Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

על קו הזינוק: ניצחון ללוד במרוץ לוד ה-6

על קו הזינוק: ניצחון ללוד במרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

לוד רצה קדימה ומנצחת במרוץ לוד ה-6 אשר הפך זה מכבר למסורת מצליחה ומבוקשת. למעלה מ-5,000 רצים מלוד ומכל הארץ לקחו חלק בחגיגת ספורט ענקית, ססגונית ומלאת אנרגיה הממקמת את לוד בראש הערים המובילות בתחום תמונת היום הייתה של ראש העיר רץ עם שליו מהחינוך המיוחד. "לוד לא משאירה אף אחד מאחור" אמר ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "לוד על מפת אירועי הספורט הגדולים בישראל. תודה לתושבי לוד, תודה לאלפי המשתתפים וברכות לזוכים. נתראה במרוץ לוד בע"ה, גם בשנה הבאה"!

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

מרוץ לוד צובר תאוצה משנה לשנה. בין המדשאות הירוקות של שד' ירושלים בלוד, לבין כביש 40 עוקף לוד, הסתיים ביום שישי האחרון מרוץ לוד ה-6, במפגן עוצמתי של למעלה מ-5,000 רצים מלוד ומכל הארץ, יחד עם משפחות צעירות, ילדים והוריהם לאורך רחובותיה של העיר לוד העומדת בפני פיתוח מואץ ותוספת של 20,000 יח"ד דיור חדשות.

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

בחלקו האחד של המרוץ, מדובר באירוע תחרותי יוקרתי אשר כבר רכש לו שם ומעמד בישראל, בחלקו השני המדובר באירוע קהילתי שהוא כל כולו גאוות יחידה בסימן "חיבור בין תרבויות". רק מהאווירה שיש באוויר, המוסיקה הקצבית ברקע, החיוכים, האנרגיות הטובות, אפשר להבין את הכל, בעיר שמזנקת או נכון יותר מסתערת על עתידה.

ערים מתקדמות בישראל ובעולם מקדמות אורח חיים ספורטיבי ובריא. השקעה במתקני ספורט מתקדמים ובמגוון פעילויות בענפי הספורט השונים, הופכים את לוד לעיר צעירה ואטרקטיבית אשר רצה קדימה.

השקעה נבונה בתשתיות לצד אירועי ספורט מובילים בישראל, מאפשרים ליצור חגיגה ספורטיבית תוססת, צבעונית ומלאת אנרגיה, כפי שהייתה במרוץ לוד ה-6.

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

הצלחות מרוץ לוד בשנים האחרונות, הובילו השנה למספר שיא של למעלה מ-5,000 משתתפים, חובבים ומקצוענים, רבים מהם מלוד ומהערים הסמוכות, אך גם מכל רחבי הארץ, כדי להשתתף בהפנינג ספורט ססגוני, מהגדולים ביותר בלוד, ומהבולטים בישראל.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, הזניק את המרוץ הראשון לעשרת הקילומטרים. התחרות והניצחון במרוץ יוקרתי זה הוא הניצחון של העיר לוד, וחודשים של אימונים מתנקזים לריצה של דקות, במטרה להנחיל לתושבי העיר את החשיבות שבשמירה על אורח חיים בריא והזדמנות לשלב כושר גופני עם פעילות לכל המשפחה.

את הזינוק למקצה החמישה קילומטרים, המשלב בין הרצים התחרותיים, לבין החובבים, שלא ויתרו לעצמם, הזניק חבר המועצה אריה לוי, מחזיק תיק הספורט, ואילו את מקצה 2 הקילומטרים, המאפשר לאלו שהכושר עדיין אינו במותנם, לקחת חלק במסלול ריצה מהנה, הזניק חבר המועצה גיל חדד, יו"ר הקואליציה במועצת העיר. גם לזאטוטים נפתח מקצה האפרוחים למרחק של 300 מטרים.

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

גם השנה, בפעם הרביעית, נטלו חלק מרכזי במרוץ כ-400 מאות שוטרי מג"ב, לוחמים ולוחמות מכל יחידות מג"ב ברחבי הארץ, וזאת כחלק משיתוף הפעולה המתמשך של העיר לוד עם שוטרי מג”ב ובמיוחד לנוכח מיקומו של מטה מג”ב בעיר לוד.

