Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך חברה לקידום אורגני תורמת למערך השיווק של העסק?

איך חברה לקידום אורגני תורמת למערך השיווק של העסק?
מקור freepik

אם אתם בעלי עסקים, אתם יודעים כמה חשוב לגולשים לבקר באתר שלכם. אחרי הכול, זה המקום בו הם יכולים להתרשם מהמוצרים, השירותים והמותג שלכם. אבל מה אם אתם פשוט לא מקבלים את התעבורה לאתר שאתם זקוקים לה כדי לשפר את המותג שלכם ככוכבים בענף?

למרות שהטמעת קמפיין קידום אורגני אינה מבטיח שהעסק שלכם יהפוך לשם דבר בכל בית, חברה לקידום אורגני מבטיח שאתר האינטרנט שלכם יופיע גבוה בדפי התוצאות של הגוגל, מה שיכול להביא לכם יותר תנועה לאתר ומכירות נוספות.

אם התוצאות האלה הן משהו שאתם שואפים אליו, בואו נדבר קצת על היסודות של קידום אתרים אורגני, איך חברה לקידום אורגני תורמת לשיפור שיווק העסק שלכם.

איך חברה לקידום אורגני תורמת למערך השיווק של העסק?
מקור freepik

מהו קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני מורכב מאסטרטגיה שיווקית מקוונת שכוללת אסטרטגיות משנה קטנות יותר, כמו מחקר מילות מפתח ובניית קישורים, שמסייעות לאתר שלכם להשיג דירוג בראש דפי הוצאות האורגניות, ללא תשלום.

קידום אורגני חשוב מכיוון ש-75% מהמחפשים מידע בגוגל, אפל אינם לוחצים על דף התוצאות השני. אם אינכם מדורגים גבוה, ניחשתם נכון, האתר שלכם לא יקבל תנועה, מה שאומר שהאתר שלכם יאבק להשיג מכירות לעסק שלכם.

חברות צריכות גם לשים לב לאופטימיזציה של האתר מכיוון שמשתמשים מסתמכים על הגוגל כדי למצוא את מה שהם צריכים. למעלה מתשעים אחוזים מהחוויות המקוונות מתחילות בגוגל.

מערכת היחסים של גוגל עם קידום אתרים אורגני

עכשיו בואו נדבר רגע על האופן שבו הדירוג עובד, ועל הקשר בין התפקיד של חברה לקידום אורגני לבין תוצאות החיפוש בגוגל. אבל לפני שנוכל לדבר על קידום אתרים אורגני, חשוב להבין את גוגל ולמה היא כל כך משמעותית לאסטרטגיית הקידום האורגני שלכם.

לגוגל, כמנוע חיפוש, יש אחריות גדולה. המטרה העיקרית של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר היא להבטיח שכאשר משתמש מקליד שאילתת חיפוש, הוא יקבל את התוצאות הכי מועילות האפשריות. גוגל רוצה שהתוצאות שהיא מספקת יהוו מקורות מקיפים שתואמים את כוונת החיפוש של המשתמשים, כלומר, שהם יקבלו את המידע שהם רוצים למצוא במהלך חיפוש מקוון.

ולא רק זה

אחד הצעדים הבסיסיים ביותר בקידום אורגני הוא מבנה האתר. ממבנה הקישורים לשמות החלופיים לתמונות באתר, יש לבנות את הכול באופן מושלם. לכן חברה לקידום אורגני מתחילה בעבודה השיתופית איתכם עם הצעד הראשון שכולל בדיקה שהאתר בנוי באופן כזה שגוגל מבינה היטב במה האתר עוסק, כך שהיא מקדמת אותו טוב יותר.

גוגל גם דואגת לחוויה שיש למשתמשים שלה באתר, כך שהיא בוחנת גם היבטים כמו חווית המשתמש שהאתר מספק, מהירות טעינת העמודים וזמני השהייה של הגולשים באתר. כל הגורמים האלה משמעותיים ביותר לדירוג החיפוש האורגני והמיקום שבו האתר שלכם מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.

