Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרונות הרמה לחולים – מה חדש?

פתרונות הרמה לחולים – מה חדש?
קרדיט: Pixabay

הדור הבא של פתרונות הרמה אוטומטיים להרמת מטופלים, הוא פרי תכנון קפדני וידע הנדסי מוצק, היוצרים מערכות הרמה שעוזרות לשפר את יעילות המטפל ואת בטיחות המטופל, בין אם מדובר בצרכי הרמת חולים בבית או במתקני הבריאות השונים, כמו בית חולים, בית אבות או מרפאה.

פתרונות הרמה – רעיון המתגשם למוצר בשוק

פתרונות הרמה הלכו והשתכללו עם השנים. החידושים והמגמות העכשוויות שהתחוללו בתחום של הרמת מטופלים, מדגישים את הדרך שבה התקדמות זו תורמת לניידות בטוחה יותר של המטופלים תוך שיפור איכות הטיפול שמציעים המטפלים. כל זאת בהתבסס על ההתקדמות הטכנולוגית שהשפיעה על הפיכת ההרמה הפיזית להרמה אוטומטית קלה ובטוחה יותר לכולם.

פתרונות הרמה חכמים

פתרונות הרמה לחולים המצוידים בבקרה אוטומטית ובתכונות בטיחות, הם פתרונות חכמים המייצגים את ההתקדמות המשמעותית שחלה בטכנולוגיית הניידות למטופלים, המשלבת תכונות חדשניות ובקרות אוטומטיות.

מכשירים חדישים אלה נועדו לייעל את ההרמה וההעברה של מטופלים עם קשיי ניידות, כשהם מציעים בטיחות מרבית, הן למטופלים והן למטפלים.

יתרונות מרכזיים מציעים פתרונות הרמה חדשניים

היתרונות הקשורים לתכונות האוטומציה:

  • קל לשימוש: האוטומציה של תהליכי ההרמה ממזערת את העומס הפיזי המוטל על המטפלים ומאפשרת להם להתמקד יותר בטיפול בחולה ופחות בהרמה הפיזית. זה מצדו מקדם רווחה טובה יותר למטופלים ומפחית את הסיכון לפציעות.
  • הפחתת זמן ההעברה: פתרונות הרמה חכמים עם בקרות אוטומטיות מבצעות את ההעברה ביעילות רבה יותר מהפתרונות המסורתיים. בכך הם מאפשרים גם חיסכון משמעותי בזמן.
  • שיפור נוחות המטופלים: מנגנון בקרה אוטומטי מבטיח העברות חלקות ומבוקרות יותר, ובכך הוא מספק למטופלים תחושה של ביטחון במהלך ההרמה וההעברה. התנועות העדינות והמדויקות של מנוף ההרמה תורמות לשיפור הנוחות והביטחון של המטופלים במהלך ההעברה.

היתרונות הקשורים לתכונות הבטיחות:

  • טכנולוגיית אנטי-נדנוד: ההרמה החכמה מצוידת במנגנוני אנטי-נדוד המייצבים את המטופל במהלך ההעברה. תכונה זו מפחית את תנועות הנדנוד ואת הסיכון לתאונות, ומבטיחה למטופל העברה בטוחה מאוד.
  • ניטור משקל, חכם: אחד ההיבטים הבטיחותיים החיוניים לפתרון הרמה חכם הוא היכולת לנטר בצורה מדויקת את משקל המטופל במהלך ההרמה. כאשר מנגנון ההרמה מזהה עומס יתר או תנודות חריגות, הוא מזהיר את המטפל ומונע אפשרויות לתאונה.
  • מגנון לעצירת חירום: במצבים קריטיים, פתרון הרמה חכם מצויד בלחצן לעצירת חירום, שנועד לעצור מיידית את תהליך ההרמה. תכונה זו מאפשרת למטפל להגיב במהירות לנסיבות בלתי צפויות, ובכך לשמור על בטיחות המטופל.

חברת חגי מיכשור רפואי וסעודי בע״מ מתמחה כבר יותר מ-40 שנה ביבוא מכשור ואביזרים רפואיים מתקדמים, כולל סוגים שונים של פתרונות הרמה לחולים, המותאמים למגוון צרכים רפואיים. החברה מציעה לא רק ציוד איכותי ומדויק, המותאם לצרכים השונים, אלא גם שירות מקצועי 24/7, שנותן מענה לכול צורך בכול רגע שהוא נדרש!

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
החוויה שבני ובנות מצווה לא מוכנים לוותר עליה
אירוע של בת מצווה לא יכול להיות פחות מאירוע שלא...
המשמעות והיתרונות מאחורי הוצאת רישיון קבלנים
הוצאת רישיון קבלן היא דבר שרוב הקבלנים שוקלים. למעשה, גם...
עריכת צוואה על ידי מומחים משפטיים
עריכת צוואה היא שלב קריטי בתכנון העיזבון, המאפשר ליחידים לציין...
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...