Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנינה רינצלר מנהלת המרכז לתיאטרון לוד זכתה בפרס שח"ם לשנת 2019 על קידום החברה הישראלית!

פנינה רינצלר מנהלת המרכז לתיאטרון לוד זכתה בפרס שח"ם לשנת 2019 על קידום החברה הישראלית!
עיריית לוד

המרכז לתאטרון לוד הפך להיות  מוסד מכובד ומוכר בלוד המפעיל קבוצות שונות ומגוונות ומעלה הפקות מושקעות ואיכותיות. ראש העיר יאיר רביבו: המרכז לתיאטרון לוד, בהנהלתה של הבמאית והשחקנית פנינה רינצלר, תורם תרומה אדירה להעשרה ולקידום פעילות תרבותית אמנותית בעיר.

מנהלת המרכז לתיאטרון לוד
עיריית לוד

שח"ם – ארגון השחקנים בישראל, העניק לפנינה ריצלר, מנהלת המרכז לתיאטרון לוד את פרס שח"ם לשנת 2019 בקטגוריית קידום החברה הישראלית! "לאחר עשיה תיאטרונית ייחודית בת"א ובמרכזי תיאטרון הפרינג' הצפוניים יותר, החליטה בשנת 2014 השחקנית פנינה רינצלר ,להקים את המרכז לתאטרון לוד אותו היא מנהלת עד היום, תוך שהיא מפתחת שפה תיאטרונית ייחודית דרך מחקר ותיאטרון פיזי", כך נרשם בנימוקי ועדת הפרס. "אחת ממטרותיו העיקריות של המרכז היא לעבוד מתוך הקהילה שבה הוא מצוי. לכן עברה פנינה לעיר לוד כאשר היצירה והקהילה בראש מעינה וללא תקציב מובטח. פנינה גיבשה חזון אותו היא מקיימת עד היום לעבוד עם בתוך ומתוך הקהילה ומובילה יצירה איכותית בלוד. פנינה אספה עמה שחקנים איתם עבדה קודם לכן. חלקם עברו ללוד מתוך אג'נדת התיאטרון וכולם עובדים גם כמנחי תיאטרון בלוד בנוסף ליצירה האמנותית המקצועית של האנסמבל. השחקנים בהובלתה מייצרים יצירות בעלות משמעות כאשר הנושאים ליצירה נובעים מתוך חומרי הגלם המצויים בעיר. את הקבוצות הקהילתיות אותן הם מנחים, הקימה פנינה בתחילת הדרך גם כן בהתנדבות, מתוך אהבת היצירה תחושת שליחות והרצון להשפיע תרבותית בתוך קהילה. על מנת לתווך את אמנות המשחק גם לתושבים שאינם מורגלים להיכנס לאולמות, כחלק מתהליך היצירה, מוציאה פנינה את שחקני האנסמבל גם לרחוב, למפגש עם הקהילה, להתנסות בחומרים שייכנסו לאחר מכן לאולם. מאז שהגיעה פנינה לעיר לוד העלו אנסמבל השחקנים בה וממנה החוצה חמש הפקות מקור בעלות תוכן חברתי. הפקות אלו החלו דרכן בלוד והכניסו לעיר קהלים מכל הארץ, דבר שמספק מקור גאווה לודאי. התיאטרון זורם בעורקיה של פנינה ככלי מחבר ומקרב, השליחות שבדבר היא אבן היסוד של פנינה, ליצור על מנת להשפיע, לעורר, להעביר את כלי התיאטרון כשפה נוספת דרכה אפשר לייצר מציאות מיטיבה יותר, שהיא מעל לגבולות הגזע המין והדת. שווה להלך ברחובות לוד ולשאול עוברי אורח אודות התיאטרון, פנינה, האנסמבל. תושבים כבר ידעו לספר".

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, מסר את ברכתו לפנינה ריצלר על זכייתה בפרס החשוב. "המרכז לתיאטרון לוד, בהנהלתה של הבמאית והשחקנית פנינה רינצלר, מייצר בלוד, על פסיפס התרבויות המרהיב שבה, שפה אמנותית חדשה, תוך אינטראקציה עם התושבים מכל מגזרי האוכלוסייה ותורם תרומה אדירה להעשרה ולקידום פעילות תרבותית אמנותית בעיר. מאחל לפנינה, למרכז לתיאטרון ולכל אנסמבל השחקנים המוכשרים, המשך הצלחה".

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...