פרסום תוכן איכותי

קידום אורגני בגוגל מבוסס על תוכן, כלומר, על מאמרים אינפורמטיביים. חברה לקידום אורגני מפרסמת מאמרים אינפורמטיביים שמתמקדים במילות מפתח חשובות לעסק שלכם.

בגישה זו וכאשר המאמרים מקודמים היטב, הם יופיעו בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל ותקבלו פניות בזכות אותם מאמרים. כמות המאמרים שתועלה עבורכם משתנה בהתאם לתחום העיסוק שלכם, כמו גם להעדפות שלכם.

פיקוח צמוד ועדכונים שוטפים

הצוות של חברה לקידום אורגני מבין שכבעלי עסקים חשוב לכם להיות מעודכנים בהתנהלות קידום האתר שלכם, והתוצאות שתוכנית הקידם משיגות. איך האתר התקדם במונח חיפוש מסוים? כמה פניות הגיעו כתוצאה מפעולות הקידום? כמה מבקרים היו בעמודים או במאמרים ספציפיים? 

כל אלה ועוד הם רק חלק מהמידע שניתן לראות, מה שאומר שגם אתם תמיד תהיו מעודכנים ותדעו כיצד מתקדמת תוכנית קידום האתר, וכמה המומחים קרובים להשגת תוצאות של הופעה בעמוד הראשון והרצוי של גוגל למונחים ספציפיים.

תוכנית העבודה של חברה לקידום אורגני

אם המטרה העיקרית של גוגל היא לספק את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים, המטרה של חברה לקידום אורגני היא ליצור אתר תוכן שראוי לדירוג הגבוה ביותר של גוגל. כדי שהאתר שלכם ידורג גבוה בתוצאות החיפוש, יש להקפיד ליישם את ההנחיות של גוגל. 

האסטרטגיה בה נוקטת חברה לקידום אורגני מורכבת מטכניקות שפועלות יחד לשיפור האתר שלכם. כמה מהאסטרטגיות כוללות:

מחקר מילות מפתח. אלו המילים שחברת קידום אתרים מתמקדת בהן, כך שהאתר שלכם יופיע בראש התוצאות כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח וביטויים שקשורים לעסק שכם.

יצירת תוכן. יצירת סוגי תוכן שונים למיקוד מילות מפתח יקרות ערך לקמפיין הקידום האורגני.

יצירת פרופיל קישורים פנימיים. חברה לקידום אורגני מוודאת שעמודי האתר כוללים קישורים לעמודים אחרים באתר, כך שבוטים בחיפוש יוכלו לסרוק את האתר שלכם ולאנדקס אותו כנדרש.

הוספת מולטימדיה לתוכן. הוספת אלמנטים חזותיים כמו תמונות, אינפוגרפיקה וסרטונים לעמודי האתר שלכם על מנת להעסיק את המבקרים ולעודד אותם לשהות יותר זמן באתר שלכם.

נוחות שימוש ואסתטיקה. פישוט הניווט באתר כך שהמבקרים יוכלו למצוא מידע במהירות וביעילות, להבטיח שהכפתורים והטפסים שלכם נטענים כראוי, ועדכון עיצוב האתר שלכם.

מיטוב זמן טעינת עמודים. חברה לקידום אורגני מוודאת שטעינת עמודי האתר תתבצע בתוך שניות ספורות על מנת למנוע מאנשים לעזוב את האתר שלכם.

הוספת תגי alt לתמונות. הוספת טקסט תיאורי לתמונות שלכם בקוד כדי להבטיח שגוגל תוכל להבין מהן התמונות ואיך הן קשורות לתוכן.

טכניקות אלה פועלות יחד כדי לפנות לאלגוריתם הדירוג של גוגל, שיעזור לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...