Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ערוץ 13: לוד מקום ראשון בישראל בתשואה מנדל"ן

ערוץ 13: לוד מקום ראשון בישראל בתשואה מנדל"ן
מתוך התכנית שווה כסף בערוץ 13 בהגשת שרון גל

■ "שווה כסף" – כדאי לרכוש דירה בלוד, עסקת חייכם לעשור הקרוב! אחרי שלפני שבועיים הוכתרה לוד כשיאנית העשור הקודם בנדל"ן, לאחר שרשמה עלייה של 80% במחירי הדירות משנת 2011 ועד היום, בדק צוות מומחים, בהם שמאי מקרקעין ומנהלי קרנות נדל"ן, מי העיר המומלצת ביותר לרכישת נדל"ן בעשור הקרוב, ודירג את חמש הערים המובילות בישראל כאשר במקום הראשון – העיר לוד! ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: "הישג זה מתווסף לשורה של עובדות בשטח, המעידות על הכיוון הנכון. לוד בדרך להפוך למרכז המגורים, התעסוקה והתחבורה של לב ישראל. תושבי לוד, תתגאו כי ההישג הזה הוא שלכם, בשבילכם ובשביל ילדיכם!"

את ההישג המדהים שרושמת לוד, הביא ערוץ 13 בכותרת כלכלית ראשית בתוכנית "שווה כסף" בהגשת שרון גל. הדירוג אשר מכתיר את לוד במקום הראשון לתשואה מנדל"ן, נקבע ע"י מיטב אנשי המקצוע, בהם חיים מסילתי – יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל, אוהד דנוס – לשעבר יו"ר שמאי מקרקעין בישראל, איציק לוי – יו"ר ארגון המתווכים בישראל, נחמה בוגין – שמאית מקרקעין, איתן זינגר – מנכ"ל מדלן, ישראל יעקב – שמאי מקרקעין, אומיד סולימני – מ"מ יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, אסף גסטפרוינד – שמאי מקרקעין, ואמנון נזרי – מהנדס בניין ושמאי מקרקעין.

את המקום השני תפסה אור יהודה, אחריה אילת במקום השלישי, רביעי – חריש, ובמקום החמישי –בת ים. לוד אשר מתפתחת בצעדי ענק וצפויה להוסיף כ-20,000 יח"ד בבנייה חדשה ואיכותית, ועוד 15,000 יח"ד במסגרת התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות ובמתחמי פינוי בינוי ברחבי העיר, זוכה כאמור במקום הראשון. "בהסתכלות קדימה, לוד הכי שווה בתשואה לנדל"ן, אנחנו נצפה כניסה של אוכלוסייה חזקה ונראה נסיקה של מחירים" הסביר שמאי המקרקעין, ישראל יעקב.

יצוין בהקשר זה כי בעשור האחרון, הופיעה לוד בעיתונים הכלכליים ובאתרי הכלכלה המובילים בישראל, כעיר המהווה הזדמנות מעולה להשקעה בנדל"ן, נוכח עליית מחירי הדירות בשיעורים הגבוהים שהיא רושמת. התשואה המשוקללת על דירה בלוד, המורכבת מתשואת הון ומתשואת שכר דירה, היא הגבוהה בישראל. כך למשל, בדירת 3 חדרים רושמת לוד את העלייה הגבוהה ביותר של 32% במחירי השכירות.

אין ספק כי מיצובה של לוד בשני עשורים ברציפות במקום הראשון בישראל בתשואה מנדל"ן, משקף את הפוטנציאל העצום שיש בלוד ועל ביקושים ערים לרכישת דירה בעיר המהווים את אחד המבחנים להצלחה של הנהגת עיר.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, היה שבע רצון נוכח הנתונים: ההישג מבטא את האמון בעיר, של התושבים, של היזמים ושל המערכת הכלכלית וכמובן את המהפכה האדירה המתחוללת בעיר", ובפנייה ישירה לתושבי העיר הוסיף: "זה קורה בזכות האמון שלכם תושבים יקרים במהלכים שאני מוביל בעיר ובעבודה הקשה של ההנהגה שלצדי, העירייה וכלכלית לוד. הישג זה מתווסף לשורה של עובדות בשטח, המעידות על הכיוון הנכון. יש עוד עבודה בשכונות הוותיקות ונשקיע בהן מאמצים רבים. לוד בדרך להפוך למרכז המגורים, התעסוקה והתחבורה של לב ישראל. תתגאו כי ההישג הזה הוא שלכם, בשבילכם ובשביל ילדיכם!"

לוד במקום הראשון
מתוך התכנית שווה כסף בערוץ 13 בהגשת שרון גל
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך בוחרים נכון מטפל בדיקור סיני
המלצות של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה נכונה ומדויקת...
טיפים לבחירת מתקין מזגנים מקצועי
בתור תושבי המדינה החמה שלנו, סביר להניח כי לפחות פעם...
הכול על הובלות באזור המרכז
בשעה טובה מצאתם את הדירה שתמיד חלמתם עליה באזור המרכז?...
רוצים שדברים יתנהלו בדרככם גם בעתיד? דאגו למסמך המתאים
בשל הרפואה המתקדמת ועליה בתוחלת החיים, אדם יכול לחיות היום...
כל החוזקות מאחורי לימוד תנוחות יוגה לילדים
יוגה היא מדיטציה, תרגילי נשימה ותרגול יציבות גופנית שקיים כבר...
אולם לברית במרכז
חגיגה מרגשת במיוחד שיכולה להיות לזוג, היא הברית של הבן...
יצירת חללי עבודה פונקציונליים ואסתטיים
עיצוב פנים למשרד הוא תחום מתמחה המתמקד ביצירת חללי עבודה...
מהם שירותי מחשוב לעסק ולמה הם כל כך חשובים?
כולנו עובדים עם מחשבים. זה נכון לגבי מי שמנהל עסק...
ביטחון למגורים ומסחר: המשמעות של מנעולים לחלונות הזזה
מנעול לחלון הזזה הוא מאפיין אבטחה חיוני המבטיח את הבטיחות...
תביעות נזקי גוף
תאונות יכולות לשנות את חיינו בהרף עין ולהשאיר אותנו עם...