Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רעיונות לימי הולדת לגיל הרך ולפעוטות

רעיונות לימי הולדת לגיל הרך ולפעוטות
צילום יחצ

פעוטות הינם ילדים עד גיל ארבע וילד בן הגיל הרך נחשב לילד בן עד גיל 6. מסיבה זו הינם כבר מבינים מה קורה סביבם ויודעים שמדובר במסיבה עבורם. יחד עם זאת, לא תמיד ישתפו הילדים פעולה עם המתרחש ולכן המשימה לחגיגת יום הולדת שתשמח את ילדנו יכולה להפוך לחוויה מעט מאתגרת כאשר צריך לתכנן מראש את הפעילויות לבדנו.

רעיונות לימי הולדת לגיל הרך ולפעוטות
צילום יחצ

לפניכם כמה רעיונות לחגיגות ימי הולדת מוצלחים לבני הגיל הרך ופעוטות:

מה משמח ילדים

בניגוד למבוגרים שזקוקים לחוויה מורכבת יותר על מנת להרגיש הנאה (בתי מלון, מסעדות וכו'), פעוטות וגם בני הגיל הרך מסתפקים בחוויות פשוטות בהרבה. בגילאים אלו הילדים אוהבים בדרך כלל לצחוק, להשתולל ולעשות שמח. זאת הסיבה שהזמנת ליצנים ומופעי בידור המתאימים לקטנטנים נהייתה פעולה כה פופולארית לחגיגות ימי הולדת לילדים. בנוסף, במידה והילדים כבר בני חמש או שש ועורכים להם מסיבת יום הולדת בה באים חבריהם מהגן, ניתן להזמין גם קוסם שהופעתו נחשבת למורכבת יותר המגרה את שכלם של הקטנטנים ולא פעם גם מהנה גם עבור המבוגרים שבמסיבה.

חוגגים עם תנועה

אחד הדברים שילדים הכי אוהבים זה לרוץ ולשחק. גם כאשר מדובר בפעוטות שעדיין אינם הולכים באופן יציב, חגיגת יום הולדת שבה יש מוזיקה וריקודים עם חישוק יכולה להיות רעיון נפלא. כמו כן ניתן לעשות תחרויות קפיצה בשקים, מצא את המטמון ועד שלל של פעילויות אקטיביות מצד המשתתפים. כמו כן מומלץ שגם במידה ויש הופעה שבה יושבים האורחים וצופים בקוסם או ליצן, מומלץ לשלב לאחר ההופעה חוויה ספורטיבית קלה. בנוסף, במידה ומזמינים ליצן ליום ההולדת ניתן לבקש ממנו לעשות סדנת ג'גלינג לילדים וכך תשלבו תנועה, הופעה ומסיבת יום הולדת ספורטיבית בצורה נחמדה.

קטנטנים נהנים מהדברים הפשוטים

אמנם היום לחלק מהילדים בגיל הרך כבר יש טלפון סלולרי, אך הם עדיין בשלב שבו הם נהנים בקלות ממשחקים פשוטים. במידה ובחרתם לערוך מסיבת יום הולדת בה משתתפים עוד ילדים, חבילה עוברת יכולה להיות חוויה מהנה ועוצמתית עבור הפעוטות והקטנטנים. רעיון נחמד לביצוע חבילה עוברת ביום הולדת הינו שהמשימה האחרונה לפני המתנה הסופית תהיה להעביר בצורה מסוימת את החבילה לילד היום הולדת שיקלף את שכבת העיתון או הנייר האחרונה ויגלה שם את מתנת יום ההולדת שלו.

חגיגה משפחתית

כאשר חוגגים לילד קטן יום הולדת עם כל המשפחה, רצוי להבדיל את האירוע מהמפגשים המשפחתיים השגרתיים. על מנת לעשות כן ניתן להשמיע בחלק מהזמן מוזיקה המיוחדת אליו ולהביא משחקים מהם ייהנה. כמו כן מומלץ לעודד את בני המשפחה ובמיוחד את בני המשפחה הצעירים שבוגרים במעט מילד היום הולדת להשתתף אתו במשחקים ובהפעלות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...