Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנית ניר צבי בלוד אושרה בותמ"ל, תוספת של 11,500 דירות חדשות בלוד!

תכנית ניר צבי בלוד אושרה בותמ"ל, תוספת של 11,500 דירות חדשות בלוד!
קרדיט: מנעד אדריכלים.

בשורה אדירה: תכנית ניר צבי אושרה היום (ד' 7.11.18) בותמ"ל  זו הפעם השנייה בתוך חודש שהותמ"ל מאשר להפקדה תכניות ענק בלוד: הראשונה – בן שמן בהיקף של 4,530 דירות חדשות, והשנייה – ניר צבי בהיקף של 11,500 דירות חדשות  ראש העיר יאיר רביבו: "זו אחת מתכניות הדיור הגדולות בישראל והבעת אמון נוספת בעיר ובתושבים. נמשיך ליישם בהצלחה את הסכם הגג הממשלתי".

תוספת של 11,500 דירות חדשות בלוד
קרדיט: מנעד אדריכלים.

בשורה נוספת וחשובה לפיתוחה של העיר לוד: הוועדה לתכנון מתחמי דיור מועדפים (ותמ"ל) אישרה להפקדה את התכנית להקמת רובע חדש בלוד על קרקעות, אשר הועברו ממושב ניר צבי לשטחה של העיר. התכנית היא יוזמה של עיריית לוד וכלכלית לוד והוגשה לוועדה על ידי חברת "דירה להשכיר". מדובר בשכונת ענק בהיקף של 11,500 יחידות דיור, המשתרעת על פני שטח של כ-1,600 דונם.

ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו, אמר כי "בשורה אדירה עם תחילת הקדנציה. שכונת ניר צבי בלוד תהיה אחת השכונות הגדולות והמודרניות בישראל, והיא יוצאת לדרך חרף עתירות שהוגשו, חלקם ע"י תושבי גני אביב. לוד נמצאת בתנופה וזו עובדה בשטח. הסכם הגג הממשלתי ויישומו כבר מביאים להישגים, כשתכנית ניר צבי היא הבעת אמון נוספת בעיר ובתושביה. התיאום והמאמץ של העירייה, כלכלית לוד והגופים הממשלתיים שלצדנו הניבו פירות. לוד נמצאת בלב אזורי הביקוש של ישראל ולכן, התכניות שאושרו, לצד מהלכים נוספים, יהפכו אותה בשנים הקרובות לאחד היעדים המועדפים עבור משפחות צעירות".

מנכ"ל כלכלית לוד, בן מיוסט, ציין כי "הרובע המערבי החדש הוא מרכיב מרכזי במהלך האסטרטגי להפיכת לוד לעיר מובילה במשיכת תושבים ועסקים. לצד פיתוח התשתיות וקידום תהליכי התחדשות עירונית בהיקפים גדולים, אנו יוזמים ומביאים עם שותפינו לאישורן של הקמת רבעים חדשים בזמני שיא ובכך הופכים את החזון והתכניות למציאות קרובה וודאית".

הרובע החדש יוסיף עשרות אלפי תושבים ומאות עסקים לעיר, שייהנו מקרבה לתחנת רכבת הרחוקה 12 דקות מתל אביב ולמערכות תחבורה ציבורית מתקדמות. הרובע גם ישפר דרמטית את התחבורה בעיר כולה באמצעות סלילת כביש 200 והפרדות מפלסיות, בדגש על תחבורה ציבורית. המהפכה בשיאה ואנחנו ממשיכים הלאה בכל הכוח.

הרובע החדש יוקם משני עבריו של כביש 200 המתוכנן ויכלול מבני ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה, חורשת אקליפטוסים ושטחים פתוחים. הרובע החדש יישב על צירי תחבורה ראשיים: שדרוג תחנת הרכבת הקיימת (גני אביב), חיבור לכביש 200 ונגישות לעורקי התנועה הראשיים- כביש 1, כביש 40 וכביש 44. התכנון של השכונה כולל שיפור התחבורה באזור, תוך התייחסות נרחבת לגישה לתחבורה הציבורית.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...