Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שחקן המחזור ה-11 בליגת העל בטניס שולחן: שמעון קלברס מהפועל לוד

שחקן המחזור ה-11 בליגת העל בטניס שולחן: שמעון קלברס מהפועל לוד
עיריית לוד

קלברס היה אחראי ל-3 ניצחונות של קבוצתו בדרך לניצחון חוץ משמעותי במפגש מול הפועל באר-שבע. היכרות עם מנהל תחנת הרכבת באשדוד ביום ובעל קריירה רבת הישגים בטניס שולחן אשר לא נס ליחו

שחקן המחזור ה-11 בליגת העל בטניס שולחן
עיריית לוד

ברכות לשמעון קלברס, שחקנה של הפועל לוד, על בחירתו לתואר השחקן המצטיין של המחזור ה-11 בליגת העל.

קלברס היה מהגורמים המרכזיים לניצחונה של לוד בחוץ על הפועל באר-שבע (2:4) כשהשיג 3 ניצחונות סה"כ – 2 ביחידים ו-1 בזוגות.

הבחירה בקלברס (39) היא הזדמנות מצוינת על מנת להכיר את פועלו של אחד משחקני טניס השולחן המעוטרים במחוזותינו המשתייך לדור הזהב של הענף, בצוותא עם שחקנים כמו שמעון רבינוביץ', יניב שרון ואחרים.

"תחילת הדרך שלי בענף החלה למעשה בבית הספר היסודי. התחלתי שם לשחק טניס שולחן בתור תחביב במסגרת חוג ואחרי תקופה בה הבנתי שאני כשרוני, החלטתי להפוך את התחביב הזה למשהו הרבה יותר מקצועי", משחזר שמעון את השנים הראשונות לקריירה שלימים תוביל אותו למחוזות רמים ולרמה הבינלאומית הגבוהה. "כך מצאתי את עצמי מהר מאוד מצטרף לאגודת הפועל לוד, ושם החל הקשר שלי עם שלמה ואיציק אברמוביץ', שמלווים אותי עד היום".

כבר בגיל 10 החל שמעון לגרוף תארים. תחילה כאלוף הפועל ובהמשך כאלוף ישראל בגילאי 12 ו-14. באותם שנים התקבל לפנימיית המחוננים בוינגייט, צעד שסייע לו להשתפר ולהמשיך במגמת ההתקדמות. בין ההישגים המרכזיים הנזקפים לזכותו בשנות ה-90: מקום 3 במסגרת אליפות אירופה קבוצתית ומקום 3 באליפות אירופה ליחידים, כולל ניצחון על טימו בול, שנחשב לאחד מהשחקנים הבכירים בעולם לשעבר. הישג נוסף בו מתגאה קלברס הוא זכייה באותה שנה באליפות ישראל לנוער ובוגרים, דאבל היסטורי שמחזיק מעמד מזה למעלה מ-20 שנה !

"שיחקתי בכל נבחרות ישראל, מגילאי קדטים, נוער ועד בוגרים. במהלך השנים הללו חווינו רגעים בלתי נשכחים, שאנצור איתי לכל החיים. מאז ברוך השם חזרתי בתשובה, פרשתי מהנבחרת, אך נשארתי שחקן פעיל בליגת העל במדי הפועל לוד. לפרנסתי אני עובד כ-15 שנים ברכבת ישראל. אני משמש כמנהל תחנת הרכבת באשדוד ובנוסף כחבר הוועד של מנהלי התחנות. אני נשוי באושר לענבל ואבא ל-4 ילדים, 2 בנות ו-2 בנים".

נותרת נאמן למועדון שגידל וטיפח אותך לאורך השנים. עד כמה זה דבר שיושב לך בראש?

"הפועל לוד זה סיפור אהבה מגיל 10 ועד היום. במועדון הזה גדלו כל שחקני העבר הגדולים ביותר בענף כדוגמת איציק אברמוביץ', מיקי קידר ועוד רבים וטובים. המועדון תמיד גידל וטיפח שחקנים ונתן הרגשה של בית חם מחבק ואוהב עד היום. זה מתבטא לא רק בספורט, אלא בהרבה מעבר.

"ראשית אפשר ללמוד ולראות את מערכת היחסים של נשיא המועדון שלמה אברמוביץ ושל בנו, המאמן איציק אברמוביץ עם השחקנים ואז להבין על מה מדובר. זה פשוט משפחה לכל דבר, חוגגים ימי הולדת, חגים, מקיימים ימי גיבוש, שיחות אישיות, ובעיקר תמיד מפרגנים ומעורבים בחיי היום יום מחוץ לענף. כאחד שעבר הרבה בענף, אין יחס כזה בשום מקום.

"מה שמייחד עוד את המועדון הוא ההשקעה בשחקנים הצעירים. הפועל לוד ממשיכה להציב מטרות ולכוון גבוה וברוך השם לפני כחודשיים נחנך אחד האולמות היפים בארץ לטניס שולחן בעיר לוד, הרבה בזכות המאמץ של שלמה אברמוביץ', אני מאושר על כך שתרומתו רבת השנים נושאת פירות וזוכה להכרה" .

לאן מועדות פניו של טניס השולחן הישראלי?

" מטבעי אני אדם אופטימי. מצד אחד אני לא רואה דור שיכול לשחזר את ההישגים שלנו באירופה, אך מצד שני יש לא מעט צעירים כישרוניים ואיכותיים ביותר. אם הם יזכו ליד מכוונת וישקיעו בטניס שולחן, אין לי ספק שהם יוכלו להגיע רחוק".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...
איך עורך דין משפחה יכול לעזור גם לכם?
עורך דין משפחה נחוץ במגוון רחב מאוד של מצבים. במיוחד...
היבטים משפטיים של מיסוי מקרקעין
עורך דין מיסוי מקרקעין מתמחה בהיבטים המשפטיים של מיסוי מקרקעין,...