Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קנו דירה ושלמו משכנתא שלא חונקת אתכם

קנו דירה ושלמו משכנתא שלא חונקת אתכם
קרדיט - Canva

ההשוואה בין לוקחי משכנתאות עובדת תמיד לטובת אלה שהחליטו לקחת ייעוץ משכנתאות פרטי מיועץ מומחה באמת, כזה שיש לו ניסיון מקצועי רב והרבה קשרים עם בנקים וגופים פיננסיים. ייעוץ משכנתא טוב באמת נמדד לא רק בכספים שהוא חוסך לכם בהחזר המשכנתא אלא גם במבט ההוליסטי שלו על הנתונים הכספיים שלכם ועל הדרך שבה אתם מתנהלים כלכלית. במצב של היום, ככל שאתם עושים דברים נכונים יותר פיננסית כך גם אתם יכולים לקבל הצעת משכנתא טובה יותר מהבנקים. בנקים הם עסק כלכלי שאינו מוותר על הרווחים שלו ולאור כל כך הרבה פשיטות רגל ומשבים כלכליים הוא לא יכול לקחת סיכון עם לווים שאינם מוכיחים את יכולתם לעמוד בהחזרים. לכן, לפני שמתחילים לבקש הצעות מהבנקים למשכנתא לנכס שלכם, יועץ טוב יבדוק את המצב הכלכלי שלכם וישפר אותו כדי לשפר את הסיכויים שלכם. ניר עילם משכנתאות ופיננסיים עובד אתכם על מסלול המשכנתא שלכם כדי שתוכלו לקבל את המשכנתא הסבירה/ הטובה  ביותר.

כיצד עוזר לכם יועץ משכנתא?

הפגישה הראשונה עם יועצי משכנתאות במרכז היא פגישת בירור שדורשת הרבה מסמכים ונתונים כדי לבדוק איזה נכס אתם רוצים לקנות, מהם המשאבים שעומדים לרשותכם, כמה הון עצמי יש לכם, מהו מקור ההכנסות שלכם והצפי שלכם לשנים הבאות ולטווח הרחוק, ומהו הדירוג והסטטוס שלכם מבחינת הבנקים. שקלול כל הנתונים האלה נותן ליועץ את תמונת המצב ואם יש צורך לתקן כמה דברים, כמו להחזיר חובות, לצמצם הוצאות מול הכנסות או כל צעד אחר שיכול לקדם אתכם למשכנתא הרצויה, מתחילים לתקן ולשפר. הסיבה היא שיש צורך לשפר את סיכויי ההיענות של הבנקים לבקשת המשכנתא שלכם משום שאתם לא רוצים להיתקל בסירוב בגלל התנהלות כלכלית לא נכונה, גם אם ההכנסות שלכם גבוהות. /יציבות.

דירה ראשונה או להשקעה

תכנית מחיר למשתכן נועדה במקור לסייע לחסרי דיור ובעיקר זוגות צעירים להגיע לדירה משלהם במחיר נמוך יותר. בינתיים, למרות שחלו בה שינויים בביקוש עדיין יש פרויקטים שמוצעים בתכנית זו ויש מי שטרם מימש את הזכייה. יועץ משכנתאות מחיר למשתכן יעבור אתכם על שלל ההיבטים הכלכליים  והמשמעויות שיש לקחת בחשבון כשנכנסים לעסקה במסגרת זו  כמו לוח תזרים התשלומים עד קבלת הדירה בפועל, ניתוח כדאיות והכוונה לאיזו דירה בפרויקט לבחור במסגרת היכולות (4 חדרים או 5, דירת גן/גג )  לוחות הזמנים בשל האפשרות של הקפאת האפשרות למכירת הנכס לתקופה מסוימת והעובדה שהדירות שם אינן תמיד במקום שבו אתם גרים כיום ויש להיערך לכך שתצטרכו לעבור דירה או להשכירה. אלה שינויים שמחייבים הרבה מחשבה, ולכן ניר עילם משכנתאות ופיננסים ישמח לעזור לכם בהתייעצות ובדיקת האפשרויות לקניית דירה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...