Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנון העברת רכוש בין דורית והגנה עליו בלווי עורך דין ירושה

תכנון העברת רכוש בין דורית והגנה עליו בלווי עורך דין ירושה
קרדיט Freepik.com

עורך דין ירושה הוא עורך דין אשר בקיא ברזי דיני הירושה והעיזבון, כאשר בעבודתו היום יומית הוא נדרש לעשות שימוש בדינים אלו במספר מישורים מרכזיים. החל משלב התכנון המקדים ביחס לאופן העברת הרכוש הבין דורית בו הוא נדרש להכין צוואה מותאמת אישית לכל אדם ומקרה, תוך שימוש במנגנונים ותנאים אשר יבטיחו את העברת הרכוש וקיום רצונו של המוריש בדרך הטובה והפשוטה ביותר, הן בשלב חלוקת הרכוש בו עורך דין ירושה נדרש להביא לקיומה של הצוואה או הירושה על ידי הוצאת צו קיום מתאים במשרדי רשם הירושה. והן במישור נוסף ואולי החשוב ביותר והוא התנגדות או הגנה על צוואה וירושה.

עורך דין ירושות
קרדיט Freepik.com

כיצד התייעצות עם עורך דין צוואות בכל אחד ואחד מן השלבים אשר פורטו לעיל תסייע לכם?

התייעצות עם עורך דין צוואות בשלב תכנון ההורשה, תעזור לכם להבין מהי הצוואה הנכונה והמתאימה ביותר לעניינכם. צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר עליהם אדם חותם במהלך חייו וניתן אף לומר שהיא המסמך החשוב ביותר. על אף שרבים נוטים לחשוב, כי לצוואה אין כל השפעה על חיינו שכן היא מדברת על העתיד ועל מה שיהיה אחרינו, עורך דין ירושה יסביר לכם, כי לא כך הדבר, ולעיתים לחתימה על צוואה יש השפעה מהותית על שגרת ימינו החל ממועד החתימה עליה. בנוסף חשוב להבין, כי ישנם מספר סוגי צוואות ומגוון רחב של מנגנונים אשר ניתן להכניס לצוואות אלו ובכך להבטיח שמירת והעברת הרכוש שצברנו במהלך כל ימי חיינו בצורה הנכונה והפשוטה ביותר, והכי חשוב בהתאם לרצונותינו.

התייעצות עם עורך דין ירושה בשלב קיום צוואה ולפני חלוקת העיזבון יכולה לחסוך לכם כסף – לא הרבה יודעים אבל חלוקה נכונה של נכסי העיזבון יכולה לחסוך ליורשים כספים רבים. יחד עם עורך דין צוואות ניתן לרכז ולאתר את כל נכסי העיזבון ולבצע חלוקה מותאמת אישית אשר מנצלת בצורה מיטבית את הפטור ממס ירושה הנהוג בישראל. יש לשים לב, כי המחוקק קבע מועד בו ניתן לפעול ולחלק את העיזבון באמצעות הסכם בין יורשים ומכאן שלעיתוי ההתייעצות עם עו"ד ירושה חשיבות מכרעת.

התייעצות עם עורך דין ירושה בשלב המחלוקת

השלב הפחות נעים אבל החשוב ביותר הוא שלב ההתנגדות או ההגנה על צוואה. על אף שכולנו תקווה שלא תדרשו להגיע לשלב הזה, ניתן  לומר שכאן התייעצות עם עורך דין ירושה הינה הכרחית ביותר. עורך הדין ישתמש במיטב כישוריו וניסיונו על מנת לעזור לכם להביא לקיומה או לביטולה של צוואה בהתאם לסוגיה אליה יידרש.

עורך דין צוואה יפעל יחד איתכם לאיסוף מיטב הראיות על מנת להציג לבית המשפט מסכת עובדתית הקובעת, כי הצוואה שהוגשה לקיום זויפה ו/או נעשתה תחת השפעה בלתי הוגנת ו/או סותרת את הוראות החוק ו/או אינה תקפה במקרה בו מדובר בהתנגדות, או במקרה בו מדובר בהגנה על צוואה, עורך דין צוואות יראה שטענות אלו הן מופרכות ויש לדחותן, כי הצוואה נעשתה בצורה כשרה, וכי יש לקיימה ככתבה וכלשונה.

למשרד עורכי דין חסון פרץ ניסיון עשיר בכל העניינים הקשורים בירושות וצוואות, לרבות בעניינים הקשורים בערכית צוואות, הסכמי חלוקת עיזבון, התנגדות לצוואה, ביטול צוואה, הסתלקויות מעיזבונות, איתור כספי עיזבון בארץ ובחו"ל ועוד. פנו אלינו ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייצג אתכם תוך שימוש בחשיבה פורצת דרך וביכולות אשר רכשנו עם השנים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...