Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צילום וידאו – איך עושים את זה נכון?

צילום וידאו – איך עושים את זה נכון?
קרדיט : pixabay

צילום וידאו איננו דומה לצילום תמונות סטילס. גם אם למדתם קורס צילום מקצועי בתחום צילום סטילס, אין לכם את היכולת המקצועית לצלם וידאו ברמה מדויקת וגבוהה שכן, טכניקות הצילום וגם המצלמות עצמן, שונות זו מזו. אם צילום וידאו מעניין אתכם ורכשתם אפילו מצלמת וידאו איכותית, חשוב שתלמדו קודם כל כיצד מתפעלים את המצלמה בצורה הטובה ביותר.

חשוב שתדעו כי כצלמי וידאו מקצועיים אתם אמורים להתאים את מהירות התריס במצלמה, לכבות את הפוקוס האוטומטי ולעשות כל פעולה אחרת הנדרשת עבור לכידת התמונות הטובות ביותר. לכן, כדאי ללא ספק לבחור קורס צילום וידאו שיערוך לכם היכרות רצינית עם מצלמת הוידאו ומעבר לכך, ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על צילום וידאו מוצלח.

קרדיט : pixabay

מה צריך לדעת על צילום וידאו מוצלח?

אין ספק כי צילום וידאו איננו דומה לצילום סטילס וחשוב מאוד להבין זאת. לא מעט מצלמות וידאו ידרשו חצובה בכדי לצלם איתן בצורה טובה שכן, לא פעם המצלמה לא תהיה מספיק יציבה באחיזה ידנית.

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום וידאו הוא התאורה. על אף שישנן תוכנות עריכה מתקדמות כיום לכל מצלמת וידאו אשר מספקות תאורה ברמה טובה, חשוב מאוד לצלם בתנאי תאורה טבעית טובה על מנת לקבל תמונה טובה בוידאו. האור מאפשר לשמור על וידאו חד וצבעים טובים. לא רצוי לצלם תחת שמש וזאת בשל הצל והמראה הלא מחמיא שהשמש מטילה על האובייקט כאשר היא מעליו.

כאשר מצלמים בתוך מבנה חשוב מאוד להביא כמה שיותר אור פנימה וכדאי מאוד להפעיל תאורה חיצונית אם יש ולפתוח תריסים בכדי לאפשר לכמה שיותר אור להיכנס. ישנן מצלמות וידאו שבהן יש אור מובנה וניתן להשתמש בו. כמו כן מצלמות וידאו קרבות מאפשרות להתאים את הצמצם, איזון לבן, מהירות התריס ועוד הגדרות אור אחרות. אין ספק שחשוב מאוד להכיר את המצלמה על חלקיה השונים בכדי להבין כיצד מפיקים תמונה טובה.

המרחק מהאובייקט בצילום וידאו לרוב יהיה שונה מהמרחק הנדרש בצילום סטילס. לרוב בצילום וידאו המרחק צריך להיות מעט יותר רחוק מצילום סטילס.

סאונד ומצלמת וידאו

אחד ההבדלים המשמעותיים בין צילום סטילס לצילום וידאו הוא כמובן הסאונד. יש צורך להשיג תוצאה מקצועית גם בתחום הסאונד בצילום וידאו ועל כן, יש להשתמש בציוד מקצועי.

ישנם מיקרופונים מובנים בתוך המצלמה, אך אם המצלמה איננה מספיק מקצועית המיקרופונים הללו לרוב לא יספיקו עבור הקלטת שמע, במיוחד במקומות הומי אדם. על כן כדאי לבחור באמצעי הגברה רלוונטי נוסף עבור צילום וידאו. מצלמות וידאו מכילות לרוב שקע עבור חיבור מיקרופון חיצוני.

צילום וידאו הוא ללא ספק דבר מורכב ועל כן, גם אם עברתם קורס צילום סטילס ויש לכם את כל הידע המקצועי והטכניקות הנדרשות עבור צילום סטילס, זה עדיין לא אומר שתהיה לכם יכולת לצלם וידאו בצורה מספיק טובה ועל כן, אם צילום וידיאו מעניין אתכם, כל שעליכם לעשות זה לבחור קורס צילום וידאו אשר מתאים לרמה שלכם. קורס מעין זה יעניק לכם ידע מקצועי רחב היקף בתחום צילום וידאו, היכרות רחבה עם המצלמה, התנסות מעשית בצילום וידאו שמטרתו היא להפיק את התמונות הטובות ביותר ועוד. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר ללמוד בו קורס צילום וידאו, כדאי שתכירו את סטודיו גברא.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...