Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה

על מה מסתכלים לפני שנכנסים לדירה חדשה
קרדיט - Pixabay

כאשר אנו רוכשים או שוכרים דירה, יהיו דברים חשובים שנוודא לפני חתימת החוזה – היבטים כמו מיקום, ניקיון ומצב טוב של הדירה הם בסיסיים לבדיקה טרם השלמת העסקה, אך ישנם גם היבטים ספציפיים יותר שמותאמים להעדפות השונות של הדיירים. לדוגמא, בעלי דירה שיש בבעלותם חיות מחמד אולי ירצו דירה עם חצר או מרפסת כדי לתת מרחב לחיית המחמד שלהם להתרוצץ, ואילו בעלי דירה שמבלים זמן רב במטבח ונהנים מפעולות כמו בישול, אפיה ואירוח חברים ומשפחה לארוחות, יתעדפו את המטבח שלהם על פני אזורים אחרים בבית. אמנם גם בעת שיפוץ דירה קיימת ניתן לתעדף אזורים מסוימים בבית או להחליף את פריסת החדרים, אך במידה וקונים בית חדש מקבלן, מומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת מקצועיים עבור עיצוב פנים דירות קבלן, כדי לעבוד יחד על הפרויקט ובסופו של דבר, להיכנס לדירה מוכנה במיוחד עבור הטעם שלכם, שכבר מרוהטת ומסוגננת בדיוק כפי שדמיינתם.

עצבו את הבית לפי ההעדפות שלכם

במידה והאזור החשוב ביותר עבורכם בבית הוא דווקא המטבח למשל, ניתן להתייעץ עם מעצב או מעצבת מטבחים, לרוב יהיו אלו מעצב או מעצבת פנים שמטבחים הוא הצד החזק שלהם או שעיצבו מגוון מטבחים בעברם. עיצוב המטבח יכול להתחשב בחומרים – כאשר משתמשים הרבה במטבח, קשה להמנע מלכלוך ובלאגן, לכן, מעצבי מטבחים יכולים לבחור חומרים אשר נוטים להתלכלך פחות בקלות מאחרים, כמו חומרים שמשתמשים בהם במטבחים תעשייתיים. בנוסף, ניתן להגדיל את המטבח על חשבון אזורים אחרים בבית, לדוגמא, יצירת סלון אינטימי וקטן לטובת מטבח רחב ידיים, המאובזר בכל כלי המטבח הדרושים. ניתן כמובן גם להגדיר תקציב גדול יותר עבור המטבח, כדי שתוכלו להשקיע בבחירת חומרים איכותיים, גימורים יפיפיים ואביזרים חשובים ורלוונטיים לפעולות אותן אתם מבצעים במטבח.

מטבח שף, גלריית אומנות או משרד ביתי מפואר – הכל בנוחות הבית שלכם

עיצוב פנים דירות קבלן מותאם אישית יכול להתאים לכל אחד ואחת, לפי כל עיצוב, תחביב או בקשה ולהעביר את הבית טרנספורמציה על מנת שישמש בתור כל דבר. אירוח ערב סרט בקולנוע ביתי, תצוגה אומנותית של מיזמים אישיים ואפילו קיום פגישות בסלון, עם העיצוב הנכון, הבית שלכם יוכל לשנות צורה לכל מה שתצטרכו. זקוקים למעצבת פנים שתעצב לכם את המטבח המושלם, או אולי תהפוך את חדר השינה שלכם לגן עדן שלא תרצו לצאת ממנו? הכירו את אודליה ברזילי, מייסדת הסטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים. אודליה עוסקת בתחום שנים רבות והיא בעלת הכשרה והתנסות מעשית בפרויקטים מדויקים ויוקרתיים בתחום העיצוב. עם התחשבות בהעדפות ובתקציב האישי שלכם, אודליה תהפוך את הבית שלכם להשתקפות של מי שאתם, כך שיציג את הזיכרונות, החוויות והמהות שלכם, יחד עם נגיעות מהסגנון האישי שלכם. צרו קשר עוד היום ובואו לקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת, עם תוצאות מופלאות בסופה.

כתבות נוספות שתרצו לקרוא
ההורה לא השאיר צוואה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
בין אם הורה הותיר אחריו צוואה ובין אם לא, חלוקת...
הגנו על הזכויות שלכם בעבודה
גם למעסיקים יש זכויות בעבודה מול עובדים שמנצלים את החוק...
תפקידיו של עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין מספק שירותים שונים הקשורים לנדל"ן. אחד השירותים...
הגיע הזמן להשקיע בהתפתחות אישית
להרגיש תקועים באותה נקודה הרבה זמן בחיים זה לא משהו...
איך באמת צריכה להיראות דלת הכניסה לבניין שלכם?
אם עד היום בכל פעם כשעשיתם שיפוץ בבית התעלמתם מדלת...
את יכולה ליהנות מהכשרה לא משנה איפה נקודת הפתיחה שלך
אנחנו רוצות לגלות לך סוד. אף אחת לא נולדה כאשר...
מהו טיפול פיגמנטציה בפנים ומתי כדאי לעשות אותו?
פיגמנטציה בפנים היא תופעה לא נעימה כלל, אשר עלולה לגרום...
הכול על אימון אישי
מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש טוב יותר בחיים? למצוא...
בחירת חברת הסעות- כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים זקוקים לשירותי הסעות כיום. מדובר על שירותים...
המדריך המלא לייבוש כביסה
הכביסה היא אחת ממטלות הבית שגוזלות מאתנו הכי הרבה זמן....