Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ציוד בטיחות לחניונים – מוצרים הכרחיים לחניון שלכם

ציוד בטיחות לחניונים – מוצרים הכרחיים לחניון שלכם
קרדיט לתמונה: ASPROD

חניון הוא פתרון נהדר למצוקת החניה שגדלה בשנים האחרונות בארץ. כולנו מכירים את תחושת התסכול שנובעת מחיפושי חניה ותמיד טוב שיש חניון זמין להחנות בו. הבעיה מתחילה כאשר חניונים מתוכננים ונבנים בצורה כזו שתתאפשר בה חניה של כמות מקסימלית של רכבים מה שגורם לעומס בחניון, חסימה של דרכי גישה, תנועה ערה בתוך מעברים צרים ועוד מצבים שעלולים לגרום לתאונות ופגיעה בהולכי רגל. לכן ציוד בטיחות לחניונים נחוץ בכל חניון בין אם מדובר בחניה פרטית ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בחניה ציבורית.

ציוד בטיחות לחניונים – מוצרים הכרחיים לחניון שלכם
קרדיט לתמונה: ASPROD

באיזה ציוד בטיחות לחניונים כדאי לאבזר את החניון?

ובכן, ציוד בטיחות לחניונים כולל בתוכו המון מוצרים שלכל אחד תפקיד משלו והתקנה שלו יכולה לסייע בהפחתת תאונות בחניון ואף למנוע פגיעה בחיי אדם.

תחילה נדבר על שדה הראייה המצומצם שיש בחניון וזה בגלל צפיפות הרכבים במבנה קטן וחסימה של דרכי גישה ראשיות בחניון. על מנת להגדיל את שדה הראייה בחניון מומלץ להתקין מראות פנורמיות. אותן מראות בעצם מגדילות את טווח הראייה בזכות החזית הקמורה שלהן וניתן לראות אותן בעוד מקומות מלבד חניונים, כגון צמתים, שטחים פתוחים ואף בחנויות.

עוד מוצר שלוקח חלק בציוד בטיחות לחניונים הוא פסי האטה. פסי האטה מוכרים לנו לרוב מדרכים עירוניות אך פסי האטה בחניונים חשובים ונחוצים לא פחות. לנהגים בחניון יש נטייה לחשוב שהם היחידים שנוהגים בין כל המכוניות החונות, ומרשים לעצמם לנהוג במהירות גבוהה שמסכנת נהגים אחרים וגרוע מכך את הולכי הרגל. כשמדובר בחניון מקורה, לרוב הוא יהיה גם חשוך מה שמגביל את ראייתו של הנהג, לכן חייב למנוע נהיגה מהירה ומסוכנת בתוך החניון. דבר זה אפשרי בעזרת פסי האטה אשר מגבילים את מהירות הנסיעה למהירויות שונות לפי הצורך.

מוצר נוסף שניתקל בו ברוב החניונים הוא מחסום דוקרנים. מחסום דוקרנים יהיה מותקן ביציאה מהחניון וזה משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא על מנת למנוע כניסה של רכבים מבלי לשלם תשלום על השימוש בחניון. הסיבה השני היא מסיבה בטחונית. כפי שכולנו יודעים אין היום מבנה ציבורי או חניון שבו אין שומר בכניסה, כך בעצם מחסום הדוקרנים מונע כניסה לחניון מבלי לעבור בדיקה בטחונית אצל השומר.

לסיכום

במאמר זה דברנו על ציוד בטיחות לחניונים ממש על קצה המזלג, הרשימה עוד ארוכה חשובה וחיונית לכל חניון שקיים וחניון בתכנון כגון מעצורי חניה, שומרי חניה, עמודי חסימה ועוד.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...