Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיפוץ בניין ושיקום מבנים

שיפוץ בניין  ושיקום מבנים
צילום pixabay

שיפוץ בניין  ושיקום מבנים המגורים יכול לעשות רק טוב! הבניין המשותף הופך לנעים ובעל נראות טובה יותר, ישנם שלל אלמנטים בבניין שהופכים חדישים ובטוחים יותר, באמצעות שיפוץ ניתן להרחיב דירות קיימות, כמו גם לאפשר חיים נוחים ואיכותיים יותר בבניין. אבל למה צריך לשים לב בדרך? הכל בהמשך.

שיפוץ בניין  ושיקום מבנים

שיפוץ בניין – הדברים שחשוב לשים אליהם לב

אם אתם דיירים של בניין ישן ואתם רוצים לבצע שיפוץ בניין כולל למען העלאת והשבחת הנכס, כמו גם כדי שהחיים שלכם במקום יהיו טובים יותר – חשוב שתשימו לב לכמה דגשים בעת תהליך הבנייה, התכנון והשיפוצים:

הסכמה של הדיירים – אם אתם רוצים לבצע שיפוץ בבניין שיש בו כמה וכמה דירות, חשוב בתחילה לקבל את ההסכמה של כל הדיירים בנוגע לשיפוץ ואף לחתום על הסכם או זיכרון דברים שיבטיח את ההסכמה הקולקטיבית ואת התנאים.

צרכיםשיפוץ בניין יש לתכנן את תהליך השיפוץ ולהבין מהם הצרכים של דיירי הבניין ומה נחשב בחשיבות עליונה. יהיו דיירים ששיפוץ הלובי יהיה חשוב יותר עבורם ויהיו כאלה ירצו לשפץ דווקא את החנייה בבניין או ליצור חניון תת קרקעי במקום. חשוב לדעת כי שיפוץ בניינים משותפים יכול להוביל לקונפליקטים בין הדיירים, לכן יש להגיע להסכמות עוד לפני תחילת השיפוצים והתיקונים.

מימון השיפוץ שיקום מבנים  – בדקו מהו התקציב העומד לרשותם לצורך העבודות והשיפוצים וכיצד תוכלו לגייס מימון עבור שיפוץ כלל הדירות החיצוניות, כמו גם הפנימיות של המבנה. שימו לב כי אתם יכולים לקבל הלוואה מהבנק לשם השיפוץ, לבצע מגבית מהדיירים, בדקו את האופציה של קבלת מימון מהרשויות המקומיות כמו גם קבלת הלוואות לשיפוץ הנכס. בנוסף יש לבחור יזם בנייה שעובד רק בשיטת התשלום בשלבים וזאת כדי שתוכלו לשלם עבור כל שלב ומשימה שבוצעה בבניין ובכך להבטיח את סיום העבודה שיקום מבנים.

סדרי עדיפויות – נסו להבין בכינוס הדיירים מהן סדרי העדיפויות בכל הנוגע לשיפוץ המבנה. שימו את הדגש על בטיחות המבנה וחיזוקו, על איטום טוב יותר של גגות ומשטחים, כמו גם על טיפול ותיקון צנרות ומערכות חשמל. בטיחות קודמת לכל! ולכן יש לתעדף עבודות תיקון וחיזוק לפני עבודות הרחבה ועיצוב.

קבלת אישורים שיקום מבנים שיפוץ בניין – לפני שאתם מרימים אפילו פטיש ודופקים מסמר בקיר, חשוב לקבל הסכמה ואישורים של הרשויות המקומיות לצורך שיפוץ בניין. שימו לב כי יש לכם את כלל התכניות לשיפוץ מהמהנדס של חברת היזמות שבחרתם, וכי אתם יכולים לגשת עם כל התכניות למועצה או לעירייה כדי לקבל את היתרי הבנייה המתאימים.

בחירת יזם – בחרו יזם שיוכל ללוות את הפרויקט שלכם מתחילתו ועד סופו. חברות יזמות כמו 'קבוצת עידן' יאפשרו לכם ביצוע כלל עבודות התכנון, השיפוץ, ההנדסה, התיקונים והעיצוב שהבניין שלכם דורש, תוך ליווי צמוד לאורך כל הדרך. בכך תוכלו להיות בטוחים שיש לצדכם יזם שיוכל להוציא את התוכניות לפועל.

ציוד, רעשים ופינוי פסולת – וודאו כי אתם בוחרים יזם וקבלן שיודעים באילו שעות יש לבצע את השיפוצים, מתי להתחיל ומתי לסיים אותן בכל יום, תוך שיש לבחור בחברת קבלנות שמבצעת בנייה מבוקרת ובטוחה, תוך הקניית כלל האלמנטים הדרושים : בטון, ריצוף, טרקטורים, אמצעי קידוח וחיתוך בטון, חומרי בנייה, מכונות ליטוש, מכלי פסולת ועוד והכל כדי להבטיח שעבודת הבנייה תעשה על הצד הטוב ביותר עם מקסימום יעילות.

לסיכום, כדי לחיות בסביבה נעימה יותר, חשוב כבר עכשיו להתחיל לתכנן שיפוץ בניין שיהיה מקובל על כולם ויקנה לכם איכות חיים טובה יותר ושקט נפשי בכל הנוע  לבטיחות הבניין בו אתם מתגוררים.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
לבחור את ציונו של יקירכם לאחר שהלך לעולמו- איך עושים את זה?
מצבה היא ציון מיקומו של יקירנו לאחר שהלך לעולמו, וזהו...
מוצר משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה
חומר לניקוי ריפוד הוא משמעותי בתחום הטיפול והתחזוקה. חומרי ניקוי...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
חופשה והדרכה בשפה שלכם זה הדבר הבא
כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים לטיול ביעדים שונים, ומרגישים...
היבטים עיקריים של חלונות כהים לרכב
חלונות כהים לרכב מתייחסים ליישום סרט שקוף על הזכוכית של...
מציאת בעל מקצוע מומלץ ברמלה לוד
שלום לגולשי מקומונט רמלה לוד, אני כאן לשתף אתכם בסיפור...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...