Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינת זולה להשכרה – מה חשוב לדעת?

פינת זולה להשכרה – מה חשוב לדעת?
קרדיט Bambuk-events.co.il

קוקטיילים חגיגיים, אירועי בר ובת מצווה, יום הולדת עגול לסבא ולסבתא, מסיבת גיוס מוטרפת. אם בעבר כל אלו הזדקקו לאולם האירועים כדי לחגוג, כיום אפשר להעביר אותם בקלות לכל בית. אז מה בסך הכל צריך? גינה יחסית פנויה, קייטרינג, השכרת פינת זולה גדולה ומעט יצירתיות.

פינת זולה להשכרה
קרדיט Bambuk-events.co.il

יתרון הביתיות

הבית הוא מקום מבצרנו ואנחנו מעריכים ואוהבים אותו על כך. אם עד לתקופת הקורונה, כל אירוע מיוחד נחגג באולם או במקום חיצוני, בתקופה שאחרי הסגרים וההגבלות כבר קיימת חזרה לגינה הביתית, רק הפעם עם אפשרויות הרבה יותר טובות לחגיגה יחד עם המשפחה והחברים.

משימת האירוע המארח מתאימה בראש ובראשונה למי שאוהבים להלביש את הבית בחגיגיות, לשנות צורה, להפתיע ולרגש. הוא מתאים גם למי שאוהבים לארגן ולבשל, אבל לא בהכרח. חלקם מעוניינים להתרכז באלמנט מסוים כמו העיצוב או הארוחה, אבל רוצים שמישהו אחר ידאג לניקיון, הצלחות והריהוט.

כך תרימו אירוע ביתי מושלם: 

האירוח בבית הוא תורה שלמה שצריך ליישם, כדי להעניק לאירוע אופי אינטימי, אך בו במקביל אלמנטים שיהפכו אותו להצלחה מסחררת. כאן צריך לזכור שגם אם העדפתם לחסוך את התשלום על מקום לאירוע, יש הרבה דברים לשלם עליהם ובראשם השכרת פינת זולה יפה ונוחה לגינה, הקייטרינג, מערכת ההגברה, התאורה, פתרון ההצללה, העיצוב ועוד.

  1. החליטו מהו האופי של האירוע הרצוי – האם מדובר באירוע ברביקיו חיצוני בחצר או במסיבת פנים הכוללת הרצאת אורח או הופעה כלשהי? בשלב האפיון, עבודה נכונה תחסוך הרבה דאגות וכאבי ראש שבאים מאוחר יותר וככל שיותר שאלות נפתרות בנקודה זו, כך התשתית של האירוע תהיה חזקה וממוקדת יותר.
  2. בחירת הספקים ואנשי שירות – לא כולם מתאימים לאירועים קטנים ופרטיים ולכן כדאי לעבוד עם מי שמציע פתרונות מגוונים וגם יודע כיצד להקים אותם מבלי להיות מורגש. אם האירוע מתרחש בחצר הבית, כדאי לכוון אל פינת זולה להשכרה הכוללת מחצלות, כריות ופוטונים נוחים לישיבה ולפתרון הצללה ואמצעי אוורור או חימום מתאימים. אם האירוע מתרחש בתוך הבית, רצוי להתמקד יותר בכלי ההגשה ובעיצוב שבפרטים הקטנים.
  3. זרימה חיובית – כדאי להימנע משימוש בשולחנות מאוד גדולים שיכבידו על החלל ויצופפו את האורחים. המרחב צריך להיות מורגש ולא חסום מידי, לאפשר תנועה וזרימה חופשית וגם שיחות ומפגשים רבים. מומלץ לערוך את הגשת האוכל בדרך של בופה, כדי לשמור על התנועה, לאפשר לאורחים היכן להתיישב לארוחה ולצבוע את המקום באופי קליל וחופשי, פחות רשמי ומעונב.

24 שעות לפני האירוע

את ההקמה של האירוע כדאי לבצע ביום שלפניו. כך כאשר \"שלד\" המקום כבר מוכן, אפשר לבצע את כל הדברים הקטנים כמו קישוטים וסידור שולחנות שצריכים להתקבל ממש רגע לפני האורחים. הקמה מוקדמת היא יתרון, שכן היא מאפשרת לפתור בעיות שצצות בשטח ולהימנע מבעיות בטיחות שלא צפינו תחת לחץ הארגונים.

מתכננים אירוע ביתי מושלם? 

חברת במבוק הפקות אירועים מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים לרבות פינות זולה בצפון ופינות ישיבה אלטרנטיביות, השכרת פתרונות הצללה וציוד לאירועים בכל גודל וכמות משתתפים. להצעות מחיר ולמידע נוסף בקרו באתר שלנו: https://bambuk-events.co.il/

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
מה זה תכנון פנסיוני?
תכנון פנסיוני הוא תהליך של קביעת יעדי הכנסה מפנסיה ואת...
אפשר לשכוח מההתמכרות- תהליך גמילה אפקטיבי
נדמה שיותר מכל תחום נפשי, אין מי שיוכל להבין לעולמם...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
טיפול נכון בבעלי חיים מתחיל במרפאה
כל מרפאה וטרינרית היום מציעה לכל בעל חיות מחמד שירותים...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
להפוך להיות המאסטרים של חייכם
זה הזמן לקחת את החיים בידיים ולהשתמש בכל המידע המגיע...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...