במשמר הגבול, חיל המחייב את לוחמיו ולוחמותיו בעמידה איתנה אל מול האתגרים המבצעיים בגזרות השונות, משקיעים רבות באימונים ובהכשרות לשימור ולשיפור הכושר הגופני ובחינוך לאורח חיים בריא וספורטיבי, ומרוץ לוד ממחיש את השילוב של השקעה זו עם חיבור לקהילה.

והחיבור לקהילה מקבל ביטוי חדש השנה, כאשר באחד ממקצי המרוץ נטלו חלק גם ילדים עם מוגבלות וילדי החינוך המיוחד. תמונת היום הייתה של ראש העיר רץ יחד עם שליו. "לוד לא משאירה אף אחד מאחור" אמר רביבו.

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

תושבים רבים הביעו סיפוק מאופי המרוץ שעל אף שמספר משתתפיו גדל משנה לשנה, ממשיך לשמור על אופי משפחתי וחם, דבר שניכר היטב על פניהם של הילדים הרבים שלקחו חלק, יחד עם הוריהם, בריצות המותאמות להם.

יש לציין כי על אף חסימות הכבישים הרבות, לא נראו צירי תנועה פקוקים ומוכנות התושבים לאירוע הייתה גבוהה. במוקד העירוני ירד מספר הפניות בלמעלה מ-50%, לנוכח מסע הסברה מוקדם ומקיף.

מאיר אליהו – מנהל אגף הספורט הודה לראש העיר, למנכ״ל ולמחזיק תיק ספורט על הרוח הגבית שהם מעניקים לכל העשייה הספורטיבית בעיר.

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, בירך את המשתתפים ואמר כי "המרוץ שם את לוד על מפת אירועי הספורט הגדולים בישראל. האטרקציה היא בכך שלוד היא אחת הערים העתיקות בעולם. לוד רצה קדימה לא רק בספורט, אלא גם בתהליכי התחדשות במסגרת התכניות להכפלת שטחה ואוכלוסייתה. תודה לכל השותפים בארגון המרוץ המדהים,  למחזיק תיק הספורט ידידי אריה לוי, לסגני יוסי הרוש, למנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, למנהל אגף הספורט מאיר אליהו, לדובר העירייה יהורם בן ארוש, למפקד תחנת לוד סנ"צ שמעון דהן ולכל גורמי המשטרה והביטחון, לחברת שוונג שהפיקה את כל החגיגה, לכוחות משמר הגבול על החלטתם לרוץ כתף אל כתף עם תושבי העיר. תודה לתושבי לוד, תודה לאלפי המשתתפים וברכות לזוכים. נתראה במרוץ לוד בע"ה, גם בשנה הבאה"!

מרוץ לוד ה-6
עיריית לוד
כתבות נוספות שתרצו לקרוא
איך לחזק את תדמית העסק שלכם בצורה אפקטיבית?
כדי לשווק את עצמכם ולחזק את המותג שלכם רצוי לבחור...
ציוד מיוחד ורב-תכליתי
מנוף משאית הוא ציוד רב-תכליתי המשלב בין ניידות של משאית...
להעביר זמן בכיף עם מילים כתובות- כך תעשו את זה
לכל אחד מאיתנו כתב יד שונה, כתב יד הייחודי רק...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
תפקיד חיוני בהבטחת שמירה על זכויות בסיסיות
עורכי דין פליליים הם אנשי משפט המתמחים בהגנה על אנשים...
עצבו בחוכמה את המשרד
אין ספק שעיצוב פנים הוא חלק הכרחי בעת קניית דירה...
היבטים משפטיים הנוגעים להעברת נכסים
עו"ד ירושה מתמחה בהיבטים המשפטיים הנוגעים להעברת נכסים מהנפטר למוטבים,...
כל האמת על דירות דיסקרטיות
האם יש לכם מצב רוח לטיפול עצמי אקסקלוסיבי? מציאת דירות...
איך להתמודד עם עבירות תנועה בצורה נכונה
עבירת תנועה יכולה לקרות גם לנהג האחראי ביותר – עבירות...
למה לפנות אל מתקשרת רוחנית?
כאשר אנו מחפשים תשובות, הדרכה או ייעוץ בקשר לנושאים שונים...