Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פס נגד החלקה – פתרון קטן לסכנה גדולה

פס נגד החלקה – פתרון קטן לסכנה גדולה

החלקה במדרגות זה משהו שקרה לכל אחד מאיתנו פעם אחת בחיים לפחות, לרוב הנפילה נגמרת בבדיקה שאף אחד לא ראה אותנו ,התרוממות וממשיכים כרגיל, אך לפעמים מדובר בנפילה קשה שעלולה להיגמר בנזק גופני קשה, בייחוד כשמדובר באנשים מבוגרים או ילדים קטנים. מלבד עירנות ותשומת לב גדולה כאשר יורדים במדרגות, ישנם מוצרים שיכולים לסייע מניעה של החלקה במדרגות. פס נגד החלקה הוא אחד מהם.

פס נגד החלקה – פתרון, יתרון, מחירון.

פס נגד החלקה, כשמו כן הוא, כל תפקידו הוא למנוע החלקה במקום שבו קיימת סכנת החלקה. סכנה החלקה אינה קיימת אך ורק במדרגות אלא גם במשטחים תלולים, רטובים, משומנים ועוד. לכן רצוי להשתמש בפס נגד החלקה בכל המקומות הללו, בין אם מדובר במקום ציבורי ובין אם מדובר במקום פרטי. כעת נסביר מעט על מוצר זה. מדובר בפס בעל שני צדדים, בצידו האחד קיים דבק דו צדדי אותו ניתן להדביק על רוב המשטחים הקיימים כגון שיש, מתכת, עץ, גרנוליט, אבן משתלבת ועוד. מצידו השני של הפס קיימת טקסטורה שמסייעת במניעת ההחלקה בזכות מקדם החיכוך של הנעל עם הפס. ישנו מגוון של טקסטורות שונות בעלות מקדם חיכוך שונות אשר ניתן להתאים על פי הצורך. מלבד טקסטורות שונות ניתן גם לבחור ממגוון של צבעים על מנת להגביר את הנראות של הפסים בעזרת ניגוד של צבע הפס לצבע המשטח עליו מודבק. הגברת הנראות גורמת להסבת תשומת הלב של אותו הולך רגל וכך בעצם במידה והוא אינו הבחין במדרגות סביר להניח שיבחין בפס נגד החלקה, בנוסף הפסים בעצם מתריעים שמדובר במשטח חלקלק וקיימת סכנת החלקה. יתרון גדול של מוצר זה הוא העלות שלו, מדובר בעלות יחסית נמוכה לפתרונות אחרים כגון בנייה של של מעקה או מאחז יד, בנוסף פתרונות אלו מצריכים איש מקצוע מה שמוביל אותי לדבר על הנושא הבא והוא "ההתקנה" של פסים נגד החלקה

כיצד משתמשים בהם?

ובכן, פס נגד החלקה כפי שהזכרנו קודם בעל צד דביק שאותו יש להדביק על המשטח. מדובר בהדבקה פשוטה מאוד, שאינה מצריכה ידע קודם ואינה מצריכה איש מקצוע. הדבר היחיד שצריך לבצע לפני ההדבקה הוא לוודא שהמשטח עליו נדביק יהיה נקי מלכלוך ויבש מנוזלים. נסמן את המיקום הרצוי, לאחר מכן נסיר את סרט ההגנה מהצד הדביק של הפס ונדביק אותו במיקום המסומן. מומלץ לבצע הדבקת ניסיון על מנת לוודא שהפס נגד החלקה אכן עמיד בתנאים הקיימים.

לסיכום

אם אתם בעלי עסק או אדם פרטי, פס נגד החלקה הוא מוצר בטיחות שכדאי לכם מאוד להכיר. להתקנה במשטחים חלקים ומדרגות, מחוץ לביתכם, בחדר המדרגות בבניין או במבנה ציבורי. הוא יעיל, קל לשימוש, זול ביחס לפתרונות אחרים וניתן להתאים אותו לפי הצורך שלכם.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...