Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צימרים מומלצים בצפון

צימרים מומלצים בצפון

ישראלים ותיירים רבים מחו"ל אוהבים לצאת לחופשות בסגנון כפרי ובאזורים המוקפים בטבע. צימרים הם מקומות ליינה מועדפים על רובם בגלל שהם מספקים את שני הצרכים הבסיסיים הללו שעליהם נוספים אחרים אטרקטיביים מאוד. צימרים מומלצים בצפון יספקו את אווירת הטבע, יציעו פרטיות מרבית מבלי להתחכך עם נופשים אחרים, יהיו בקרבת מסלולי טבע ואטרקציות, אתרי רשות שמורות הטבע, מסעדות משובחות שחלקן עממיות ואחרות, מסעדות גורמה. יש הממוקמים אל מול נוף נהדר, לצד נחל זורם, בקרבה לחוף ים או אל מול נוף הנשקף אליו ועוד. כל אחד יציע אירוח מופתי.

צימרים מומלצים בצפון

מגוון רחב

ניתן למצוא מגוון רחב של בקתות וחדרים. יש מפוארים הכוללים בריכות, מתקני ספא וג'קוזי המאפשרים קבלת טיפולים ממומחים חיצוניים בתחום. אלו צימרים המיועדים לפינוק מרבי. קיימים צימרים פשוטים המאובזרים במינימום נדרש והמיועדים בעיקר לאנשים הרוצים לשהות בהם בלילה ולצאת לטיולי יום, למסלולי רכיבת אופניים ועוד. יש מתחמי צימרים שהאירוח בהם נעשה על בסיס נושאי, כמו: נושאי בריאות, טבעונות, פעילות יוגה ותורות רפואה אלטרנטיבית אחרת וכדומה. כך, כל אחד יכול למצוא את האירוח המועדף עליו. יש  צימרים המיועדים לזוגות, למשפחות גרעיניות או למשפחות מורחבות. יש אחרים שהינם במתחמים הכוללים מספר בקתות צמודות ועוד. בחלקם ניתן למצוא אולמות לפעילות חברתית.

תשתית תיירות תומכת

יש שבהם ניתן לקבל ארוחות בוקר ואחרים המאובזרים במטבח וציוד מתאים שבעזרתו ניתן להכין את ארוחות הברביקיו או הארוחות באופן עצמאי. צימרים מומלצים בצפון  ממוקמים בישובים כפריים. ניתן למצוא אותם בגליל המערבי ולאורך הים התיכון ובקרבתו, בגליל העליון וברמת הגולן, בעמקים הצפוניים ועוד. כל אזור הוא בעל אופי אחר ובכל אחד ניתן למצוא פעילות מגוונת. בסביבות הישובים יש תשתית תיירותית תומכת, ובכלל זה: מסעדות ובתי קפה, גני שעשועים, בריכות, מרכולים, קניונים ושירותים אחרים הניתנים לתיירים ואורחים. בקרבתם יש גם פעילות אתגרית הכוללת: טיולי ג'יפים, שייט אבובים, רכבלים, ופעילות אקסטרים אחרת. לרוב ניתן לשלב אותם בשהייה ואף לקבל הנחה מרוכזת.

אירוח רב שנתי

צימרים מומלצים בצפון בנויים לאירוח בכל ימות השנה. כולם ממוזגים או עם מתקני חימום. יש בהם אבזור פנימי הכולל מסכי טלוויזיה ומערכות מולטי מדיה נוספות, אמבטיות או מקלחות ועוד, וכן, מתקנים חיצוניים דוגמת כיסאות נדנדה, ערסלים, מתקני גריל וכדומה. כך, שניתן לבלות בהם שעות רבות בהנאה. יש זוגות שיעדיפו חופשה רומנטית, תהיינה משפחות הרוצות בילוי משותף, קבוצות ממקום עבודה המעוניינות בגיבוש, יש מגיעים לסדנאות, כל אחד יכול למצוא את החופשה המתאימה לטעמו ולאפשרויותיו הכספיות. ניתן להזמין צימרים באופן עצמאי ישירות אצל בעליהם אבל עדיף, במקרים רבים, לעשות זאת באמצעות אתרים המכילים מספר רב של צימרים מומלצים בצפון. דרכם ניתן להגיע אל אלו שיש עליהם המלצות טובות ומהימנות.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...