Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמפו ללא מלחים- מתי משתמשים בו?

שמפו ללא מלחים- מתי משתמשים בו?
קרדיט Freepik.com

להרטיב, להקציף ולשטוף, כולם מכירים את שגרת השמפו הקלאסית. עם זאת, האם אתם יודעים את ההיגיון מאחורי החלק המקציף? זהו השלב החשוב ביותר בתהליך כי זה הזמן שבו מתבצע הניקוי. המלחים בשמפו גורמים לקצף שפועל להסרת שמן, לכלוך ולכלוך. כתוצאה מכך, כאשר משתמשים במלחים לשטיפת שיער, הם בדרך כלל מובילים להסרה מוחלטת של שומן והצטברות כללית על הקרקפת והשיער. למרות שזה נשמע מצוין, החיסרון בשימוש במלחים הוא שהם יכולים להיות פולשניים מדי, ולגרום לגירוי בקרקפת ולהשאיר את השיער יבש, מקורזל ושביר. שמפו ללא מלחים נוצר במיוחד כדי לספק אלטרנטיבה עם אינספור יתרונות.

שמפו ללא מלחים
קרדיט Freepik.com

מתי עלינו להשתמש עם שמפו ללא מלחים?

ישנם הרבה מצבים שונים שיכולים להיגרם או להחמיר על ידי הימצאות מלחים בשמפו. לכן, אין זה מפתיע ששימוש בשמפו ללא מלחים עדיף להרבה סוגי שיער שונים. מומלץ להשתמש עם מוצרי שיער ללא מלחים כאשר אתם מזדהים עם אחת מהתופעות הבאות:

  • מצבי עור רגישים- עבור אלה עם בעיות עור קיימות כמו אקזמה ודרמטיטיס, בחירה בשמפו נטול מלחים יכולה להיות פתרון מצוין. למרבה הצער, רגישויות עור באופן כללי נוטות לא להתמודד היטב עם מלחים. כתוצאה מתכונות הניקוי הפולשניות של מלחים בשמפו, הקצף יכול לגרום לגירוי ודלקת נוספים. אם זה המקרה אז שימוש ממושך עלול להוביל לנזק לקרקפת. שמפו ללא מלחים מספק פתרון פחות שוחק באופן משמעותי. וזו הסיבה שאנשי מקצוע רבים בתחום הבריאות דוגלים בשמפו ללא מלחים, במיוחד עבור אלו עם קרקפת רגישה.
  • שיער מתולתל- המבנה הטבעי של שיער מתולתל אומר שכדי להשיג את הצורה האופטימלית של התלתל הוא זקוק לכמות משמעותית של לחות. שימוש בשמפו רגיל על שיער מתולתל עלול להשאיר אותו יבש יתר על המידה, סבוך ומקורזל. חשוב במיוחד לשיער מתולתל להיות מוגן מפני יובש יתר.

יתרונות שימוש עם שמפו ללא מלחים

  1. שמירה על שומן טבעי- שמפו ללא מלחים שומר על שומנים טבעיים המופרשים מהקרקפת, דבר שמגביר את סיכויים עבור השיער להיות רך ומבריק יותר באופן ניכר.
  2. שימור צבע- שימוש בשמפו ללא מלחים עוזר לחסוך זמן וכסף על ידי שימור הצבע על שיער צבוע. השקעה מצוינת להארכת החיים והחיוניות של שיער צבוע.
  3. מתאים לבעלי רגישויות- לבעלי קרקפת רגישה, זוהי אלטרנטיבה מצוינת למניעת גירוי ודלקת פוטנציאליים.
  4. תרומה לאיכות הסביבה- שמפו ללא מלחים, המיוצר בדרך כלל מנגזרות צמחיות, הוא אופציה ידידותית יותר לסביבה מאשר שמפו סולפט.
  5. שימור לחות- באופן לא מפתיע, שמפו ללא מלחים מסייע לקרקפת בשימור הלחות. שימושי במיוחד עבור אלו הסובלים משיער יבש או פגום, שמירה על הלחות הטבעית תעזור לבריאות השיער הכללית.

מלחים בשמפו אינם מהווים בהכרח סיכונים בריאותיים עבור כל המשתמשים. עם זאת, אם יש לכם רגישות למלחים או אתם עם שיער יבש, דק או פגום, אולי עדיף לבחור סוג אחר של שמפו. אולי פשוט תעדיפו להימנע מהם לגמרי ליתר בטחון. דרך חברת \'סנט הייר\' תוכלו להזמין את ערכת הטיפוח החדשה שלכם, אשר מורכבת כולה ממוצרים ללא מלחים. חברת \'סנט הייר\' תדאג לספק עבורכם את המוצרים הטובים ביותר בשוק, והם יגיעו אליכם עד דלת הבית.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...