתם נפרדים מהרכב הישן יותר. תוכלו לבחור בין קניית רכב יד שניה לרכב חדש. זו הזדמנות טובה לשנות, לגוון ולהתרענן.

את הצעד הראשון תעשו כשתפנו אל אנשי המקצוע המעבירים רכב לפירוק אל מגרש הרכבים ותקבלו את הליווי המקצועי המתאים. התהליך הוא פניה אל משרד הרישוי, ביטול רישום הרכב על מנת שזה יוכל לרדת מהכביש כי אינו שמיש יותר ולמעשה סיום התהליך בקבלת כסף עבור הרכב שאינו שמיש.

חשוב לקחת בחשבון שצעד הורדת הרכב מהכביש הוא קריטי, ואינו סבוך. כל שעליכם לעשות זה למלא את הטפסים ולהמתין לאישורים. אך יחד עם זאת, חשוב שתדעו שאתם לא יכולים לשלוח מישהו אחר לעשות זאת. זהו צעד שאתם חייבים לעשות בעצמכם. כמו כן, אם על רכבכם יש עיקול או שעבוד, לא תוכלו לבצע את הצעד הזה.

קיבלתם את האישור להורדת הרכב מהכביש? נהדר! כעת תוכלו לסיים את התהליך. גשו אל מגרש פירוק הרכבים וקבלו את התשלום עבור הרכב. זה הרגע שבו אתם כבר יכולים ללכת ולמצוא אנשי מקצוע נוספים לרכישת רכב חדש.

רכב לפירוק – שימו לב

העברת רכב לפירוק הוא תהליך שחשוב לא רק לכם, אלא גם לסביבה שלכם. רכב שאינו שמיש, תקול ומושבת הנשאר בחניה הופך למפגע לסביבה. רכב שאינו שמיש, תקול ומושבת שנוסע על הכביש מסכן ראשית אתכם, ולאחר מכן את הסביבה שלכם.

על כן, רכבים אלו, שאין שום סיכוי לתקן אותם ולהחזירם לכביש או לשפץ אותם חייבים לעבור אל פירוק. החלפים שלהם מסייעים להחייאת רכבים תקולים שכן יכולים להמשיך ולהיות על הכביש. המתכת והברזל מועברים אל תעשיית המחזור ואתם תורמים לסביבה.

קבעתם עם אנשי המקצוע? נהדר! וודאו שיש גם גרר הכלול בתוך השירות. מהרגע שהרכב בוטל במשרד הרישוי לא תהיה לכם אופציה לנסוע עם הרכב אל מגרש הרכבים, וגם תחסכו את עלויות הגרר הנוספות.

עם שי עסקי רכב, בעלי נסיון והתמחות בתחום של עשרים שנה, תקבלו ליווי אישי, מקצועי ואדיב מהרגע שתחליטו למכור את הרכב לפירוק, ועד לקבלת המזומן וסיום העסקה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...