Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צימרים – חופשה רומנטית מושלמת לזוגות

צימרים – חופשה רומנטית מושלמת לזוגות
מקור FREEPIK

אם בעבר זוגות לאחר חתונה היו מחפשים לנסוע לירח דבש באזור אקזוטי ומרוחק כלשהו בעולם, בשנים האחרונות התבססה ההבנה כי ניתן לנסוע לחופש מפנק גם בתחומי הארץ הצנועה והקטנה שלנו. בתקופה האחרונה, שבה הוטלו מגבלות רבות על האפשרות לנסוע לחו"ל, ההבנה הזו קיבלה משנה תוקף. 

אז איך ניתן לנסוע לנופש מפנק לזוגות בתחומי הארץ? התשובה היא פשוטה – בחירה לשהות בצימרים בצפון או ברחבי המדינה. צימרים הם אולי מקום הנופש המושלם עבור זוגות צעירים. בצימרים רבים בארץ מושם דגש רב על איכויות רומנטיות ועל פינוק המותאם במיוחד לזוגות אוהבים. 

היתרון הגדול של אירוח בצימרים הוא גם שמדובר בחופשה שניתנת במחירים שווים לכל כיס. לא מוכרחים להוציא אלפים רבים של שקלים על נופש מפנק ואיכותי – ניתן למצוא צימר מושקע ורומנטי גם בתקציבים נמוכים בהרבה. 

צימרים – חופשה רומנטית מושלמת לזוגות
מקור FREEPIK

חופשה רומנטית

נופש רומנטי בצימר תמיד אומר שכדאי לבחור באתר צימרים שבו יש דגש על האופי הזה של הנופש. תוכלו להפתיע את בן הזוג או בת הזוג בנופש שבו יחכה לכם בקבוק יין איכותי ביחידת האירוח. בנוסף ליין, תמיד תוכלו למצוא צימר המיועד לזוגות שבו יש גם ג'קוזי ליד המיטה או בחדר האמבטיה. את כל החוויה ניתן להשלים בעזרת ארוחת בוקר מפנקת שתזמינו לצימר או באמצעות טיפול ספא כלשהו. 

הרומנטיקה גם לא מתחילה ומסתיימת בתוך הצימר עצמו. הנופים שמסביב גם לוקחים חלק בחוויה הכוללת. בצימרים בצפון הארץ תוכלו להשקיף מהחלון על נוף גלילי, ירוק ומשגע. גם בצימרים במרכז הארץ תוכלו לקבל נוף ייחודי וירוק מחלון החדר. 

אם אתם נוסעים כזוג לאזור הצפון, תוכלו ליהנות משלל אטרקציות רומנטיות משלימות שמתאימות לזוגות. בבילוי הזוגי ניתן לכלול ארוחות במסעדות מעולות ובבתי קפה מצוינים, באטרקציות של טיול בשמורות טבע ובמסלולים ירוקים וכן לבצע גם פעילויות עם מעט יותר אדרנלין – כמו טיול ג'יפים בשטח או ביצוע סנפלינג ביחד. 

בילוי מושלם לזוגות

זוגות שנוסעים ביחד לצימר, ללא ילדים, מחפשים בדרך כלל חוויה רומנטית. למרבה המזל, באזורים בארץ שבהם יש צימרים לאירוח יש גם מקומות פסטורליים ורומנטיים רבים. ניתן לעשות טיול לאור שקיעה, לבקר בנחלים, מפלים וביערות (כמו יער ביריה, למשל). גם השהות בצימר עצמו יכולה לספק מקור לערבים רומנטיים ומהנים, גם אם הם פשוט כוללים צפייה משותפת בסרט על גבי מסך הטלוויזיה השטוחה בחדר. בכל צימר ניתן למצוא טלוויזיה גדולה עם חיבור לכבלים או ללוויין, שיכולה לספק מקור של הנאה נוספת בזמן שמבלים בערב או בלילה ביחד. 

ישנן חוויות נוספות רבות שניתן לחוות כזוג בזמן הנופש בצימר, ומומלץ להיעזר גם בבעלי מקום האירוח כדי לקבל המלצות על אטרקציות מהנות באותו אזור. 

איך בוחרים צימר מומלץ

לפני שיוצאים לנסיעה לצימר, יש צורך במציאת הצימר המושלם. הדרך הכי טובה למצוא צימר היא על ידי מציאה של אתרים מומלצים. בחירה בצימר שיש עליו ביקורות חיוביות היא תמיד תהיה בחירה מושכלת יותר. כדאי לשאול זוגות אחרים שאתם מכירים לגבי צימרים שהם היו בהם או לחפש ברחבי האינטרנט המלצות חמות על יחידות נופש מומלצות. 

צימרים לזוגות שמציעים חופשה רומנטית בדרך כלל ממתגים את עצמם בדרך הזו, וכך קל יותר למצוא אותם. ישנם צימרים רבים שהחוויה הרומנטית לזוגות חרוטה על דגלם והם מציעים אבזור בהתאם וכן חוויית אירוח שהזוגות שמתארחים בהם לא שוכחים במהרה. חופשה רומנטית בצימר היא גם דרך מצוינת לשמור על הזוגיות ולטפח אותה, ולכן מומלצת מאוד לזוגות בכל שלבי החיים והגילאים.  

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...