Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בפייסבוק – טעויות נפוצות ואיך נמנע מהן

פרסום בפייסבוק – טעויות נפוצות ואיך נמנע מהן

פייסבוק מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר לצורך שיווק ברשתות החברתיות. ניתן למצוא בפייסבוק כיום יותר מ2 מיליארד משתמשים פעילים. מעבר לכך, פייסבוק רכשה את אינסטגרם הכוללת בה עוד 800 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש ולכן, אין ספק שפרסום בפייסבוק הוא פרסום בעל פוטנציאל גבוה מאוד הן בשל כמות הגולשים שניתן להגיע אליהם והן בשל העובדה שפייסבוק מאפשרת לפרסם בה באופן קל, נוח ויעיל באמצעות הכלים אשר היא מספקת לכל מפרסם. על אף שמדובר בפלטפורמה יעילה מאוד ומוצלחת לצורך שיווק ופרסום, לא פעם ניתן לבצע טעויות במהלך הפרסום או באופן הפרסום בפייסבוק שעלולות להיות בעלות השלכות מהותיות למפרסם.

פרסום בפייסבוק - טעויות נפוצות ואיך נמנע מהן

טעויות נפוצות בפרסום באמצעות הפייסבוק

ישנן כמה טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק שבהחלט כדאי להימנע מהן:

  1. טרגוט קהל רחב מדי או צר מדי במהלך קידום ממומן בפייסבוק כרוך בבזבוז תקציב על פרסום לאנשים הלא נכונים או פספוס של לקוחות פוטנציאלים. לכן, חשוב מאוד לטרגט את קהל היעד בצורה מדויקת ולמצוא את האיזון בין המספרים השונים שיובילו את המיקוד לקהל היעד כמה שיותר פוטנציאלי עבורכם. ניתן לעשות זאת באמצעות מיקוד ספציפי לטרגוט כגון: מין, גיל, מצב סוציואקונומי ועוד.
  2. הרצת אותה המודעה פרק זמן משמעותי מדי אשר עלול לגרום לגולשים לדלג על המודעה באופן אוטומטי ולאחר מכן, גם על מודעות חדשות שתעלו בשל מחשבה שמדובר באותה המודעה שהרצתם זמן רב מדי. חשוב מאוד להימנע מטעות זאת על ידי ביצוע רוטציות בין מודעות וכן, אם אתם מעוניינים להעלות את אותה המודעה הקפידו להשתמש בתמונות אחרות או תוכן שונה מעט. כמו כן, ניתן להגביל את מספק החשיפות למודעה לכל אדם.
  3. אי עיסוק במהות המודעה- לא מעט מפרסמים מתרכזים בתוצאות של הקמפיין ושוכחים לדאוג למודעה באיכות גבוהה. חשוב מאוד להשתמש בכל מודעה בתוכן וגרפיקה באיכות גבוהה על מנת שהמודעה תהיה בעלת ערך ותמשוך את העין. האורך המומלץ לתוכן מודעה הוא כ90 תוים והתמונות שכדאי שהמודעה תכלול הן תמונות של מוצרים, פרצופי אנשים ונופים.
  4. לא מעט מפרסמים אינם מקדישים תקציב משמעותי מדי לקידום הממומן ונוטים להתמקד יותר בקידום האורגני. חשוב מאוד לדעת שמדובר בטעות. האלגוריתם של פייסבוק עבר לא מעט שינויים וכיום לא קל לעסקים לקבל חשיפה אורגנית. חשוב להבין את הערך שבחשיפה ממומנת ולהקדיש לכך תקציב ראוי.

בסופו של דבר, על מנת שפרסום בפייסבוק יהיה יעיל, יש לבצע אותו בצורה האיכותית ביותר, להתמיד בו, להיאזר בסבלנות ובעיקר להימנע מטעויות קטנות או גדלות שלא יקדמו את העסק שלכם ולא יצליחו לפרסם אותו בצורה הנכונה והטובה ביותר באמצעות הכלי השיווקי החזק ביותר כיום לצורך פרסום עסקים, הלא הוא: הפייסבוק.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...