Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום מחירים

פרגולות אלומיניום מחירים

פרגולות אלומיניום – מחירים לדוגמא

ההחלטה להציב פרגולת אלומיניום בחצר, בגג או במרפסת הולכת להיות ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו. אם משווים זאת לרכישת פרגולת עץ הרי שמדובר בהשקעה הרבה יותר משתלמת מבחינת המחיר, במיוחד אם לוקחים בחשבון גם את היעדר צרכי התחזוקה לאורך השנים. בביצוע סקר השוק לקראת רכישת הפרגולה מחירים שונים יתגלו בפניכם, שנקבעים על פי סוג ההתקנה שמעניינת אתכם. להלן סקירה שתעשה לכם קצת סדר בנושא.

פרגולות אלומיניום מחירים
מקור ofekmaakot.co.il

מחיר פרגולת אלומיניום עצמאית

כאשר מדברים על פרגולות אלומיניום מחירים זולים במיוחד הם אלו שמוצעים עבור פרגולה עצמאית

שכולה מחוברת למשטח ע"י עמודים תומכים. אלו הפרגולות שהכי קל ליישם בשטח והמחירים שלהן נעים בין 450 ל- 550 שקלים למטר בלבד, עבור פרגולות שכלולות בחוק הפרגולות, עד 22 מ"ר. אם תרצו ליישם פרגולה גדולה יותר, תצטרכו לקחת בחשבון זמן וכסף נוספים שתצטרכו לבזבז על הוצאת אישורים מיוחדים.

מחירים עבור פרגולה תלויה או צמודת קיר

הפרגולה העצמאית היא בהחלט פרגולה שימושית, אך ישנה הפרעה כלשהי למשתמש בשל היותה כוללת עמודים תומכים.  זוהי הסיבה מדוע הביקוש לסוג האחר של הפרגולות כל כך מרקיע שחקים, ומה שבעבר היה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לביצוע עם פרגולות עץ, כיום זמין בהחלט עבור כל מי שבוחר באלומיניום. הכוונה היא לפרגולה תלויה שמעוגנת כולה למבנה ואינה זקוקה כלל וכלל לקורות תומכות שמעוגנות לרצפה. בזכות קלות המשקל של האלומיניום הדבר מאפשר יישום קל של הפרגולה היכן שרק תרצו. האפשרות הנוספת היא של פרגולה צמודת קיר שצידה האחד מעוגן למבנה הבית (אינו נוגע ברצפה) ואילו האחר נתמך ע\"י קורה אחת או יותר לקרקע. משתמשים בשייטה זו על מנת ליצר פרגולות גדולות מאוד. ומה לגבי המחיר? ובכן, עבור פרגולה תלויה תשלמו בערך כ- 700 שקלים למ\"ר בלבד ואילו עבור פרגולה צמודת קיר כ- 650 שקלים למ"ר.

פרגולות אלומיניום – מחירים גבוהים יותר

המחירים שתוארו לעיל הינם עבור פרגולות אלומיניום מאוד פשוטות. ככל שבוחרים באיכות גבוהה יותר ותוספות שימושיות, כך המחיר יעלה אך הוא לא יעבור את המחירים הרווחים בכל מה שקשור לפרגולות העץ. ואילו תוספות קיימות?

  • צל מתי שרוצים – באמצעות פתרונות הצללה כגון רפפות נעות, סוכך PVC שנגלל לתוך קופסא ואפילו מגיני צד, ניתן ליהנות מטווחי בחירה מגוונים לעוצמת האור שתחדור מבעד לפרגולה.
  • מרזב – אוסף את כל מי הגשמים הניתזים על הפרגולה ומוליך אותם לצינור האיסוף הראשי. באופן זה השטח מתחת לפרגולה נשאר תמיד יבש.
  • תאורה – שילוב גופי לד בתוך הפרגולה, חיישנים שמדליקים את האור כאשר רמת התאורה יורדת מתחת לסף מסויים ועוד. כל דרישה אפשרית כשמדובר בפרגולת אלומיניום איכותית.
  • דמוי עץ – ניתן לבחור באלומיניום שצבוע בצבעים דמויי עץ מלא וליהנות מכל העולמות. גם עץ וגם אלומיניום בחבילה אחת!

התוספות שלעיל עשויות לייקר את פרגולת מהאלומיניום עד למחיר של 1,200 שקלים למ"ר. אך עדיין מדובר בסכומים שמשתווים לפרגולות העץ הפשוטות ביותר. בקיצור – משתלם בהחלט!

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר

כתובתינו: אשל 1, שדרות טלפון: 08-9309311 מייל: [email protected]

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
גם שומרי המסורת יכולים להנות ממים צלולים במהלך השבת
משפחות דתיות בישראל, כמו גם שומרי מסורת, חולקים את אותו...
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
ערב גיבוש לעובדים
לאחרונה אתם מביטים על העובדים שלכם וברור לכם שהם צריכים...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...